Ach ja.. je zult er iig geen spijt van hebben als je van begin af aan begint daarvoor zijn ze te goed..
Een tijdschemaatje voor jouw _0/ : Boek 1: 1 dag Boek 2: 1 dag Boek 3: 2 dagen Boek 4: 3 dagen Boek 5: 4 dagen Boek 6: 3 dagen Oftewel je kan boek 1 t/m 6 makkelijk in 2 weken lezen, tenzij je moeite met het Engels hebt offcourse .
Ik heb hem eindelijk ook uit, ben niet zo snel met engels als jullie. Maar ik vond dit wel het beste boek uit de serie, en kan niet wachten op deel 7:{ @Ruben
Hier dit is echt lullig (niet op link klikken als je het boek nog niet gelezen hebt, filmpje bevat spoiler!!!) Spoiler filmpje met grote spoiler
Absoluut niet klikken als je het boek nog niet gelezen hebt!!! Spoiler Ik kwam dit tegen op internet, ik vind het zelf een aanemelijk theorie waarom snape dumbledore zou hebben vermoord, wat denken jullie hiervan???
Spoiler indrukwekkend.... Kijk het is duidelijk dat die unbreakable vow nog ergens een grote rol gaat spelen (zelfs het vanishing cabinet dat in deel 5 even als grapje werd genoemd was belangrijk), dus dit is wel een aannemelijke theorie voor de zekerheid toch een spoiler
Spoiler Dit is het enige wat ik kan geloven, want Snape kan gewoon niet slecht zijn, dan het dumbledore het echt wel geweten.... hij zal wel als dubbelspion of zo werken
Spoiler ja want ik heb echt altijd gedacht van dumbledore die heeft mensenkennis, die ziet dingen aankomen, begrijpt het, enz. Dat straalde hij uit in voorgaande delen, ik vind het dus ook erg jammer dat hij dood is. Ik denk ook dat hij dood is omdat harry nu al de vaderfiguren kwijt is geraakt, en dat hij nu helemaal mentaal er doorheen zit en dan zeg maar als kamikaze offensief ff een robbertje gaat uitvechten met lord voldemort
Deel 1 kwam in november 2002, deel 2 kwam in november 2003, deel 3 kwam in november 2004 en deel 4 komt in...
deel 3 kwam idd in de zomer van vorig jaar in de bios. HP 4 komt in de kerst dit jaar, en HP5 komt in de zomer 2 jaar erna. Ze blijven switchen i.v.m school.
man die fuckin kut spoiler van pag3 nu weet ik HET... eeh damned ik kan hier zo boos om worden. Ik heb het boek bijna uit ben nu op 7/8e wat een ervaring dat boek zegt prachtig geschreven.