1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Harry Potter and the Half Blood Prince

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Game Error, 14 jul 2005.

  1. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1

    Oh ja, welke game dan. Halo (was level 34)
    Ontoppic:eek:ok ergens in het begin. Toen had iemand het nog niet gespoild. Nu weet ik het ook wat er gaat gebeuren. echt genaaid.
     
  2. ToanToan

    ToanToan nicceee

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    1
    wat Da-Z- had gezegd was niet waar.
     
  3. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1

    Ooooooh dankje wel. Je bent mijn held, op een non sexuele manier. Te veeeeel bedankjes aan jou. Respect. _O_ _O_ _O_
     
  4. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.324
    Held op een non sexuele manier?? Ik weet niet welke gedachten jij bij Superman hebt, maar dat is een vrij nutteloze toevoeging in mijn ogen ;)

    Twee vragen on topic:

    Is Snape evil?
    Is Harry een horcrux?
     
  5. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    goede vraag harry zou het kunnen zijn maar of snape evil is tja daar kom je het volgende deel HELEMAAL achter.
     
  6. Game Error

    Game Error Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    Mag je hopen;)
     
  7. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het boek nu bijna uit, en ik denk toch dat Snape wel evil is. Ik dacht het eigenlijk vanaf het eerste boek. Het is misschien een beetje intuïtief, maar Voldermort (Tom Riddle junior) stamt af van Marvalo, die weer een erfgenaam is van Salazar Slytherin. Ik breng dus mensen die een belangrijke rol spelen of hebben genspeeld in het house van Slytherin in verband met evil. Tuurlijk geldt het niet voor iedereen, maar Lucius Malfoy en Severus Snape zijn gewoon dubieuze figuren (die naar mijn mening gewoon evil zijn).
     
  8. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik vind dit deel het beste van allemaal. Met het einde zoals het is zou mevrouw Rowling net zo goed nog 4 boeken kunnen maken.
     
  9. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    ABSOLUUT NIET DE WEBSITE BEKIJKEN ALS JE HET BOEK NOG NIET UITHEBT!!!

    http://www.dumbledoreisnotdead.com/

    David Haber heeft aan de hand van de gebeurtenissen van boek 6 geprobeerd om te voorspellen wat er nou echt gebeurt is en wat er nog zal gebeuren.

    Misschien is Snape niet evil....
     
    Laatst bewerkt: 1 aug 2005
  10. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik verwacht na deel zeven nog wel een, in de SBS6 style, uitmelking, van 'hoe is het nu met..' :p
     
  11. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof dat Dumbledore dood is, en ik geloof dat Snape aan de good-side staat!
    Ik heb volste vertrouwen in Dumbledore zijn vertrouwen in mensen. En het ligt er me wat te dik op dat Snape evil is. Dumbledore zijn dood maakt het een beetje... voorspelbaar. Net zoals in Lord of the Rings. Wanneer het slecht gaat, gaat alles nog eens veel slechter, en als alles op z'n slechste staat, dan pas komt alles goed.
     
  12. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    ik kwam een keer op een website waar ze die spoiler keihard afspeelden als audio :) oh ja en er zijn ook al tshirts van :p
     
  13. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad. Iemand in m'n lijst had het ook in z'n nickname gezet.
    Ik heb medelijden met mensen die nergens anders hun geluk in kunnen vinden -_-
     
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik heb hem nu ook eindelijk uit :)

    Nu de ham vraag wie is R.A.B.

    Goed verhaal trouwens.. en ik denk dat Snape inderdaad aan de goede kant staat. Waarom zou hij anders zoveel spijt hebben dat de ouders van Harry vermoord waren?

    Ik denk dat Snape verliefd was op zijn moeder

    van de website... Hmmm had Snape het er niet constant over dat je ook spreuken zonder woorden kan casten?
     
    Laatst bewerkt: 8 aug 2005
  15. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat het in deel 5 al een beetje duidelijk word dat Snape wat voelt voor Lilly.
    Interessante visie, zoals altijd. Er zijn zovele sites waar bijna bewijs staat dat Dumbledore niet echt dood is. Maar ik hoop eigenlijk van wel. Dumbledore is pure _O_ Ik vertrouw die man 100% (daarom ook Snape) en hij is geweldig, maar als hij terug zou komen. Kan dit vrij makkelijk falen. Het moet een brilliant stukje schrijfwerk zijn om dit mooi te laten uitkomen ipv cliché en dom.
     
  16. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.324
    Nee, helaas is Dumbledore echt dood. Dit is ook wel logisch, omdat Harry het zelf moet doen en alleen. Als DD niet dood zou zijn, zou hij alles elke keer doen. Het is Harry die de laatste, moeilijke uitdaging alleen aan moet gaan. Rowling heeft dit in interviews gezegd.
    Verder ben ik er toch van overtuigd dat Snape nog steeds aan de goede kant staat ook al is zijn lot als slecht verzegeld. Het komt niet meer goed met die man, maar toch gaat hij Harry helpen Voldemort te slopen
     
  17. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben blij dat er nog iemand het met me eens is
     
  18. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Lool, ik lees hier gewoon de eerste positieve reacties over het boek. Alleen nog maar negatieve dingen gehoord.
     
  19. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.324
    Ik heb alleen nog maar positieve dingen gehoord. Beter is het om het zelf te lezen en je eigen mening te vormen.
     
  20. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het boek eindelijk ook uit, en vond hem tegenvallen.
    Wat redenen waarom: het einde wat altijd spannend is was dit keer erg kort.
    Het boek leverde meer vragen op dan antwoorden.
    Elk deel had altijd op het eind een stukje met allemaal antwoorden over de gebeurtenissen maar nu helemaal niets, er worden juist alleen maar vragen bijgegeven.
    Who the fuck is rab bijvoorbeeld...
    Verder wordt er altijd iets opgelost, bijv. een slang wordt vermoord, een steen der wijzen wordt vernietigd enzovoorts.
    Nu was het alleen maar een soort gevecht wat korter was dan dat je ''gevecht'' kon zeggen...
    Er wordt helemaal niet gezegd over waarom perkamentus sneep zo erg vertrouwde en die hoaxes zijn zowat allemaal nog intact.
    Of dit was gewoon een slimme truc om allemaal het 7de deel wel te moeten kopen of ze gaat in deel 7 gigantisch tekort aan papier krijgen om al die gebeurtenissen en vragen te kunnen verklaren...
    Dit boek was gewoon een grote spanningsboog die pas in deel 7 gaat eindigen...
     

Deel Deze Pagina