1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Hello gasten..

Hebben sommige mensen hier het nummer 'Keep It Coming' gehoort? Dat soort muziek vind ik namelijk super vet. Het enige is, ik weet het genre niet. Het enige wat ik uit elkaar kan houden is Hardcore en Jumpstyle maar of dat nou Hardcore, Hardstyle oid is weet ik niet. Er staat bij dat filmpje op youtube Hardstyle maar als ik andere Hardstyle download krijg ik dus niet van dit soort nummers. Iemand die misschien dit soort DJ's weet?

Thanks

2. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Nice song :cool: Volgens mij gewoon hardstyle..

Hier nog een leuke - DJ Zany & MC DV8 - nothing else matters --> klik

Hardstyle thread --> klik

3. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Hardstyle inderdaad, van de bad boys in the neighbourhood, D-Block & S-te-Fan \o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/

4. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Kijk, dat is pas een nummer :thumbs:.

Zulke bedoel ik dus. Ik ga nu wel verder in het Hardstyle topic (ook al zijn de eerste 5/10 pagina's allemaal spam etc. |:-).

5. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Een paar jaar geleden was ik ook nog fan van hardstyle, maar daar ben ik al een tijdje op uitgekeken. Op een feestje vind ik het bij een hardstyle area geen drol meer aan, zoals de mainstage op DefQon.

Het is voor mij iets te rustig en te langzaam geworden, daarom bij ik nu vrijwel alleen bij hardcore te vinden.

(Gaat Enzyme X- Dreadlock nog maar eens luisteren)

6. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    _O__O__O__O__O_ *luistert Always Hardcore 20* _O__O__O__O__O_

7. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Laatst bewerkt: 12 okt 2007
  8. Kaap

Kaap Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo, ben effe 25GB+ MP3's aan het binnentrekken.

Heb via via via in de FXP scene iemand gevonden die het volgende heeft:

Complete collectie LP's van:
    Rotterdam Records
    Terrortraxx
    Baby Boom
    Dwarf Records
    Coolman Records
    Rave the City
    Traxtorm
    Bzzrk Records
    Bzzrk Black Label
    Neophyte Records
    RTC Records
    Forze Records
    Club X Records
    En nog hoop losse kleine labels

Al die LP's heeft ie stuk voor stuk omgezet naar MP3, netjes in aparte mapjes en alle nummertjes van elke LP erbij.:thumbs:

Nou zal dat voor velen hier niet bekend in de oren klinken maar bovenstaande labels dateren van 1992 t/m 1998 en produceerden hardcore, happy hardcore(niet commerciele happy) en Newstyle (voorganger van hardstyle).

/me is erug gelukkig met dit stukkie geschiedenis uit mijn tienerjaren_O_

9. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Traxtorm Records _O_

Meeste labels van dat rijtje ken ik wel, goede labels :)
    Geweldig al die oude hardcore 8)
    Hoe kom je daaraan?

En inderdaad Demolition Part 9 is uit.. net binnengehaald.
    @Hordo:
    Dat nummer is toch al heel lang uit? Of is dit een nieuwe versie?
    Ik kan me herrineren dat ik dat nummer een hele tijd terug wel had.

10. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Raw To The Floor is bij mijn weet niet uit hoor. Waar staat ie op dan?

11. Kaap

Kaap Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maat van me zit in FXP scene, zodoende.

12. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Woops foutje.. Ik had een nummer van Evil Activities die Raw to the Floor heet, maar dat is dezelfde als die van Angerfist. Heb je wel eens met downloads hea ;)

Goh lezen is ook lastig :+

13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Tnx direct ff noize suppressor en endymion binnengesleept! :b:

14. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Hardcore to the Bone Volume 11, Always Hardcore 21, Hardcore the 2007 yearmix

_O_

Cradle to the Grave - Evil Activities & Nosferatu, te vet :)

15. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik blijf ook gek van die herrie. Heerlijk :D

16. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21

Grave Area

22.00 - 23.00 Elite Forces
    23.00 - 00.00 DJ Bass vs. Toxic
    00.00 - 01.00 Dione
    01.00 - 02.00 DJ Evil Activities
    02.00 - 02.30 Noize Suppressor –live-
    02.30 - 04.00 Nosferatu vs. Endymion vs. Ophidian
    04.00 - 04.30 Masters of Ceremony -live-
    04.30 - 06.00 DJ Paul Elstak vs. DJ Partyraiser
    06.00 - 07.30 DJ Neophyte vs. DJ Panic vs. Tha Playah
    Hosted by MC Ruffian

Cradle Area

23.00 - 00.00 Reza vs Stanton
    00.00 - 00.45 Rotterdam Termination Source
    00.45 - 01.30 Tango & Cash
    01.30 - 02.15 Dr. Z-Vago
    02.15 - 03.15 Forze DJ Team
    03.15 - 04.15 Buzz Fuzz vs Darkraver
    04.15 - 05.15 The Viper vs Vince
    05.15 - 06.00 Rob Gee
    Hosted by MC Alee

17. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Het langverwachte nieuwe album 'Evilution' van Evil Activities komt eraan en dat mag natuurlijk niet onopgemerkt voorbij gaan! Op vrijdag 9 mei 2008, de releasedatum van het album, wordt de Hollywood Music Hall in Rotterdam dan ook omgetoverd tot een hardcore tempel tijdens 'Evil Activities Presents Evilution - The Album Release Party'.

