PFFFFFFFFFF AL dat gezeik weer over dat hardcore kutherrie is, luister er dan gewoon niet naar... Ik vind zelf bijna alle muziek goed, hiphop rock top40 dance trance hardtrance hardhouse hardstyle hardcore en vooral happy hardcore. Gelukkig word het ook weer steeds vaker gedraaid, komt vooral door commerciele platen zoals xanadu van party animals, ook deepack word steeds commercieler en daardoor krijgen we gelukkig weer het boem boem boem ritme terug in de discotheken en niet alleen maar van die allochtonen die staan te bouncen op die hiphop en r&b. Als ik uit wil gaan wil ik los gaan, relaxte muziek luister ik thuis wel :\
Oja, er komen trouwens ook steeds meer mensen met die lonsdale zooi die erg rechts zijn, komt doordat de problemen van allochtonen in nederland steeds meer toeneemt en door 'rechtse kleding' te dragen proberen mensen hier zich tegen te weren.
Wat ik trouwens vaag vind, waarom mogen wij nederlanders niet met een nederlands vlaggetje op je jas lopen als je dat wilt. Dan ben je gelijk neo nazi, terwijl die indo's maar al te graag met hun vlaggen lopen...
En dan nog wat voor de mensen die steeds lopen te blaten dat elk nummer hetzelfde is, dat is dus echt niet zo. Bij sommige hardcore tracks worden heerlijke melodietjes gebruikt en dat is dan echt genieten
Laatst bewerkt: 25 mrt 2004