1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Harry Potter and the Half Blood Prince

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Game Error, 14 jul 2005.

  1. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik las een paar pagina's terug dat R.A.B. de broer van Sirius is. Zou best kunnen, maar kwam die broer eigenlijk voor in andere delen? Het was voor mij te lang geleden dat ik de andere delen heb gelezen, dus ik weet het allemaal niet meer. Toch is Dumbledore naar mijn mening 100% dood. Het zou vrij nep zijn als die op de een of andere manier zou leven in het volgende deel. Toch vond ik het wel jammer dat er veel te veel sprake is van voorbereidingen. Daarmee bedoel ik dat zowat de helft van het boek verteld wordt over dingen terwijl Harry niet op Hogwarts is. Ik vond dit boek ook een beetje kort...
    Aan de andere kant, het is een mooie voorbereiding voor deel 7.

    Ik zal Dumbledore wel missen, want hij had altijd wel iets interessants te zeggen...
     
  2. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat je zegt wordt door veel sites ontkent, als je dat leest dan kan dat best heel goed hoor, ook dat verhaal van sneep klonk erg goed.
    En dat het de broer van sirius was kan wel, maar dan wordt er nog niets over dat briefje verteld...
     
  3. ToanToan

    ToanToan nicceee

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    1
    bedankt dat je het al verklapt.
     
  4. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nou zo eens te denken he Perkamentus is dood, maar Harry had dat kunnen voorkomen door die terug in de tijd geval kast te gebruiken (wat ie ook in deel 3 had gedaan toen ook met sneep...) En btw in 1 boek 4 horcuxes (ca.) vinden dan moet boek 7 wel heel erg lang worden?
     
  5. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd dat zei ik ook al...
    Maar over dat andere, dat wordt op internet door sommige sites ontkent dat dat zo is en ook waarom en dat klonk wel logisch dus je moet niet zeker zijn dat het klopt wat in het boek staat...
     
  6. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.324
    Tuurlijk wordt het boek best dik, maar het wordt heus geen bijbel dikte. Als je kijkt naar bijvoorbeeld het eerste boek, dan is dat flinterdun. Daarin vinden ze ook iets, snap je wat ik bedoel. Als je dat dan keer vier doet, dan heb je nog steeds niet echt een heel dik boek. Bovendien kan het zijn dat RAB meerdere van die Horcruxes al heeft gesloopt, of RAB is niet de broer van Sirius, maar iemand anders die Harry gaat vertellen waar al die andere horcruxes liggen. Ik denk dat dat allemaal prima in één boek gaat passen, en ik kan niet wachten tot hij uitkomt
     
  7. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, maar vergeet niet dat rab hoogstwaarschijnlijk dood is...
     
  8. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    eej vriend gebruik de spoiler tags ff zo blijft t ook nog leuk voor de andere kiddo´s die dat boek willen lezen...
     
  9. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeg niets waar een spoiler voor nodig is vriend, maar als je het boek gelezen heb zul je dat wel snappen;)
    Die rab ofzo is gewoon iemand waarvan wij die het boek gelezen hebben net zo weinig van af weten als jij...
     
  10. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar ik bedoel het over het algemeen eigenlijk ook vooral in zo´n thread als deze stel niet iedereen zoiets op prijs.
    Niet iedereen wil weten wat er waarschijnlijk (is idd nooit zeker) gebeuren gaat in het volgende boek of in dit boek. En ik heb het boek al gelezen.
     
  11. ToanToan

    ToanToan nicceee

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    1
    @ NL-Eagle

    GEBRUIK DEZE F*CKIN DINGEN
     
  12. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    you are right doed
     
  13. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Eerst en vooral, ondanks ik altijd spoiler gebruik, vraag ik me af wat je in deze thread komt te zoeken als je geen spoilers wil. Ik heb deze pagina niet betreed tot na ik hem uit had.
    Niet alleen RAB, andere kunnen hem ook hebben gesloopt. Maar RAB, waarom denken jullie dat hij van goede wil is? misschien wil hij de macht gewoon voor zichzelf.
     
  14. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    /Mod -Elgee; spoiler geplaatst

    Die rab is dood hoor, dat staat in dat briefje..
    en als het idd de broer van sirius zou zijn dan is hij zeker dood...
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 aug 2005
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    @NL Eagle - Kan je aub de spoiler gebruiken of hier niet posten ... ik heb je geraporteerd bij de mods
     
  16. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    @ humorke niet iedereen is zo slim om dat te doen maar ik heb het boek ook al lang uit en keek ook toen pas hier maar ik ben toch dingen tegengekomen die ik niet wou weten (geruchten over het volgende boek)
     
  17. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    ik snap niet waarom mensen zeggen dat ik spoilers moet gebruiken, dat wat ik zeg staat zowat op de achterkant van de kaft:confused:
     
  18. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    LOL ik heb heel het boek gelezen behalve de achterkant van de kaft..
     
  19. soolmaan

    soolmaan Lonely Together

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    2
    de eerste vraag die het boek bij mij opriep was: "where the hell is prof. trelawny?", ze is niet bij dumbledore's begrafenis aanwezig... ik kan de eindjes niet aan elkaar knopen, wat haar verdwijning met de dood van dumbledore te maken zou hebben, maar ik vermoed toch dat de boel op een bepaalde manier in scene is gezet... en snape is niet evil, vanaf boek 1 ben ik er al van overtuigd dat hij zijn leven zal geven om harry te redden, dus daar hou ik me nog steeds aan vast
    kvon deel drie nog altijd de mooiste, maar deze staat op 2!
     
  20. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vond deel 4 het mooist, maar wat je zegt klopt dacht ik ook omdat het op verschillende sites wordt gezegd, weet je ook nog die keer dat hagrid zegt dat hij wat gehoord heeft over het gesprek met sneep en perkamentus?
    sneep vond dat perkamentus te ver was gegaan met zn eisen en dat kan je op 2 manieren opvatten sneep doet het of hij accepteerd het niet...
     

Deel Deze Pagina