1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. Bloody Illusion

    Bloody Illusion Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    BULLSHIT Lonsdale is engels merk dat alle boxers vroeger draagden JULLIE maken dat ervan, alleen omdat paar nazis het dragen kunnen mensen ni eens meer rustig die shit dragen omdat ze het gwoon mooie kleding vinden.
    Of ze worden dan nagekeken of ze worden in elkaar gslagen door groepje buitenlanders.

    Als Lonsdale verboden wordt dan die Karel en Fubu ook!!!!
    En waarom dan meteen Gsus ook niet en Puma nu jullie tog bezig zijn!!!!
     
  2. Bloody Illusion

    Bloody Illusion Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    oopz dubbelpost :+
     
  3. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Als ik zie wat voor types soms met Lonsdale rondlopen zou ik het nevernooit aantrekken. Van die kettingrokende sletjes die de hele avond hangen in een portiek staan en mensen lastig vallen met dan groot Lonsdale op hun jack. Waarom is Lonsdale een vet merk dan volgens jouw?
     
  4. Bloody Illusion

    Bloody Illusion Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeg ik niet, ik vind alleen dom dat ze een bepaald soort merk willen verbieden of dat mensen meteen vooroordelen aan een merk hebben!
     
  5. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    Hier ff een lijstje heerlijke nummers die ik net tegenkwam op m'n pc:

    Angerfist - Raise your fist
    Angerfist - Sick of my life
    Art of fighters - Pussy Lovers
    Art Of Fighters - Earthqake
    DJ Promo - 98 to Piano
    DJ Promo - Brother of Conflict
    DJ Promo - Escape from the hostile
    DJ Promo - Just a Feeling
    DJ Promo - Life from the other side
    DJ Skinhead - At war again
    Evil Activities - State of Emergency
    Neophyte - One Of These Days
    Nosferatu - The Underground Stream
    Nosferatu - Psychiatric ass
    Ophidian - Butterfly Vip
    Paul Elstak - Down with offensive
    Paul Elstak - Here comes the prozac
    Tha Playah - Tha Bounce
    Tha Playah - Mastah Of Shock

    PS. Lonsdale heeft wel mooie shirtjes en sommige polo's vind ik ook wel mooi dr van. Maar je hebt ook het merk 'hardcore' in dezelfde stijl als lonsdale die vind ik persoonlijk mooier. Maar in dagelijks leven loop ik bijna nooit met hardcore kleding ofzo. Soms neophyte of rotterdam terror corps petje maar daar blijft t bij.
     
    Laatst bewerkt: 1 jan 2005
  6. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Meteen?, ik durf te zeggen dat 99% van de mensen die Londsdale dragen, daar een boodschap tegen allochtonen mee uitdragen.
     
  7. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    yep, opzich is Lonsdale idd een engels boxmerk en als je eurosport aanzet, dan zie je tijdens boxwedstrijden veel zwarten met lonsdale aan. Die afkorting is gewoon verzonnen door een paar zielige nep-hitlers en dat er NSDA in staat slaat ook nergens op. De nazistische partij van Adolf heette NSDAP. Je kan bij elk willekeurig kledingmerk wel wat verzinnen als je het zo gaat bekijken.
    Als je een Engelsman of Italiaan met Lonsdale aan ziet lopen, dan zijn dit gewoon sportieve lui, die een sportmerk dragen, meer niet. Deze hebben daar helemaal niks bij.
    Daarnaast krijg je ook al gauw als je mensen met Pittbull, Hooligan, MOH, Neophyte en Fred Perry ziet lopen het idee dat ze racist zijn, maar waarom? Deze merken dragen helemaal geen racistische boodschap uit en dara is niks bij verzonnen, waarom lopen er dan wel racisten in?
    Ik vind het merk Lonsdale opzich een heel stoer merk en ze maken mooie kleding, maar ik koop het gewoon niet, omdat ik dan ongewenst het predikaat "Racist" krijg. Ik respecteer buitenlanders gewoon net zoals iedereen, dus vandaar dat ik geen lonsdale ga dragen en ik vind het best jammer dat een stelletje wannabe-kkk's het merk verzieken.
    Het merk Lonsdale verbieden heeft toch geen zin, want de fabrikant kan er helemaal niks aan doen dat het in Nederland zo'n slechte status heeft gekregen. Wel sta ik achter het idee om de kleding (niet zozeer de kleding zelf, maar meer de inhoud ervan) te verbieden op scholen en uitgaansgelegenheden. Aan de andere kant helpt het nog niet veel, want ze komen zo met andere normale kleren de discotheek wel in, terwijl ze nog steeds racistisch zijn.

