1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Heet nieuws, aliens gespot.

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door berend, 12 mei 2004.

1. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    impossible to comprihend.. ik ga er gewoon van uit waar ik het meeste van hoor en hoe serieus de aandacht is die er aan besteed is.. als het op BenW komt is het wel wat anders dan www.fok.nl, en hoe vaker het op het nieuws komt etc.. Het zou best kunnen dat er aliens waren hier op aarde, nog voor de egyptenaren, why not? Het is allemaal nog te vaag.

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    nieuws komt van cnn ... maar ja eerst zien dan geloven

3. Fusion

Fusion Someone unfreeze me!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof er helemaal niets van!
    Lees mijn (tijdelijk afwezige) footer

-The surest sign other intelligent life exists in the universe is the fact they haven't tried to contact us yet
    - Bill Watterson -
    [​IMG] [​IMG]

4. Lord<>Snowboard

Lord<>Snowboard ~XBW Member~

Leuk Bevonden:
    4
    Ga jij zomaar met iemand contact maken zonder te weten wie het is?
    Ik zou in iedergeval eerst is zien wie dat is! Maar ik zit nu in een dillemma: het is weer zever of ik ben heel gelukkig om dit mee te mogen maken.

5. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    @ berend, hoe weet jij nou hoe ver ze in ontwikkeling zijn met die dingen??? Misschien hebben ze ze al indiviudueel uitgetest.

@ offtrack, als wij de ruimte in gaan dan hebben we de technologie voor een miniminiminiminiminiminimale afstand. Wil je uberhaupt bij een andere beschaving nodig dan mag je met een aardig imponerend vaartuig aankomen. Maar je hebt gelijk, maybe interesseert het ze niet.

@ roberto, misschien omdat zij al een paar miljoen jaar langer rondlopen, weet jij veel :9

Lijkt mij ook tof als het waar zou zijn, maar zoek liever wat dichter bij huis. Waarschijnlijker dat het een hoax, een stel luchtballonen...vond ik t nogal op lijken :p. Of gewoon mensen met nieuwe speeltjes.
    Als ik superslim was zou ik mezelf niet zo laten zien iig

6. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    Kom op jongens! We hebben allemaal The X-Files gezien. Je kan hun aanwezigheid gewoon niet ontkennen.

7. Fusion

Fusion Someone unfreeze me!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja precies... en dat probeer ik ook te zeggen.
    Zodra ze zien wie 'wij' zijn maken ze gauw dat
    ze wegkomen (Als ze slim zijn!) =)

Ik geloof zeker dat er nog meer leven bestaat 'somewhere out there'.
    Het idee dat "ze" hier op aarde zouden komen geeft me de creeps.
    -Aan de ene kant kunnen ze nog kwaadaardiger en wreder zijn dan de mens!
    Misschien hebben ze wel krachten om ons allen te onderwerpen als makke lammetjes... brrrrrrr..
    -Aan de andere kant kunnen het lieve goedsullen zijn die dan meteen
    weer uitgebuit en misbruikt worden door de mens :'-(

8. McRed

McRed PSPZone.nl

Leuk Bevonden:
    18
    Als ze maar groen zijn! 8)

Maar leuk, die Aliens, kom maar, lijkt me wel wat...!

9. SjonKanon

SjonKanon Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Als jij je logica zou gebruiken, dan zou je ontdekken dat de zogenaamde aliens het verschijnsel radar zeer waarschijnlijk niet kennen. Als zij zich echt voort bewegen in de ufo's zo als wij die kennen dan hebben ze waarschijnlijk hele andere detectiesystemen dan de radar. Dat wij ons op deze manier hebben geëvolueerd wil niet zeggen dat andere levensvormen dat ook doen. Misschien hebben de wezens die in die lichtbolletjes vliegen wel nooit de auto uitgevonden, of het zelfs het wiel. Misschien hebben ze als eerste plasma ontdekt. Je weet het niet. Verder denk ik ook dat het een of ander topsecret project was. Meeste van die waarnemingen zijn in de buurt van enorme woestijnen/vlaktes/canyons in amerika verricht en daar is de kans heel groot dat het leger iets nieuws test.

