1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. Victor

Victor Guest

Heb je al vaker gedaan, meesterbrein.

Verre van.

2. ViperMike

ViperMike Guest

Uhm niet op die hip hop dopeness thread ofzoiets, mischien ergens anders.

3. Neophyter NL

Neophyter NL Guest

Ik zal je een ding zeggen, wat zouden wij bij Hip Hop moeten doen? Ik ga niet eens kijken waar die mensen zich mee bezig houden:lol:

4. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha juist m. Ik ben de moeilijkste niet als t op muziek aan komt. Ik luister in principe naar van alles. Maar al die zooi op TMF wordt ik echt niet goed van.

De nieuwe MoH vind ik zeker wel een lekker album ;) Staan zeker goede nummers + wat Italiaanse DJ's. Ik weet niet wat het is maar ik wat met die Italianen :9 Goede hardcore/hardstyle DJ's, goede motoren, mooie meiden...

Lords of Hardcore 5 vind ik een erg lekker album.
    Beetje vaag alleen dat er wat oude nummers op staan, zoals Neophyte - None of ya Left, Na-Goyah - Mastah Killah, DJ Partyraiser & Triax - Massacre, Unexits and Lenny Dee - Victim. (of is het misschien al een aardig oud album.. volgens mij niet maar goed)
    Maar ach.. dat vind ik toch lekkere nummers

Laatst bewerkt: 27 mrt 2007
  5. ViperMike

ViperMike Guest

Eindelijk iemand met verstand op dit forum :thumbs:

6. Neophyter NL

Neophyter NL Guest

Het is al iets levender:b:

7. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe :cool:
    Is trouwens geeneens een super oud album, Lords of Hardcore 5, November 2006
    Hebben ze er gewoon wat oudere nummers opgezet.
    Niks mis mee.

jaja O-)
    Weet iemand trouwens nog wat goede, recente albums??
    Ik wil weer ff nieuwe zoeken.

8. Neophyter NL

Neophyter NL Guest

Ik weet niet , ik ga zo ff downloade hopelijk zitten er wel wat vette albums tusse:)

Laatst bewerkt door een moderator: 29 mrt 2007
  9. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    nog even over dat schijndel en alles.. daar luisteren ook zat mensen naar hiphop hoor.. maar ik luister ook wel jumpstyle dat is best cool, kluister het ook nú terwijl ik type.

10. ViperMike

ViperMike Guest

Ja ik zit daar in schijndel op school op het elde, en echt ik zie er maar weinig of zelde mensen die er naar iets anders luisteren.

11. Neophyter NL

Neophyter NL Guest

Laatsts gekochte album: Hardcore Yearmix 2006 - 2007 2 Cds+DVD , zkr de moeite waard:b:

12. Gerard Way

Gerard Way Guest

Wie vinden jullie de meest lyrische hardcore dj? Ik heb nogal een dilemma want het is heel moeilijk!

13. ViperMike

ViperMike Guest

Uhh.....ik ben niet zo goed in al die moeilijke woorde :9

14. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    ik vind de muziek/stijl niks.. ik vind het geen muziek.. ik vind het gewoon saai naar een paar minuten hetzelfde melodietje te horen..

maar even serieus=
    in limburg lopen de meeste hardcore gasten met een kaalgeschoren hoofd, bomberjack en een wenkbrauwpiercing rond.. is dat ook zo in de rest van Nederland

15. ViperMike

ViperMike Guest

Die mensen heb je overal.....ik vind zelf de muziek geweldig maar om er zo bij te lopen doe ik nog niet zo.

16. Yko

Yko Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie ze hier de laastste tijd wel vaker, maar echt veel heb je er gelukkig niet. De meeste van die gastjes vinden het wel allemaal prachtig, maar komen de feesten niet eens in.

17. Neophyter NL

Neophyter NL Guest

Maar waarom reageren mense elke keer hier van: ik vind de muziek niks? Wat doe je dan hier? Ik kan net zo goed samen mee D4rkcore al die andere muziek variante af gaan en het is flink gaan afkraken..Doen we dat ....Nee...

Laatst bewerkt door een moderator: 17 mei 2007
  18. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jah die lopen overal. Die gasten denk dat ze stoer zijn, dat ze alles mogen en kunnen.
    Ik loop dr echt niet zo bij, ik vind dat ook gwn pure onzin en ik mag ten minste wel naar binnen bij discotheken/kroegen/feesten.

En zoals Neophyter zegt (en zoals ik ook al eerder heb gezegd volgens mij in dit topic): Waarom loopt iedereen te zeiken "Ik vind de muziek niks", "Muziek is eentonig", "Iedereen die er naar luistert is racist", "Dat is toch geen muziek".

Ga daar niet over lopen zeuren, ga dan lekker naar de muziek topics van muziek die je wél leuk vindt.
    Ik ga anderen toch ook niet lastig in de hiphop, nederhop, reggeaton, jazz/fuck/blues etc. topics?
    Laat ons lekker discussieren over de muziek :)

Ik ga vandaag weer even op zoek naar nieuwe albums/vinyls, even kijken of ik nog wat leuks tegenkom.
    Die Hardcore Yearmix zal ik sowieso wel even opzoeken, dat leek me sowieso wel een goed album aan de tracklist te zien.

Van de week wel Enzyme 20 - A Gathering of Styles gedownload (die is al wat ouder), maar zeker lekkere nummers allemaal :)
    Tracklist:
    1. DJ Nosferatu - Frustrated M.F.S. ( 6:01 )
    2. Hamunaptra & Endymion - Sence of Another World ( 5:34 )
    3. Endymion & D'Spyre - Original Sin ( 6:18 )
    4. Nexes - Zwalgertozer ( 3:50 )
    5. Ophidian - Predator & Prey ( 5:34 )
    6. Sei2ure - Piledriver ( 6:20 )
    7. Ruffneck & Endymion - Masenka ( 5:41 )
    8. Mindustries - Beat The System ( 5:27 )
    9. Synapse - Nifty Tick ( 5:29 )
    10. D-Dr!ve - Versus ( 6:03 )
    11. DJ Nosferatu & Endymion - Nothing is What it Seems ( 6:13 )
    12. Project Omeaga - Valium Attack ( 5:26 )

Laatst bewerkt: 18 mei 2007
  19. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Zijn er hier nog mensen die dit jaar Dominator gaan bezoeken?

Ik was er de eerste keer ook bij en dat was geweldig, dus deze zomer heb ik al een retourtje etten leur - gronningen gepland staan. Maar 3 uurtjes met de auto :thumbs:

20. Gerard Way

Gerard Way Guest

Hoezo nadruk leggen op de stereotype 8)

Deel Deze Pagina