    Wat ik zelf weer een hele andere kant vind en me aan erger is het beleid in de discotheek bij ons in de stad (lucky&Co Rijssen). Sinds kort is er een Urban-zaal bijgekomen waar R&B, Rap en Hiphop gedraaid word. Daarnaast is er een trance-zaal, maar ze draaien in deze zaal ook bijna de helft van de tijd urban en aan hardcore draaien ze af en toe een keer happy, maar Outblast, Angerfist, Korsakoff, Nosferatu, Panic en alle anderen worden niet een keer gedraaid, terwijl er in onze stad best veel animo is voor hardcore. Dit vind ik ook behoorlijk schuin verdeeld.

    Mijn favoriete hardcorenummers op dit moment, die ik veel luister
    1. Korsakoff - Seperated world
    2. Evil Activities vs, DJ Panic - Be Quiet
    3. DJ Nosferatu vs. Endymion - Drunk with a gun
    4. DJ Nosferatu vs. Endymion - Broken Rules
    5. Angerfist - Raise your Fist
    6. Neophyte vs. DJ Panic - I will have that power
    7. Outblast - Masters Symphony
    8. Outblast - The gates are open
    9. Flamman & Abraxas - Used & Abused
     
  8. BoneCrusherrr

    BoneCrusherrr Cold SynerGy

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Volkomen gelijk ! Het is een ENGELS BOXMERK. RARARA waarom zal dan iedereen in NL die niet boxed en ook niet engels is het merk dragen?

    Omdat het misschien een betekenis heeft...?

    @ Master of Blades... daar heb je ook volkomen gelijk in, geloof me , je word anders aangekeken als je lonsdale draagt, ookal draag je het gewoon omdat je het mooi vind,andere mensen verpesten het voor je .
     
    Laatst bewerkt: 1 jan 2005
  9. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik doelde op haantje die het een vet merk vind.
     
  10. JDA

    JDA Guest

    DJ Paul met zn offensive sound ben k trouwens nu wel meer dan zat. Kvond em op Thunderdome trouwens best wel aardig draaiden tegen mijn verwachtingen in, maar zijn nrs vink gewoon bagger.

    1 van de betere dj's die naar mijn mening erg goeie nrs maken zijn:
    - Unexist
    - Dione/E-noid
    - Tommyknocker
    - Endymion,
    - Nosferatu
    - Tieum
    - D-Passion

    Dj's die altijd een erg goeie set neerzetten zijn (naar mijn mening)

    - Angerfist
    - JDA :)
    - Endymion & Nosferatu
    - Drokz
    - Tommyknocker
    - Unexist
    - VINCE Mister I Fuck The Turntable Up

    Kzou Tieum weleens live willen horen :). Zijn nummers klinken allemaal stuk voor stuk lekker en raggen lekker door. Angerfist mag trouwens wel met wat beters komen. Kheb t gevoel alsof ze steeds commercieler aan t worden zijn. Als je hun vroegere nummers vergelijk met die van nu zit er echt een groot kwalitatief verschil tussen. Kbedoel "Raise your fist for Angerfist :confused:". Misschien wel grappig om de sfeer wat op te pompe op een feest, maar een echt goed nr vind k niet bepaald (meer).

