1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Harry Potter and the Half Blood Prince

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Game Error, 14 jul 2005.

  1. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Of hij krijgt een proces aan z'n broek... is ook mogelijk.
     
  2. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    denk niet dat sirius terugkomt, maar zou kunnen dat ze een manier gaan vinden om dat gordijn ongedaan te maken ofzo...
    zou wel triest zijn van rowling, zelf miljardair en dan een proces gaan aanspannen tegen een jongen die doof is en met zijn boek zn dagelijkse ellende een beetje probeert te vergeten, dan zou ik rowling echt een bitch gaan vinden...
     
  3. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    use spoilers my friend...

    Ik vind die Rowling echt zo´n achtergrond miep ze doet geen ene flikker geloof ik... Ik bedoel ze heeft niet echt een imago ofzo....
     
  4. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    tja ik begin me de laatste tijd ook aan haar te ergeren, hoe ze dan op haar kasteel een paar kindjes ontvangt die dan zowat elke seconde haar heilig moeten verklaren zodat ze het eerste hoofdstuk uit het nieuwe hp boek gaat voorlezen, bleeh
     
  5. smarty_peanuts

    smarty_peanuts Active Member

    Berichten:
    356
    Leuk Bevonden:
    1
    wat hij dan nu zegt dat gebeurt in deel vijf dus maakt niet veel uit of wel soms?
     
  6. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Best vet van die jongen die zelf een boek heeft geschreven, lijkt me gaaf als men hem wil vertalen naar 15 andere talen :p
     
  7. ToanToan

    ToanToan nicceee

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    1
    ik ben dat nu aan het lezen die harry potter van die dove jongen. ben nu op hoofdstuk 16 ofzo. het heeft hele rare wendingen en sommige dingen zijn een beetje raar, maar wel vermakelijk om te lezen. lijkt wel BIJNA of het echt door rowling is gelezen. maar veel organiliteit heeft het boek niet wat me wel logisch lijkt:p
     
  8. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    dat weet onze vriend timmetje niet;)
     
  9. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ik snap dat met die horcruxes niet echt.. Ik denk:
    -Voldemort wilde 6 horcruxes maken en dus zijn ziel in 7en opdelen
    -Voldemort wilde de laatste horcrux maken door harry te doden toen hij nog een baby was, dat is niet gelukt (1 horcrux?)
    -Perkamentus heeft de ring vernietigt (1 horcrux)
    -Harry heeft het dagboek vernietigt (1 horcrux)
    -RAB heeft een horcrux vernietigt (1 horcrux)

    Er zijn dus nog maar 2 of 3 horcruxes over.. ?

    BTW ik denk dat in het 7e deel na de "Big Battle" en als alles voorbij is, Harry opgeroepen wordt voor het nationale elftal Zwerkbal! Het is namelijk de volgende vakantie al weer een WK, ervanuitgaande dat de WK's elke 4 jaar zijn
     
    Laatst bewerkt: 5 nov 2005

Deel Deze Pagina