1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hce: 2004/2005

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door mars15, 29 jun 2004.

1. InfernoGamer

InfernoGamer ...

Leuk Bevonden:
    1
    helemaal mee eens :+
    feyenoord gaat dit jaar even kampioen worden en dan halen ze ook nog de amstel cup en de eufa cup!
    Let maar op! :cool:

2. mars15

mars15 Guest

hope so

lijkt me weer goed eindelijk op de coalsingel weer _O_

3. Mr. KaDiR

Mr. KaDiR Me, Myself and I

Leuk Bevonden:
    2
    Wat lullen jullie?!?!

1. FC Den Haag
    2. Ajax
    3. Psv

Zag ik in mijn droom :)

4. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Wat een voetbalfanaten zeg, de eufacup en de coalsingel!

Als ze net zo voetballlen als dat jullie nederlands praten/schrijven, wordt het gewoon degradatie!

5. mars15

mars15 Guest

das appels met peren vergelijken |:- :+

6. mars15

mars15 Guest

2 vrienden van me |:-

7. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Serieus?? Lekkere vrienden heb jij :confused: .

8. mars15

mars15 Guest

ja.. heel er dom van ze hebben ze scc van 180 euro gekocht en nu al sv voor zeker een jaar |:-

9. ChandleR

ChandleR jag älskar Göteborg

Leuk Bevonden:
    2
    Waar blijft nou die beloofde aankoop?? Hoogendorp neus voorbij, Redan naar Stilburg, Bhoukari te duur, Loovens een loser, Kruiswijk te duur.....

Om gek van te worden! Zijn we weer van Engelaar (blijft hij eigenlijk wel?) afhankelijk voor de broodnodige goals... Dit wordt niet het seizoen van NAC... :mad:

10. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Zaterdag a.s. gaan jullie iig de boot in..... :)

(en dat ga ik vanaf de hoofdtribune bekijken }:] )

11. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gaat niet door. :'-(

12. ChandleR

Leuk Bevonden:
    2

Als het maar niet weer zo'n nepwedstrijd als vorig seizoen wordt.... Al was die uitwedstrijd wel lol ;)

13. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
    Ik ben vrij positief over mijn cluppie, en Penders is bij jullie toch geblesseerd ?

Verder vind ik NAC er zoiezo op achteruit gegaan dit seizoen...

Anyway, ik hoop op een leuke wedstrijd, en ben wel benieuwd naar de sfeer tussen het NAC publiek zelf :)

14. mars15

mars15 Guest

Robin van Persie weer belaagd in Amsterdam

Naar nu pas blijkt is ex-Feyenoorder Robin van Persie vorige week in Amsterdam opnieuw belaagd door Ajax-supporters. De Rotterdammer zal geen aangifte doen.

Na afloop van het Amsterdam-toernooi wilde de ex-Feyenoorder, die met zijn nieuwe club Arsenal in de Arena had gespeeld, met zijn vrouw een hapje gaan eten in een restaurant in de buurt van de hoofdstad. Van Persie werd in zijn huurauto herkend door enkele supporters die hem belaagden.

Van Persie: "Omdat het zo warm was, stond het raampje open. Ze spuugden in mijn gezicht en op mijn kleding van Arsenal, schopten tegen mijn auto en riepen ' * * * * * * Van Persie'. Mijn vrouw is heel erg geschrokken. Ik ben boos en teleurgesteld dat mensen zo haatdragend en agressief kunnen zijn."

De voetballer was vorig seizoen middelpunt van de massale vechtpartij op het Amsterdamse sportpark De Toekomst na de wedstrijd tussen de reserveteams van Ajax en Feyenoord. Een groep Ajax-fans belaagde toen Van Persie die slechts met de grootst mogelijke moeite een veilig heenkomen kon vinden. Tijdens het recente Amsterdam-toernooi werd hij consequent uitgefloten door het thuispubliek. Ajax-trainer Ronald Koeman sprak daar na afloop nog schande van.

15. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof dat Engelaar naar RC Genk gaat (België).

16. mars15

mars15 Guest

ja :p

en feyenoord krijgt nog een verdediger

Feyenoord wil bij start competitie nog linksbenige verdediger hebben. Feyenoord begeeft zich pal voor de start van de competitie waarschijnlijk nog op de transfermarkt om het elftal van Ruud Gullit te voorzien van een linksbenige verdediger. De Rotterdammers willen het seizoen niet ingaan zonder een tweede linkspoot in de achterste linie.

Voor de verdediger zal de Stadionclub niet al te diep in de buidel tasten. Feyenoord heeft een aantal ijzers in het vuur, maar lijkt afhankelijk te zijn van de rol van andere clubs en de bereidheid van de betrokken speler om de overstap naar de Kuip te maken. Daarbij denkt Feyenoord opnieuw ver over de grens zijn versterking te moeten zoeken.

In eigen land zijn de sterke linksbenige verdedigers dun gezaaid. In de huidige Feyenoord-selectie is tenslotte ook niemand die de rol van Patrick Paauwe met verve kan overnemen als er onverhoopt wat met de routinier gebeurt.

en vd berg mag weg/moet weg

Peter van den Berg mag uitzien naar een andere club. Ruud Gullit heeft de verdediger niet opgenomen in zijn plannen. Omdat de 32-jarige Rotterdammer een contract heeft tot 2005 (met een optie van nog 1 jaar) is een eventueel verhuur van van den Berg onbespreekbaar. Feyenoord zal zich wel soepel opstellen bij een verkoop van van den Berg.

17. ChandleR

Leuk Bevonden:
    2
    Waar was die trommel nou?? _O_

Toch jammer na een 1-2 voorsprong, he! ;)

18. mars15

mars15 Guest

oke de uitslagen

tot nu toe speelronde 1

Vr 13-08-04 20.00 Roda Jc Vitesse 2-3 Za 14-08-04 19.30 Rbc Roosendaal Psv 2-5 Za 14-08-04 19.30 Nac Breda Fc Utrecht 3-2 Za 14-08-04 20.00 Nec Willem II 2-0 Za 14-08-04 20.00 Az Sc Heerenveen 1-1

Laatst bewerkt door een moderator: 15 aug 2004
  19. mars15

mars15 Guest

Oke zometeen twente-ajax en feyenoord-de graafschap

ik denk dat ajax verliest en Feyenoord wint met 5-1

20. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
    Tsja, een enorme blunder van Schut, en op basis van de 2e helft vond ik jullie overwinning niet onverdiend...

Wel gelachen op de tribunes, dat accent van sommigen zeg, jezus.... :D

Deel Deze Pagina