Harry Potter and the Half Blood Prince

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Game Error, 14 jul 2005.

  1. NaZ

    NaZ X&Y

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    maar natuurlijk :)
    Ik heb het wel voor maandag uit hoor! :)
     
  2. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb al een pats waargenomen in het kutmoment/best moment topic @ green mile. Pats van Game Error, om 15:42. Hij beweert hem al te hebben. Overigens hebben wij 3 harry boeken, maar ik ben bij de eerste 5 bladzijden al afgehaakt (films vond ik ook niet super). Mijn familie vind er ook weinig aan, dus ze staan stof te happen.
     
  3. DriesM

    DriesM Active Member

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    dus ik klik er niet op ...erg flauw erg zielig .
     
  5. NaZ

    NaZ X&Y

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd :{
    Echt triest.. ga is ergens anders spoilen..
     
  6. Marinus

    Marinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 'm uit :) Was weer mooi... nu nog 3 jaar op t laatste deel wachten helaas :'-(
     
  7. Rayquaza

    Rayquaza lopen biatch:P

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    is dat mogelijk??:p njah ik ben nu op blz 205..
     
  8. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    Hoe kom je er bij :confused: .Iedereen weet toch dat het 7e boek ongeveer gelijktijdig gescheven is als het 1e boek.Hierdoor had rowling 5 boeken de tijd om naar het laaste deel toe te werken.Dus ik denk dat over 1,5/2 jaar deel 7 uitkomt
     
  9. Marinus

    Marinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    Tussen boek 4 en 5 zat twee jaar en tussen boek 3 en 4 drie jaar. Dus ergens tussen de twee en drie jaar lijkt me wel redelijk. Overigens is boek 7 nog zeker niet af. Alleen het allerlaatste hoofdstuk schijnt Rowling al geschreven te hebben. Aangezien boek 7 het laatste boek is zal het best een dik boek worden. Zeker gezien wat er allemaal in boek 6 gebeurd, zie ik t geen klein boek worden.
     
  10. DC Vogelaar

    DC Vogelaar Happy Hour

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb em uit..:)..Ik vond het boek het beste Harry Potter boek dat ik gelezen heb..De boeken worden ook beter per deel..Dat is wel netjes..Man..Ik wil deel 7..
     
  11. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Da's wel snel zeg. Damn ik heb al die spoiler gezien :mad: maarja ik wil toch weten hoe en waarom.
     
  12. Ik snap niet dat mensen hier zo gek van zijn...

    moet je er van houden ofzo? Ik had deel 1 gekocht, na de 5e bladzijde vond ik er geen **** aan.

    Ps:
    Waarom gooit die uitgever de prijs niet wat omhoog? Iedereen koopt het toch wel...
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 jul 2005
  13. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Welk boek begint nou al na 5 bladzijdes? Een verhaal (en zeker het eerste uit een serie van zeven) heeft nu eenmaal een inleiding nodig.
    Ik vind het eerste boek wel goed, maar zeker niet de beste.

    Ik heb deel 5 nog steeds niet gelezen dus ik ga maar ook niet aan 6 beginnen voorlopig. :{
     
  14. NaZ

    NaZ X&Y

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    WAT!
    Ik heb me overschat...
    (ben pas bij blz. 302)
     
  15. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.324
    Tussen het 5e en 6e boek zat maar twee jaar. De reden dat de vorige boeken zo lang op zich lieten wachten is onder andere het privéleven van Rowling (trouwen en kinderen), ik hoop eigenlijk dat over twee jaar het 7e boek komt.
     
    Laatst bewerkt: 18 jul 2005
  16. Ruben

    Ruben GreenLizzard NL

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
    Had hem vanmiddag rond een uur of half 7 uit ofzo. Erg mooi boek. Knap hoe Rowling elke keer weer "DAT" gevoel aan die boeken weet mee te geven. Ik denk ook bij elk nieuw boek in de serie "dit is de beste", maar eigenlijk zijn ze gewoon allemaal goed! Beetje een zielig einde van het boek maar mooi geschreven. Ik snap niet dat sommige mensen de boeken nogsteeds kinderachtig vinden.
    Het zevende boek komt komend jaar toch al of heb ik dat fout? Nouja, ik heb het boek nu uit en verlang alweer echt naar de volgende. Gelukkig komt dit jaar nog de nieuwe film uit.
     
  17. ...Magic_Man...

    ...Magic_Man... Active Member

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0
    gvd hoe eindigt dat boek zeg jezus.....
    (prachtig boek) waneer komt deel 7 uit en dat is toch de laatste uit de serie??


    NIET LEZEN !!! VOOR MENSEN DIE HEM NOG NIET UIT HEBBEN OF HET NIET WILLEN WETEN




    Hij moet toch nog een paar Horaques vinden en VVoldenmort vermoorden??? en dat allemaal in 1 boek>?????
     
    Laatst bewerkt: 18 jul 2005
  18. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0



    Hier voor is toch de spoiler tag? :{
     
  19. ...Magic_Man...

    ...Magic_Man... Active Member

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0
    welk tekentje is dat dan?


    edit ik zie het :)
     
  20. ITNL3

    ITNL3 Jedi Knight

    Berichten:
    776
    Leuk Bevonden:
    5
    wie wil het einde in een spoiler zetten aub???????
     

Deel Deze Pagina