1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    idd Dana was heel goed maar nu gaat het ff achteruit hoor.......... ik vind DJ Luna echt heeel goed draaie:)
     
  2. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Ik luister nu et nieuwe album van Evil Activities, OMG :eek: _O_
    Daarom nieuwe avatar :)
     
  3. E-Noid

    E-Noid Techno.

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Evil Activities is meesterlijk }:], voor dat be quiet met panic is super !!!

    Noizefucker is uber vet _O_
     
  4. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Oef ben ff mijn oude hardcore map aan het doorluisteren :cool:

    Heerlijk nummers zoals van
    Promo - don't speak, escape from hostile, King of Pain etc..
    Nosferatu - Unleash the Fury!
    Catscan - WO III
    Angerfist - Fuck Off

    Genieten hr :)
     
  5. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    ik heb 2 cd's van Pavo (vind vol.3 van hardstyle is my style wel erg bekend klinken)
    en veel dana alhoewel langzaam luna ook vaker in mijn lijst voorkomt :D
     
  6. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    Laatst bij Dana geweest in Salou en ze rult toch wel heeeeeeeeeeel zwaar hoor!:) Super lekkere Hardstyle music
     
  7. raymondjansen

    raymondjansen Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook nog fans van angerfist hier.Ik heb ze gisteren nog live op Decibel outdoor gehoord.Wow,wat waren ze weer goed.
     
  8. Rush nl

    Rush nl FRAUDE!

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    3
    Ze??

    Angerfist is zover ik weet maar 1 gozer....

    *meldt
     
  9. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    Angerfist rult ckr!!:)
     
  10. raymondjansen

    raymondjansen Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat klopt,maar er waren 2 mc'ers bij.
     
  11. E-Noid

    E-Noid Techno.

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    # Name: Angerfist
    # Known aliases: Menace II Society, Kid Morbid, Bloodcage, Denekamps Gespuis

    # Full name: Danny Masseling
    # Date of birth: 20th of June, 1981 ( age: 23 )
    # Hometown: Denekamp ( The Netherlands )

    Bij de live-act zijn er inderdaad altijd 2 mc's bij _O_
     
  12. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb angerfist op MOH en outblast bday gezien en ze zijn echt kicken. Gaan er hier nog mensen naar Outblast: Hardcore in Concert in maart? Word echt knallen, en waren er nog mensen op Thunderdome laatst? Was echt een super feest! Vooral drokz als MC :)
     
  13. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    LFO demon hardcore zijn imho nog het best als het Hardcore betreft daar kan niemand aan tippen vandaag de dag.
     
  14. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het echt DIKKE poep. BOEM BOEM BOEM. Nee ik snap ook niet dat veel mensen die simpele muziek leuk vind. Als je in de auto zit is het soms wel eens leuk maar ik snap ook niet waarom mensen er een heleboel CD's van kopen? Het is toch allemaal hetzelfde: boem boem. Nee ik vind het maar simpel.
     
  15. Hardcore, wat moet ik er over vertellen. Het is niet echt mijn smaak, en zou het niet wat leuker zijn met meer variatie? Het lijkt namelijk echt verschrikkelijk veel op elkaar :p.


    Kijk dat je ska-core luistert begrijp ik :cool:. Maar ik wil graag weten wat jullie zo leuk vinden aan deze muziek.


    Groeten, een nieuwsgierig jongetje.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 dec 2004
  16. JDA

    JDA Guest

    Kvind dat nr van Angerfist die op de nieuwe MoH staat zwaar bagger :confused:. Geef mij em maar live, vooral op Outblast B-day party was t voor mij 1 van de beste van de avond :D.

    Maar niemand kan tippen aan Unexist op THUNDERDOME :d:d:d
     
  17. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad unexist was super. Maar hardcore niet veel variatie? Er zijn echt super veel verschillende hardcore met melodie etc en tsja, ik ga d'r gewoon helemaal los op. Als ik in een discotheek sta en ik hoor r&b dan kan ik daar echt weinig mee dan stil staan en een beetje leuk en vrolijk doen. Op hardcore kan je tenminste lekker raggen.
     
  18. Bloody Illusion

    Bloody Illusion Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    WTF als je het niet leuk vindt reageer dan niet!!!!!!!!!!

    Angerfist en Tha Playah is gewoon te chill :)
     
  19. DarkSoldier

    DarkSoldier Sniper

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    3
    Inderdaad, in hardcore zit echt veel meer variatie dan men denkt. Dit komt omdat er zeker heel veel nummers zijn die alleen maar boem boem boem zijn. Deze vind ik ook allemaal niet leuk eerlijk gezegd. Maar er zijn nog veel meer nummers met een melodie, en deze zijn dan heel herkenbaar, lijken soms misschien op elkaar, maar er zit zeker verschil in wat je zeker hoort. Hardcore is gewoon kix, mits je de goede hardcore nummers luistert en nie alleen maar boem boem boem ( miss leuk voor in de discotheek na een aantal biertjes ;) ).

    EDIT: Ik weet niet of t al voorgesteld is maar misschien kunnen we in deze draad ook een soort hardcore uitwisselings draad van maken. Je noemt gewoon wat namen op van nummers die je vet vind.
     
    Laatst bewerkt: 1 jan 2005
  20. BoneCrusherrr

    BoneCrusherrr Cold SynerGy

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat vind ik dus echt onzin,ik ben zelf ook antiliaans en ik stoor niemand, ga niet zomaar ff alle buitenlanders / antilianen in 1 zinnetje afschilderen..

    WAAROM kani en fubu verbieden? staat dat ergens voor ?

    Volgens mij heb ik echt ergens gelezen dat LONSDALE staat voor
    Laat Ons Nu Samen De Allochtonen Langsaam Executeren

    Ik zeg NIET dat iedereen daar over denkt ofzo hoor, maar dit heb ik toch echt gelezen, wat voor "racistische betekenis " hebben fubu/kani dan ?
     

Deel Deze Pagina