Na veel bloed, zweet en tranen is het langverwachte album 'Evilution' van Evil Activities zo goed als af. En hoe! Het resultaat was het wachten meer dan waard. Een dubbelalbum vol met vette nieuwe tracks (waaronder de nu al dikke party hits "Nobody said it was easy" en "A place to hide" ), waanzinnige samenwerkingen ( "From cradle to grave" met niemand minder dan Nosferatu) en een aantal nog niet eerder op album verschenen hits. Op de volledige tracklist zullen we nog even moeten wachten, maar het moge duidelijk zijn dat dit een must-have album voor elke hardcore liefhebber gaat worden. Omdat de release van het album voor Evil Activities zelf natuurlijk ook een feest is, is in samenwerking met Mid-Town Records besloten om iedereen hiervan mee te laten genieten op vrijdag 9 mei 2008 in de Hollywood Music Hall te Rotterdam.

Evil Activities heeft een beroep gedaan op hun beste vrienden en collega's om te zorgen dat 9 mei een datum wordt die niet snel vergeten zal worden. De line-up die daaruit is voortgekomen kan je op z`n zachts gezegd "waanzinnig" noemen. Vanzelfsprekend zal Evil Activities zelf van de partij zijn met een DJ set waarin de nieuwe album tracks natuurlijk keihard door de speakers zullen knallen en een live act die één grote bende beloofd te worden. Om er voor te zorgen dat het een nog groter feest zal worden is de entreeprijs vastgesteld op het feestelijke bedrag van 10,- euro.

Main | hardcore
    Evil Activities (Live act Dj set)
    Neophyte
    Panic
    Tha Playah
    Outblast
    Partyraiser
    The Viper
    Nosferatu
    Endymion
    Paul Elstak
    Dazzler

Oldschool | early rave

Bass-D
    Predator
    J.D.A.
    Lars
    Stanton
    Rob
    Red Delicious
    OCD

Future hardcore talentz
    The Beat Controller
    SPete & Darkvizion
    Affix & Teaser
    Metafistic
    M-ystery & Blade
    Mr Ed
    Redrum & Andy B
    X-Ray
    Jarr & Dann

18. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Vanavond is het zoverrrrrr :cool: wie is er nog meer? niemand? :mad:

19. Kaap

Kaap Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat was Nightmare ongelooflijk kut zeg.

Kwamen om 00:45 aan, om 02:00 waren we pas binnen. We stonden ook achteraan. Hoorde van vrienden dat die dik 2 uur in de rij hadden gestaan. Slechts 2 deuren waardoor alles naar binnen kon. En zo verschrikkelijk koud dat het was. Voelde me tenen echt niet meer.

Vervolgens als je dan binnen was, waren de 4 deuren om het sportpaleis in te gaan ook dicht en moest alles en iedereen via de kluisjesruimte. DUH!

Goed, Early zaal dan maar, daar kwamen we voor. Rob & MC Joe, Buzz Fuzz en Steve, leek tof. Blijkt er geen 2de hal te zijn maar gewoon een hele brede doodlopende gang met bagger geluid en aankleding. Domper zoveel.

Vervolgens was het ook te druk. Er was amper plaats om eens lekker los te gaan. Had je een beetje plaats dan struikelde je wel over het afval want zoals er bij veel feesten vuilnisbakken staan, ontbraken deze bij Nightmare wat zeker te merken was aan de hoeveelheid afval. Nou is dat er altijd wel maar als er overal van die blauwe containers aan de zijkanten zie je toch dat er aardig wat mensen hun bekers daarin pleuren.

Nightmare: Enter the timemachine in 2006 was echt zoveel keer beter!

Laatste keer Nightmare voor mij. Afijn, als goedmakertje alsnog volgend weekend naar Hard Bass, gastenlijst, scheelt weer duur kaartje. :)

20. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Ben benieuwd wat voor platen er de laatste tijd uitgekomen zijn. Heb al flinke tijd geen hardcore meer geluisterd (luister al 2 maanden naar de radio omdat m'n PC/geluidskaart of wat dan ook het niet doet en ik te lui ben om het te fixen :+ )...
    Ook niet meer naar feestjes geweest maar vond die ragherrie altijd wel lekker om los te gaan. Ben tegenwoordig wat softer gegaan naar de hardstyle... maar mis daartoch wel de aggresiviteit in.

Laatst bewerkt: 24 mrt 2008

Deel Deze Pagina