    Wat me trouwens ook opvalt is dat al die meelopende Lonsdale knaapies allemaal stuk voor stuk van t werk van Dj paul houden of vaak allemaal de voorkeur hebben voor t nummer "je moet je muil houwe" ( wat ik overigens een echt ZAAD nummer vind ).
     
  11. Underdog

    Underdog Only Community

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind eigelijk bijna alle hardcore nummers wel mooi.
    Check mn sig! ;)

    Maar ik dacht dat dit een hardcore thread was... het begint nou meer op een lonsdale thread te lijken.
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2005
  12. venom NL

    venom NL Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    0
    Korsakoff is toch eigenlijk veel te commercieel bezig,
    en ook draait ze waarschijnlijk haar eigen nummer niet eens,
    maar staat ze daar gewoon omdat ze een beetje een knappe kop heeft.
    beetje jammer, en ook niet mijn favoriet
     
  13. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja, maja, lonsdale en hardcore worden al snel met elkaar verbonden en er staat eigelijk nergens dat het puur over de muziek moet gaan. Hardcore is niet alleen muziek, maar ook lifestyle.

    Ik maak altijd onderscheid in hardcore in twee groepen (met happy meegeteld :cool::

    oude hardcore of Hardcore zonder beat: Muziek van luitjes als Buzz Fuzz, Neophyte, DJ Isaac enzo. Dat is eigelijk alleen maar lomp de bass gebruiken en af en toe zo hard mogelijke teksten er tussen door schreewen. Dit luister ik zelf ook wel, maar vind ik toch iets minder.

    nieuwe hardcore of hardcore met beat: Korsakoff, Nosferatu, Outblast en Panic en vele anderen maken veel hardcore waar een ontzettend lekkere beat in zit, waar ook een strakke bass achter zit. Dat vind ik momenteel de beste muziek die er bestaat.
     
  14. JDA

    JDA Guest

    Je bedoelt early rave, house en oldschool. Hardcore heeft zoiezo een beat, anders is t geen hardcore ;).

    Wat bedoel je met nieuwe hardcore? Alle hardcore van nu kan je nieuwe hardcore noemen vergeleken met vroeger ( jaren 90 ). Maar in welke genres maak jij dan onderscheid? Zou toch in ieder geval Darkcore, Hardcore, Industrial, Terror en Speedcore uit elkaar houden :). En wat bedoel je pcies met "hardcore met beat" ?
     
  15. Freeloader

    Freeloader Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    ik luister zelf ook nog wel hardcore. het is goed om er na te luisteren als je boos bent en je frustraties kwijt wil raken. kheb er thuis dan ook wel genoeg cd's van liggen, maar mijn voorkeur gaat toch meer uit naar hardstyle.
    is wat subtieler, is wat meer overnagedacht denk ik.

    happy hardcore vindt ik opzich ook nog wel leuk, komt ook allemaal weer terug.
     
  16. venom NL

    venom NL Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    0
    moet je de nieuwe happy hardcore horen dan.
    was deze zomer bij een disco in spanje waar charly lownoise (dislectie :+ ) draaide.
    zijn oude nummers vernieuwd en vervormd met veel en dan echt veel bass. _O_
    en het werd assiosiaal hard gedraait daar. pijn in me oren en piepen daarna 8)
     
  17. Alien

    Alien FreAkeD

    Berichten:
    537
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat hadden ze verzonnen voor Lonsdale als afkorting?
     
  18. JDA

    JDA Guest

    Laat Ons Nederlanders Samen De Allochtonen Langzaam Executeren...

    Maja, dit topic gaat dus over HARDCORE :)
     
  19. Un Über männer

    Un Über männer Registered User

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Van hardcore heb ik wat thunderdome s en demolitions, nog wat downloads van Catscan. Jump is iig meer mn smaak, hoop dat daar meer producties van komen.
     
  20. mark145

    mark145 maffiamaffia.nl

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    0
    hardcore,hardhouse ik vind het allemaal te gek.
    en als je van hardhouse houdt moet je echt naar shockers!
    of innercity is ook wel goed als ze een goede line up hebben!
     

Deel Deze Pagina