1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hce: 2004/2005

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door mars15, 29 jun 2004.

1. mars15

mars15 Guest

waarom niet tegen ado-rbc gaan gloryhunters pff..

FC DEN HAAG BEDANKT :)
    WIJ STAAN BOVENAAN

2. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    Zoveel geld heb ik niet, gozertje.

3. ChandleR

ChandleR jag älskar Göteborg

Leuk Bevonden:
    2
    Zo te horen hebben we hier te maken met een echte fan... :{

4. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    Als je me vraagt of ik bij die zieke gasten van Noord hoor, zeg ik met een gerust hart, nee. Als je me vraagt of ik van mijn stad houd, zegt ik vol trots, ja.
    ADO hoort bij Den Haag, net als ik bij Den Haag hoor.
    Als mensen als jij daar problemen mee hebben, wil ik jullie duidelijk maken dat de meeste Hagenezen denken als ik en dat mensen als jij een kleine minderheid zijn.

5. ChandleR

Leuk Bevonden:
    2
    Nee dat bedoelde ik dus niet. Maar ik vind het zwak om te zeggen dat je niet naar een wedstrijd van je club wil omdat je geen vertrouwen in een goede afloop hebt. Je hoort je club te steunen, ook als het minder gaat, dat is mijn mening.

Maar inderdaad, als de meeste Hagenezen denken als jij verklaart dat de lege tribunes....

Ik kom uit de regio Amsterdam, en ondanks de reistijd en de files ga ik, ondanks een slechte periode (totodivisie anyone?), naar Breda om naar mijn NAC te kijken... En gelukkig denken daar 12.000 andere gekken net zo over...

Dit vond ik overigens een betere reden...

Laatst bewerkt: 13 sep 2004
  6. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Net bekend, Colin heeft voor 3 jaar bij NAC getekend. Hopen dat hij zich daar weer verder kan ontwikkelen.

7. ChandleR

Leuk Bevonden:
    2
    YESSSS!!! Bedankt voor het nieuws! Ik wist het nog niet, maar ben er ONGELOFELIJK blij mee...

Overigens wel frapant, Eerste werkdag na vertrek van Van Raaij en de deal is rond! :+

8. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind het gewoon leuk om af en toe een wedstrijd te zien van ADO, Chandler. Is altijd wel lachen met die gekken op noord, maar voor de rest volg ik het gewoon via TV. Dat betekent niet dat ik mijn club niet steun. Het is gewoon niet mijn ding om twee wekelijks naar het stadion te gaan.

9. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Ja NAC kon toch eerst de transfersom niet betalen?? Daarom was de deal afgeketst. Ben benieuwd wat voor bedrag er nu meegemoeid is.

10. ChandleR

Leuk Bevonden:
    2
    :'-( Hier kan ik toch zo kwaad over worden he.... Klote teletekst |:-

11. NAC Breda fan

NAC Breda fan Hoogeveense RAT

Leuk Bevonden:
    1
    1 miljoen euro dat kan NAC denk ik niet betalen :'-( , maar ik heb er alsnog het vertrouwen in dat hij naar NAC gaat, gewoon wordt verhuurd voor 1 jaar, want dan krijgt PSV in elk geval toch wat geld voor een speler die ze nooit meer gebruiken.

12. mars15

mars15 Guest

NAC-middenvelder Petö betrapt op doping

Uitgegeven: 14 september 2004 16:28
    Laatst gewijzigd: 14 september 2004 17:14
    ZEIST - Tamás Petö is door de tuchtcommissie van de KNVB voor twintig wedstrijden, waarvan tien voorwaardelijk, geschorst wegens dopinggebruik. De dertigjarige middenvelder van NAC Breda werd na het Amstel Cup-duel met PSV (0-1 winst voor NAC) op 4 februari van dit jaar betrapt op het gebruik van een afbraakproduct van het verboden middel Nonandrosterone.

Ook de contra-expertise viel positief uit. NAC ontving dinsdagmiddag het schikkingsvoorstel van de KNVB en besloot dat na overleg met Petö te accepteren. De Bredase club laat op de website overigens weten in de onschuld van de Hongaar te geloven. "Allereerst heeft Tamás aangegeven dat hij geen doping heeft gebruikt, dat geloven we en wij staan achter hem", aldus Alex Fiévez, hoofd medische staf van NAC.

"Er is een zeer lage concentratie van een afbraakproduct van Nonandrostrolon bij Tamás geconstateerd wat kan duiden op dopinggebruik. Er zijn echter meerdere manieren om een verhoogde concentratie van dit hormoon te hebben: het gebruik van verontreinigde vitaminepreparaten, een verandering in de hormoonspiegel door de vele operaties die Tamás heeft ondergaan of zelfs stress kan bijdragen aan een verhoging van de concentratie."

Petö staat sinds medio 2001 onder contract bij NAC Breda, maar miste door blessureleed veel wedstrijden. In april van dit jaar werd de kruisband in zijn rechterknie gereconstrueerd en sindsdien speelde hij niet meer. Hij miste bijna het volledige seizoen 2002/2003 door een gescheurde kruisband in hetzelfde gewricht.

13. ChandleR

Leuk Bevonden:
    2
    Tsja wat moet je hiervan denken. Ik sta 100% achter Petö. Die gast lijkt me zo eerlijk als goud. Trouwens, vanaf wanneer ging/gaat die schorsing in? Want Petö zit al heel wat maanden aan de kant...

14. mars15

mars15 Guest

denk vanaf volgende week ofzo

tis wel lang 20 wedstrijden

15. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat ze het wel goed onderzocht hebben en niet die gast voor lul 20 wedstrijden aan de kant zetten.

16. ChandleR

Leuk Bevonden:
    2
    Het zijn er eigenlijk 10 he. 20 wedstrijden waarvan 10 voorwaardelijk is dus eigenlijk 10...

17. stitchy

stitchy Yeah sure

Leuk Bevonden:
    0
    Als je neit in beroep gaat, dan zal er toch wel doping in spel zijn denk ik. anders was je wel in beroep gegaan

18. NAC Breda fan

NAC Breda fan Hoogeveense RAT

Leuk Bevonden:
    1
    Ik las net dat Peto zelf geen doping heeft ingemomen, maar dat die stoffen zelf door zijn lichaam zijn aangemaakt. Ik geloof Peto 100%. Als die misschien wel in beroep gaat, dan werd de schorsing misschien veel erger. Peto is nu dus gebleseerd tot aan de winterstop, en dan zijn die 10 wedstrijden allang voorbij, nu maar hopen dat de schorsing per direct ingaat.

Laatst bewerkt: 15 sep 2004
  19. mars15

mars15 Guest

20. ChandleR

Leuk Bevonden:
    2
    Hij gaat gelijk in... Dus daarom heeft ie t ook geaccepteerd. Hij zou die 10 wedstrijden uberhaubt niet spelen.

Deel Deze Pagina