1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. ViperMike

ViperMike Guest

Ik vind er zelf ook weinig aan, het enige vette vind ik dat hardjumpe...dat ziet er wel fcking vet uit.

2. nickyb

nickyb ...

Leuk Bevonden:
    0
    als ze het kunne ziet dat hardjump er wel lache uit ja, maar dat normale jumpe dat je bij die jackel en hyde ofzo ziet er fuckin gay uit als ik eerlijk moet wezen.

kheb laatst trouwes nog een vet shirt gekocht bij de midtown.:cool:

_O_:thumbs:_O_:thumbs:_O_:thumbs:

3. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38

Aljeblieft zeg... Laat die "jumpstylers" lekker bij hun eigen soort zitten...

Wordt schijtziek van die 12/13 jarige die jumpstyle associëren met gabber/hardcore. Vind het al geen gezicht dat mensen stampen op hardcore. Whats next, jumpen op hardcore?? :confused:

4. nickyb

nickyb ...

Leuk Bevonden:
    0

zal niet lang meer duren denk ik...

als ik terug kijk zie ik trouwes dat jullie cd's 'binne hale' en downloade...
    waar plx?? ^^

altijd als ik op die torrent gedoe kijk kan hij niks vinde...

Laatst bewerkt: 12 jun 2007
  5. IWFH '2006'

IWFH '2006' 35+ Good Deals

Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo spammer? Hij geeft toch gewoon zijn mening over hardcore? En aangezien dit topic over hardcore gaat... je hoeft toch niet per se positief te reageren in een topic? In het games gedeelte zijn toch ook mensen die zeggen dat ze een bepaalde game ruk vinden?

Om ontopic te blijven, ik vind hardcore ook ruk. Al dat 'geboem' inderdaad, geef mij maar gewoon een lekkere gitaarsound oid, of The Prodigy, dat trek ik ook nog wel, hoewel het wel richting de hardere kant gaat soms.

6. ViperMike

ViperMike Guest

Ik vind die muziek zelf ook niet veel, maar ik vind het meer de softere versie van hardcore.

7. Neophyter NL

Neophyter NL Guest

Midtown shop :thumbs: maar jumpstyle zie ik als meelopen , omdat iedereen loopt te jumpe gaat iedereen maar jumpe? Geef mij maar lekker hardcore of anders speedcore:9

8. Yko

Yko Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ach, hardcore is onder tieners over het algemeen ook maar meelopen. Jongetjes met moh petjes en bombers doen dit ook alleen maar omdat hun vriendjes dit doen, terwijl ze stiekem evengoed met een massa meelopen, al denken ze dat ze dat juist niet doen.

Maar ach, zaterdag ook maar eens een kijkje nemen in de silver en black tenten (?) op defqon. Al ben ik meer op andere plekken te vinden waarschijnlijk.

9. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
  10. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Jones & Stepheson - The First Rebirth

11. nickyb

nickyb ...

Leuk Bevonden:
    0
  12. ViperMike

ViperMike Guest

Ja die site kende ik al, heb alleen al een lange tijd nie op da forum gekeken. Lullen alleenmaar engels.

13. ViperMike

ViperMike Guest

14. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    De titel van het nummer staat boven het filmpje :+

Day Mar - Embrace the night, dit was de anthem van masters of hardcore in dortmund 2006.

15. ViperMike

ViperMike Guest

Daar krijg ik hem nie bij gevonden :confused:
    Dacht mischien heeft hij een andere naam, is altijd bij die filmpjes.

16. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb em wel voor je als je wilt.

Ik kan je ook aanraden om het programma soulseek te gebruiken als je op zoek bent naar hardcore. Ze hebben er een speciale hardcore NL room en die mensen die daar zitten hebben heel veel hardcore.

Laatst bewerkt: 6 jul 2007
  17. ViperMike

ViperMike Guest

Laat maar heb em al, had een supervage naam maar was gewoon hetzelfde nummer.

18. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
  19. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    Is die van Rotterdam Nightmare?? Deze, is net zoals Rdam nightmare ook met freddy krueger :)

20. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Twee edities, eerst outdoor, later dit jaar indoor :). Outdoor is dus buiten, meerdere stages, meer DJ's. Indoor is binnen, vorige jaar met twee area's. Hoop dat de lineup er snel is \o/

Deel Deze Pagina