Haha... weddenschap verloren tikfoutje
Nah ik luister dus ik echt gewoon alle muziek door elkaar, met de nadruk op hardcore en hardstyle.
Op mijn kamer, in de bus, in de auto, op mijn werk, als achtegrond muziek voor ik ga slapen.
Jah ik slaap beter in slaap met muziek, niet met hardcore dat is toch iets té voor het slapen gaan. Maar met hardstyle val ik beter in slaap dan geen muziek aan
Maar ik moet wel zeggen, nergens is de muziek zo lekker als op feesten/discotheek. (helaas nog nooit een groot feest bezocht, maar gaat er wel van komen)
En nee, voor mij echt geen pilletjes of weet ik veel wat voor zooi. Zonder drugs en alcohol vermaak ik me ook prima
Tuurlijk drink ik wel een biertje, maar echt niet tot ik helemaal van de kaart ben en dan als debiel er tussen gaan staan.
nah zoals Ellendil zegt. Wat is dat in godsnaam voor vraag?
Gister Hardcore Yearmix 2006-2007 en Demolition Part 8 naar binnen gehaald.
Die Hardcore Yearmix vind ik dus echt helemaal niks.
Worden er iets van 80 nummers op 1CD gepropt. Leuk voor als je nog nummers zoekt om even kleine stukjes ervan te horen, maar echt als hele CD vind ik het helemaal niks.
Demolition Part 8 vind ik daarentegen wel een lekker album. Wat harder dan bv. de MoH serie, maar dit bevalt me ook wel.
Laatst bewerkt: 23 mei 2007