1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Nou om precies te zijn: Stiens ;) een dorp vol Hardcore liefhebbers :)
     
  2. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Stiens City :D:D

    Hardcore is de beste muziek man!! :D:D:D HC4L !!!!

    Edit: Martijn hoe de fock kom je op mijn account? :eek: - Dirk
     
    Laatst bewerkt: 23 mrt 2004
  3. Johannus

    Johannus tom joh

    Berichten:
    407
    Leuk Bevonden:
    2
    Soms vind ik hardcore ook nog wel gaan... denk dan met name aan bands als: Sick of it all, Good Riddance en propagandhi (wil ook nog wel eens tegen de hardcore aan neigen). :{
     
  4. Mixing_Piccolo

    Mixing_Piccolo Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Stiens City :D:D

    Hardcore is de beste muziek man!! :D:D:D HC4L !!!!
     
  5. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    :9 Vergeet Madball niet! Damn, Hold it down is een goed nummer.
     
  6. toet

    toet :o)

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    3
    wtf anders respecteer je iemand ander z'n muzieksmaak ff in plaats van het de hele tijd af te zeiken :eek:
    ik luister zelf geen hardcore, maar ik snap wel dat er mensen zijn die het leuk vinden.
    ik ben het er trouwens wel mee eens dat het onzin is dat hardcore meteen met nazi's en racisten word vergeleken:{
     
  7. Maas

    Maas besjoh!

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1
    madball ken ik niet, toch maar eens wat van downloaden.

    nog wat andere bands:
    ignite, peter pan speedrock, terror.

    allemaal stuk voor stuk goede hardcore hoor. }:]
     
  8. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Hier wil ik ff op reageren, heb het dan meteen tegen iedereen die zegt dat ze het _zo_ kunnen maken :D

    Als je dat dan kan, waarom doe je het niet? Er valt echt fokking veel geld mee te verdienen en je gaat me niet vertellen dat je dat niet wil. Het is gewoon een baantje, net als vakkenvuller of schilder e.d. Soms moet je werk doen wat je tegenvalt, alleen dit schuift iets meer...

    Zo vaak hoor je mensen dat zeggen "Oh, boem boem, dat kan ik ook" - Nou, kon ik het maar.. Dan zat ik hier niet meer *)
     
  9. raymondjansen

    raymondjansen Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Juist,dat vind ik ook.Als jij het zo goed kan,waarom ga jij dan niet daar draaien.Het verdient wellicht meer als wat je nou verdient.
     
  10. the Outblast

    the Outblast hoi

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    onzin, zie volgende:

    Dit soort BS hoor ik dus elke dag. Naja, dit soort shit verdient niet eens een normale reactie.
     
  11. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier in Nederland neemt de Hardcore gelukkig zijn plaats weer in in de discotheken, want ik ben die Rap/ R&B zooi meer dan zat. Gewoon vette muziek om op los te gaan, kan je van Hophip en Top40 muziek niet zeggen. :) Enne, Kane, het is dus niet zo makkelijk in elkaar te zetten als het lijkt. ;)
     
  12. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Hey hippy ik kan dus ook Slipknot "muziek" maken? :D
    Ik begin vanmiddag met oefenen }:]
     
  13. Kane

    Kane Xcusses voor de post

    Berichten:
    342
    Leuk Bevonden:
    2
    ja ok. tuurlijk je dat.. alleen heb je daar skill voor nodig.. voor hardcore heb je niks anders nodig dan een of ander software proggie..
    anyway.. blij dat jij het leuke muziek vind.. zolang je mij er niet mee lastig valt vind ik het goed hoor..
     
  14. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Een of ander software proggie, ja klopt. Wil dat zeggen dat het dan makelijk is? Als je kijkt naar de resultaten die mensen boeken met een programma als b.v. photoshop, dan zijn ze na een jaar nog steeds beginneling. Cubase is het programma bij uitstek voor muziek en 10 keer zo moeilijk als photoshop.

    Ja, je hebt een proggie nodig, of je er mee om kan gaan is nog maar de vraag :+
    Niet te vergeten dat je nog een drumkompjoeter nodig hebt, synthesizer en andere apparaten waar je nog nooit van gehoord hebt om met het huidige niveau van computer-muziek mee te gaan.
     
  15. bl0kkie

    bl0kkie pwn4tsj p0rk !

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    6
    En daar komt nog bij dat hardstyle meestal met vynil wordt gemixed, en dat is ook zeker niet makkelijk hoor.

    Mijn bevindingen van hardcore: ik vind het wel leuk...maar niet de hele dag de hele tijd. ik heb cd The Darkraver gekocht, omdat deze ook een beetje richting hardstyle neigt, en dat is meer mijn ding.

    Ik ga hier alleen niet zeggen dat het geen muziek is, want dat is het wel, een deel van de luisteraars is "anders" dan "gewone" mensen. Maar bij elke muziek soort heb je extreme mensen.

    En hardcore is zeker nog niet dood, alleen jammer dat al die happy hardcore nu weer in komt bij al die R&B luitjes die dan ineens weer happy hardcore vet vinden, dat vind ik een beetje waardeloos..
     
  16. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Iemand Masters of Hardcore 16 al?
    Ik wel maar valt wat tegen :'-(
     
  17. Sokkebokje

    Sokkebokje Guest

    10x moelijker dan photoshop? mischien 10x meer opties maar niet 10x moeilijker... zelf gebruik ik reason. Een hardcore beat zit heel simpel in elkaar maarja een beetje een normaal nummer vergt toch wat meer dan een simpele beat...
     
  18. raymondjansen

    raymondjansen Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0

    Weet iemand trouwens wanneer de volgende Nightmare in Rotterdam wordt georganiseerd?Het moet dit jaar nog plaatsvinden als het goed is.Heb er nu al zin in.
     
  19. the Outblast

    the Outblast hoi

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, ik heb reason geprobeerd, maar het is wel weer gebleken dat ik geen talent heb......ik heb nog geen enkele toffe melodie kunnen maken....
     
  20. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Reason is wel wat simpeler als Cubase. Je hebt idd gelijk dat er wat meer bij komt kijken dat een simpele beat, het vergt gewoon een talent. Ik wou alleen ff de nadruk erop leggen dat het computerprogrammaatje niet al het werk voor je doet.
    Moet ook maar eens verder gaan met een ander programma, fruityloops begint me de strot uit te komen :mad:

    Luister de laatste tijd wel weinig tot nooit meer naar hardcore, vind het niet meer zo vet als jaren daarvoor. Nu dat industrieel en darkcore op feesten doorkomt gaat mijn voorkeur toch uit naar hardstyle. 3 jaar geleden kwam het opzetten, had er al een hekel aan maar toen kwamen er nog wel andere lekkere nummers uit. Nummers die ik nog afentoe luister:

    Promo - Brother of Conflict
    DJ Paul vs "andere gozers"- Booming Eardrums
    G-Town vs The Viper - Here it comes
    Promo & Korsakoff - Seperated Worlds

    Dat waren toen toch wel m'n favorieten, toch doet het me steeds minder...
     

Deel Deze Pagina