Laatst bewerkt: 12 mei 2004
  10. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    zie next post |:-

11. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    onzin, radar is een heel simpel principe. Ga me niet vertellen dat ze daar niet mee om kunnen gaan wanneer ze wel miljoenen lichtjaren kunnen afrijzen of in staat zijn een soort techniek te beheersen dat je willekeurig van a naar b kan :confused:

en is dat gebied van mexico wel dicht bevolkt dan? Als je zon project geheim wilt houden dan vertel je ook niets tegen je eigen f16 piloten hierover. En dan vlieg ik toch liever over mexico...mider fighter pilots heh :9 . Tis maar een ideetje hoor.

12. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224

Ik heb de beelden nog niet gezien ... maar een leger komt niet snel naar buiten met onverklaarbare feiten ... dus we shall see

13. Lord<>Snowboard

Lord<>Snowboard ~XBW Member~

Leuk Bevonden:
    4
  14. Robbertus

Robbertus X B O X

Leuk Bevonden:
    11
    Hoe in hemelsnaam weet jij nou dat die aliens weten dat wij radar hebben en als ze het niet weten dan doen ze er toch ook niets tegen lijkt me een zwak argument en waarom zou je met 6 prototype's vliegen eentje is al gevaarlijk genoeg. (btw ik vind je maar een irritant gozertje dat denkt verstand te hebben)

15. SjonKanon

SjonKanon Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Als je nou goed leest dan zie je dat ik het met je eens ben op het 2e punt. Over het 1e punt: Wij vinden het simpel, aliens vinden plasma en lichtsnelheid misschien simpel. Andere wezens hoeven niet dezelfde technologische weg af te leggen, zoals wij dat hebben gedaan. De meeste uitvindingen zijn bij toeval gedaan. Denk daar maar eens over na.

16. GKillah

GKillah XboxParadise.net

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom altijd in Mexico?
    Beetje verdacht hoor altijd is Mexico in het nieuws met hun ufo en aliens gedoe pff.

17. greenbean

greenbean Pow! ur dead!

Leuk Bevonden:
    1
    ik vind dat filmpje toch best wel freaky 8) . mij lijkt het wel behoorlijk echt hoor deze keer. dit is de eerste keer dat ik zulk goed bwijs zie. kan natuurlijk ook een gemanipuleerde film zijn maar dat zullen we wel nooit weten. zou wel freaky zijn als eens gaan landen 8) :9

18. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    @ robertus, duidelijk meer dan jij. Hoe kun je nou ooit iets met zekerheid hier over zeggen. Er zijn amper feiten. Gis maar wat. (btw ik vind je maar een domme star trek hippie xfiles wannabe mulder die aan het dromen is)

@ sjonkanon, dat snap ik. Maar het lijkt mij waarschijnlijker dat wanneer ze zo ver kunnen reizen ze dit soort kleine verbuigingen van geluid ook wel kunnen handelen. Maar idd, wanneer ze dit niet kunnen of nix van af weten....of dat t ze geen ruk uitmaakt en gewoon aan het verkennen zijn :9

Maar om even nuchter te blijven, ik ga nogsteeds eerder uit van een hoax. Bedoel we kunnen wel meteen aliens roepen, maar wat hebben we helemaal gezien? En hoe betrouwbaar zijn die gasten, misschien willen ze wel kekker amerikanse rijke touristen trekken, weet jij veel. Die beelden zeggen eigenlijk vrij weinig, de verhalen van de personen moeten je overtuigen. Maar ik ken ze niet..dus ja..

19. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Misschien zijn het wel geen aliens? Dat verklaart potdomme alles! |:-

20. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Een beetje van het onderwerp afgedwaald, maar jullie hebben allemaal wel eens gehoord van de bermuda-driehoek, nou als je dat hoort dan ga je denk ik toch eerst 3 x nadenken voordat je iets gaat zeggen.

voor degene die niet weten wat het is:

De bermuda driehoek is een stuk water dat op drie punten ergens in de zee (ik dacht in de buurt van de golf van mexico) ligt. Hier zijn jaren geleden vliegtuigen verdwenen, zo 'ploep' van de radar af en nooit meer terug gezien/gevonden....Ik weet niet zeker maar ik dacht ook boten/shepen...

Deel Deze Pagina