1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hce: 2004/2005

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door mars15, 29 jun 2004.

1. NAC Breda fan

NAC Breda fan Hoogeveense RAT

Leuk Bevonden:
    1
    Dit is nou al de vierde keer dat ik het lees, maar het is nu dan toch echt zeker: Colin naar NAC Breda :cool:

Hij wordt voor de rest van het seizoen gehuurd van PSV.

2. ChandleR

ChandleR jag älskar Göteborg

Leuk Bevonden:
    2
    Komt de Hoogenveense Rat ook naar Heerenveen vanavond? Is voor jou nie zover!

3. NAC Breda fan

Leuk Bevonden:
    1
    :D

Nee ik heb geen kaartje :'-(

Ik zal het zoals altijd moeten doen met Langs de Lijn en later op de avond de samenvatting bij Studio Sport.

4. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Heej gekke gasten wat vinden jullie van die shit rond Anders Frisk??? Dat hij bij As Roma een aansteker op zijn hoofd gegooid kreeg???? Ik vind die shit echt parra en van mij mag Roma uit de CL geflikkerd worden hoor!!! Is toch niet normaal man dat dit soort dingen gebeuren!!!!

5. NAC Breda fan

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het ook niet kunnen. Roma moet de CL per direct verlaten, schadevergoedeing betalen aan Frisk en/of de UEFA, en een paar jaar geschorst worden voor Europees voetbal. Het is namelijk niet de eerste keer dat het AS Roma publiek zich misdraagt.

6. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Zo he! Wat vinden jullie van het plan van de KNVB-bobo's om vanaf volgens seizoen een playoff de Europese tickets te laten bepalen!? Het plan is om de nummer 1 van de competitie automatisch toegang te geven tot de CL. Vervolgens spelen 2/5 voor 1x voorronde en 2x Uefa Cup en speelt de verliezer tegen de winnaar van 6/9 voor een extra Uefa Cup plaats.

Ik weet niet hoe dit gaat uitpakken, maar het aanvankelijke doel van ''de europese tickets sterker laten vertegenwoordigen'' slaat natuurlijk nergens op, want juist op deze manier komen stuntploegjes aan hun plaatsen. En daar komt nog eens bij dat het Nederlandse seizoen enkele weken langer gaat worden, wat weer enigszins opgevangen kan worden door voetballen in de winterstop. Maar ik blijf het een beetje sensatielust vinden..

7. NAC Breda fan

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het een mooi idee van de KNVB, zo wordt er meer gevoetbalt :) , en NAC Breda maakt nu een grotere kans op Europees voetbal :), want ze zijn de afgelopen 4 jaar bij de beste 9 geeindigt :).

8. mars15

mars15 Guest

nouw nac vandaag was het niks

9. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Het Nederlands voetbal op Europees niveau is de laatste jaren al zo slecht, met uitzondering van Ajax 2 jaar geleden in de CL en Feyenoord in de UEFA Cup. En nu willen ze zelfs middenmotor teams Europees laten spelen!

Bwhaha gaat het niveau helemaal omlaag!

10. NAC Breda fan

Leuk Bevonden:
    1
    nee 0-4 verliezen van RKC :mad:

Gisteren was het tegen de Graafschap ook niet al te best, ze wonnen maar nipt met 3-2 van de Graafschap.

11. Kronos

Kronos Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Zeker een goed idee die playoffs! Dat is meer inkomsten voor de clubs en meer spanning op het veld! Zo zal je zien dat Utrecht dadelijk Champions League gaat spelen. 8)

Ik ben er ook voor om in een competitie van 16 clubs te spelen. Zo krijg je kwalitatief beter voetbal en dit brengt de competitie dichter bij elkaar. :) Wat vinden jullie van een competitie van 16 teams?

edit: Competitie van 16 teams is een idee van Marco van Basten. *)

12. NAC Breda fan

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben ook voor een competitie met 16 clubs. Er worden wel minder wedstrijden in een seizoen gespeeld, maar de strijd tegen degradatie wordt dan wel spannend.

Deel Deze Pagina