1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hce: 2004/2005

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door mars15, 29 jun 2004.

1. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Tgg wow, en dan gaan er twee door ofzo? En hoe wordt dat geloot, weer via de coefficienten of random? Is op zich wel een mooi zekerheidje qua inkomsten, maar je moet volgens mij dan maar geluk hebben tegen wie je uit of thuis mag spelen eh!

2. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Weet niet hoe er geloot gaat worden, maar zal idd. wel met coefficienten zijn.
    (En geloof het of niet, maar FC Utrecht zit tegenwoordig in de goeie groep :) )

Zoiezo mooie wedstrijden dan, uit of thuis maakt niet uit, zolang er maar topclubs tussen zitten !

3. mars15

mars15 Guest

nieuwe opzet uefa cup ben benieuwd
    wel leuk paspetout kopen :D

4. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Haha ik denk niet dat je er daarmee inkomt hoor! :)

5. Kronos

Kronos Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    *Mee eenst _O_

Wij hebben echt wel goede ankopen gedaan, dus waarom niet. :D

6. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Als het allemaal goed loopt zit ik over een aantal weken in Londen voor QPR - Ajax en Luton Town - Ajax.

7. Kronos

Kronos Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Zal wel aan mij liggen, maar toch; QPR is?

8. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Queens Park Rangers. Vroegah toen zij nog in de hoogste speelde vond ik hun shirt altijd het mooiste! Dat waren nog eens tijden met Grandstand, dan kwam ik thuis van voetballen op zaterdag en dan was daar Engels Voetbal! :D

9. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Mooie club ja. Daar geniet je op 1 zaterdagmiddag bij een competitiewedstrijd meer dan hier in 1 seizoen. Ipv Luton Town had ik West Ham United of Crystal Palace wel willen hebben.

10. Kronos

Kronos Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nou Kezman met alle waarschijnlijkheid weggaat, wil ik wel aan jullie vragen; Wie wordt de nieuwe topscoorder? Ik denk als het team van Feyenoord een beetje goed draait, dat Kuijt wel een goede kans maakt...

11. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    PSV hebt nieuwe spits een 19 jarige jonge, Naam: farfan, land peru, waarvan pizarro van zegt(bayern munchen)dat het een topspit gaat worden een super talent...Dus de spits zit denk ik wel goed....

12. Kronos

Kronos Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, maar heeft hij kans tegen de ervaring van Sibon?

13. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Ehm er kunnen nog zo mooie uitspraken worden gedaan. Maar ik zeg: Eerst zien, dan geloven. En hetzelfde geld voor Alex, elke PSV-fan: Ja we krijgen Alex. Dan vraag ik: Heb je hem ooit zien spelen? PSV-fan: Nee.

14. mars15

mars15 Guest

psv heeft altijd goede spitsen ben benieuwd

15. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Ben echt benieuwd hoe AZ het gaat doen. Niet dat ik daar voor ben maar ik ben benieuwd of Co het met zijn grote bek ook dit jaar kan waarmaken }:] :cool:

16. mars15

mars15 Guest

ik neem aan van wel.... ze hebben toch paar nieuwe spelers van willem II niet de minste

17. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    AZ wordt denk ik 10e ergens. De tweede helft van het seizoen heeft AZ slecht gedraaid en ik denk dat het volgend seizoen alleen maar minder wordt.

18. mars15

mars15 Guest

goed nieuws lijkt me een goede speler voor Feyenoord en is bekend

19. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is dit nu voor uitspraak? PSV heeft meestal wel één of een aantal aardige spitsen. Maar Rommedahl bijvoorbeeld(buiten) is helemaal niet spectaculair hij kan alleen hard rennen.

Daarnaast denk ik dat AZ weer goed draait en met Feyenoord wederom om de 3e plaats gaat vechten.

20. Svensson

Svensson De Prijsvragenkoning

Leuk Bevonden:
    0
    wie noemt rommedahl nou een spits :confused: kezman en vennegoor zijn spitsen, rommedahl is een buitenspeler _0/

Deel Deze Pagina