1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hce: 2004/2005

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door mars15, 29 jun 2004.

1. NAC Breda fan

NAC Breda fan Hoogeveense RAT

Leuk Bevonden:
    1
    Zojuist is bekend geworden dat Ajax een werkvergunning heeft gehad voor Rosales, en dus wel kan meedoen in de Champions League.

Laatst bewerkt: 1 sep 2004
  2. Tha Great One

Tha Great One Satu

Leuk Bevonden:
    1
    dat verzacht de wond een heeel klein beetje :p

ik snap niet dat die sukkels nou niet n'kufo kopen van twente ..hij mag voor 2 miljoen vertrekken en hij scoort makkelijk

Laatst bewerkt: 1 sep 2004
  3. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Hij scoort makkelijk bij Twente ja. Bij ajax is het toch iets anders. Bij veel spelers is het al gebleken dat de spelers aardig zijn bij een clubje zoals Heerenveen maar bij Ajax of PSV of Feyenoord het niveau niet aankunnen.

Het is natuurlijk jammer dat Zlatan weg is, hij had weleens zijn geniale momenten. Alhoewel ik Mido altijd beter vond, hij scoorde meer. Zlatan wil het te vaak te mooi doen. Kone is geen goede vervanger, hij is veel te jong, je kunt hem niet opeens spits van ajax maken. Anastaciou daarentegen heeft bewezen ook bij ajax regelmatig te kunnen scoren. Dus ik ben blij dat het niet is doorgegaan.

4. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    Nou maar ik vind de goals die N'Kufo vaak van dermate klasse dat je wel kunt stellen dat hij zeker het niveau van Ajax haalt.

ze hadden ook gewoon McArthy terug kunnen halen.

5. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Maar dat hebben ze niet dus het wordt een lachwekkend CL seizoen voor Ajax :p

6. BUZZA

Leuk Bevonden:
    0
    FC Porto is de CL winnaar van vorig jaar. AS Monaco 2e.
    Ik weet niet echt wat ik dit jaar kan verwachten.
    A
    AS Monaco
    DeportivoLa Coruña
    B
    AS Roma
    Dinamo Kiev
    C
    Juventus
    Ajax
    D
    Fenerbahçe
    Olympique Lyon
    E
    Arsenal
    PSV
    F
    Barcelona
    AC Milan
    G
    Valencia
    Internazionale
    H
    Chelsea
    Paris Saint-Germain

die gaan door denkik

7. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Ik schat Ajax niet hoog in, ik denk toch dat het Juventus en Bayern worden.

8. BUZZA

Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof dat het een beetje hetzelfde wordt als het EK. Juventus (Tjechië) gewoon door en spannend tussen Ajax (nl) en Bayern (Dui) en van Maccabi Tel Aviv kunnen we weinig verwachten want die spelen vaak europees maar presteren weinig (Est).

9. Mr. KaDiR

Mr. KaDiR Me, Myself and I

Leuk Bevonden:
    2
    Ik denk toch dat Fenerbahçe en Man. United door gaan. Nu Manchester Rooney heeft gekocht weet ik het zeker :p

10. NAC Breda fan

Leuk Bevonden:
    1
    Als Athony Lurling morgen de medische keuring goed doorkomt, zal hij door NAC Breda een jaar gehuurd worden van Feyenoord :cool:, nu maar hopen dat deze transfer wel doorgaat en niet net zoals Colin op het laatste moment nog afketst :mad:

11. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Ehm Vitesse heeft Lurling toch al gehuurd :confused: ?

12. NAC Breda fan

Leuk Bevonden:
    1
    Ja eerst wel, maar ze konden Lurling niet betalen, hierdoor kon NAC snel handelen met Feyenoord en de linksbuiten huren. :)

13. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Kijk, dat is nog is goed nieuws. Lurling is een prima speler voor NAC en met Diba als rechtsbuiten staat de voorhoede wel aardig goed *) , alleen jammer dat NAC geen echte spits heeft, zoals Twente N'Kufo heeft of Roda JC Kone heeft :'-(

Jammer dat Colin niet komt. Hij deed het altijd wel goed als rechtsback. Nu heeft NAC geen goede speler op die plek, jammer want het de rest van de verdediging is wel goed met Penders, Schenning, Gudelj en Kerstens als reserve centrale verdediger :)

Edit:

Het is nu zeker dat Lurling komt *)

http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=63204/sc=a38bea

Laatst bewerkt: 3 sep 2004
  14. NAC Breda fan

Leuk Bevonden:
    1
    NAC kan Colin nog wel opeisen via de rechter, omdat Colin, PSV en NAC het al eens waren over een verhuur, er waren al contracten getekend. Toen kwam PSV opeens dat ze Colin alleen nog maar willen verkopen, NAC heeft dat geld niet, nu kan hij dus niet naar NAC. Maar hij heeft al wel een contract. NAC gaat niet naar de rechter, omdat ze vast nog wel een keer spelers nodig hebben van PSV, en dan wilt PSV natuurlijk geen zaken meer doen met NAC. :mad:

Als de hele verdediging weer fit is, dan zit dat alweer goed. Lokhoff zegt zelf dat Penders over twee weken weer bij de groep zit. Dan kunnen ze zo spelen: Mendes da Silva - Penders - Schenning - Gudelj, en dan heeft NAC wel weer een goed elftal. Alleen zijn Penders en Schenning zijn zo vaak afwezig :'-(

15. ChandleR

ChandleR jag älskar Göteborg

Leuk Bevonden:
    2
    Voordeel is dat Colin zelf graag naar de mooiste club van Brabant wil verhuizen. Ik ga er nog altijd vanuit dat het goed komt hoor!

16. NAC Breda fan

Leuk Bevonden:
    1
    Als PSV hem niet kan verkopen voor 30 september 2004, dan zullen ze hem denk ik op het allerlaatste moment van het sluiten van de Nederlandse transfermarkt verhuren aan NAC Breda, zodat ze nog wel wat geld krijgen.

17. Mr. KaDiR

Leuk Bevonden:
    2
    FT Den Haag [3 - 3] Ajax Amsterdam
    7' [0 - 1] W. Sonck
    14' [0 - 2] S. Pienaar
    31' [0 - 3] N. Boukhari
    43' [1 - 3] C.v.d. Gun
    68' [2 - 3] Ouden (pen.)
    83' [3 - 3] R. Stroeve

:cool: :cool: :cool:

18. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    Lacht alle Hagenezen uit die toto op Ajax hadden gezet 8).
    Had er wel bij willen zijn, maar had er niet echt vertrouwen in. Was vorig jaar naar Ajax en PSV geweest, maar was een slachting. Niet echt leuk dus.
    Hoewel met Kezman was het toen wel lachen. Wat hij allemaal te horen kreeg, was niet normaal.

ADO rules

19. Mr. KaDiR

Leuk Bevonden:
    2
    Same here :mad: Volgend wedstrijd samen gaan? :9 ADO - PSV/Feyenoord :cool:

20. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    Zou in principe wel kunnen Mr. Kadir. Feyenoord en/of PSV wil ik wel zien.

Deel Deze Pagina