1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hce: 2004/2005

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door mars15, 29 jun 2004.

1. ChandleR

ChandleR jag älskar Göteborg

Leuk Bevonden:
    2

Waarschijnlijk is Slot er tegen PSV alweer bij... dus dan staat het op het middenveld wel weer aardig...

2. NAC Breda fan

NAC Breda fan Hoogeveense RAT

Leuk Bevonden:
    1
    Oke, dan ben ik het met je eens dat er een extra centrale verdediger bij moet, want Penders en Schenning vaak geblesseerd

3. mars15

mars15 Guest

Dag Datum Tijd Thuis Uit
    Uitslag
    Vr 20-08-04 20.00 Vitesse FC Groningen
    -
    Za 21-08-04 19.30 ADO Den Haag NEC
    -
    Za 21-08-04 19.30 sc Heerenveen Roda JC
    -
    Za 21-08-04 19:30 PSV AZ
    -
    Za 21-08-04 20.00 RKC Waalwijk FC Twente
    -
    Zo 22-08-04 12.30 Willem II Feyenoord
    -
    Zo 22-08-04 14.30 FC Utrecht RBC Roosendaal
    -
    Zo 22-08-04 14.30 Ajax NAC Breda
    -
    Zo 22-08-04 14.30 De Graafschap FC Den Bosch
    -

nog mensen die naar het stadion gaan deze ronde ?

ik ga naar willemII - Feyenoord
    vorig seizoen ook geweest was erg leuk toen met de bus, dit jaar met groepje met de trein :)

4. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk persoonlijk dat vitesse boven NAC eindigt. Vitesse heeft gister met 1-0 gewonnen van Groningen en heeft een goede start gemaakt. Daarnaast hebben ze een aantal goede aankopen gedaan en is het een jonge ploeg met een toekomst.

5. mars15

mars15 Guest

vandaag naar willemII - Feyenoord geweest hehe

wat een KUT publiek hebben die tilburgers zeg... zo stil nog stiller dan joden

6. NAC Breda fan

Leuk Bevonden:
    1
    Tuurlijk, daarom heten ze ook Stillem II uit Stilburg :+

7. mars15

mars15 Guest

inderdaad :+

stil dat ze zijn geen 1x gehoord.. nac heb wel sfeer en dat terwijl breda-stilburg dichtbij is

maar tilburg heb wel lekkere wijven :p moes door heel die binnenstad lopen jezus wat een wijven ;)

8. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0

juist... totaal geen vernieuwing of risico in hun spel. Jammer... vroeger speelden ze mooi voetbal hoor..

9. Mr. KaDiR

Mr. KaDiR Me, Myself and I

Leuk Bevonden:
    2
    pfff... We moeten ''Haags Kwartiertje'' niet meer schreeuwen man :mad: Ado speelt daarna altijd slecht |:- (gewoon de laatste 15 min :{ .)

Bijvoorbeeld tegen NEC:

FT Den Haag [1 - 2] NEC Nijmegen
    38' [1 - 0] R. Platvoet
    87' [1 - 1] Daneboom
    90' [1 - 2] Boutahar

Ook tegen Den Bosch kregen we het 81. min een goal tegen :mad:

10. mars15

mars15 Guest

hier paar fotos na afloop van willem2 - feyenoord

11. obsessed

obsessed Wannabe-gamer

Leuk Bevonden:
    1
    Die goal van Zlatan was wel erg mooi _O_ _O_

Alleen die gast is wel helemaal gestoord.

"There's only one Zlatan *) " _0/

12. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Heerlijk zo'n deadline dag voor de transfermarkt! :D

Zlatan -> Juve
    Koné -> Ajax
    Rosales -> Ajax
    Anastasiou -> Roda

Koné! Koné! Koné! _O_

13. stitchy

stitchy Yeah sure

Leuk Bevonden:
    0
    zlatan gaat waarschijnlijk niet door naar juve....te moeilijke betalingsvoorwaarden van Ajax, omdat roma vorig jaar ook al zo lastig was en ajax nog steeds niet de gehele transfersom van roma heeft gekregen.

vd berg - vitesse
    rooney - man utd (37 miljoen!!)
    canavaro - inter
    donde en bhoelarouz - HSV

14. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Ja maar snap niet wrom ze zo moeilijk doen, laat em lekker gaan Juve koopt niet Zlatan en Canavaro als ze geen geld hebben.
    Hij zit al in Turijn dus met zijn hoofd al helemaal in het shirt van Juve, en dan hoort ie in 1x dat hij weer terug naar Ajax moet om weer in Nederland te spelen..denk niet hij daar nog zin in heeft...:{

Nog een transfer, MBamba is naar Tel-Aviv verhuist de tegenstander van Ajax in de CL..

15. stitchy

stitchy Yeah sure

Leuk Bevonden:
    0
    klopt ze zouden hem moeten laten gaan, hij kan slecht met de aanvoerder over weg en 16 miljoen is geen verkeerde prijs. maar stel dat er net zulke betalingsproblemen komen als met roma kunnen ze mieschien beter wachten met de verkoop en van de winter mieschien aan een andere club verkopen.

in italie zijn wel vaker clubs over de kop gegaan, en dan kan je ech fluiten naar je geld, laatste keer was het volgens mij fiorentina toen nog met batistuta, rui costa,conte, etc.

van bommel naar borussia gaat niet door, ideaal! ik gun het hem niet, onsympathieke vent!

16. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Hij is weer in top vorm die Bommel, gewoon wachten tot de zomer en dan staan de topclubs in de rij voor em :)

17. mars15

mars15 Guest

haha
    kone komt niet

en neus zlatan is weg haha

18. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof dat NAC BREDA fan zich niet zoveel zorgen hoeft te maken. NAC gaat geloof ik wel een goed seizoen draaien.

19. NAC Breda fan

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben bang dat ik me wel druk moet maken over de versterkingen, nou wilt PSV Colin opeens aan NAC verkopen, en dus niet verhuren wat het plan was, nou hebben we nog altijd geen Colin :mad: . Volgens een NAC Fansite komt Vonlanthen ook al niet naar NAC. :mad: Nou ja NAC heeft nog tot en met 30 september en dan sluit de Nederlandse transfermarkt.

Sportief gezien hoef ik me denk ik niet druk maken :), het moelijkste deel van het programma zit erop, ze hebben vier punten uit drie duels, dus vertrouwen is er wel als je kijkt naar de wedstrijden die gespeeld zijn.

20. Tha Great One

Tha Great One Satu

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben 100% voor ajax maar ik zie nu in dat dat flut bestuur er weer een zooitje van heeft gemaakt en dat we geen kans in de champions league maken....en we blij mogen zijn met een 3e plaats in HCE.

-Zlatan weg voor 16 mil.(veels te weinig)
    -Kone komt niet (opzich vind ik dat niet erg..)
    -Sonck en ananastaciou :mad: als spitsen voor europa
    -Zlatan verkopen op t laatste moment zonder een gelijkwaardige vervanger aan te trekken (en nee ik vind kone geen vervanger van zlatan ik d8 meer aan een tevez.
    -Transfermarkt is gesloten,Champion inschrijving gesloten.
    -Rosales is nog steeds niet helemaal rond en zal waarschijnlijk niet meedoen in de championsleague, dus zien we waarschijnlijk de mul,sonck tegen een zebina,montero,cannavaro enz.

ziet er niet goed uit voor ajax

Deel Deze Pagina