1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hekel Aan Sommige Mensen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door dve 3, 23 jul 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dve 3

dve 3 Guest

ga lekker slapen net of ik op je mening zit te wachten

2. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    1 Lesje forummen voor jou, dve 3:

punt 1: xbw heeft een forum, elk onderwerp wat je daarin plaatst heet een thread of topic
    punt 2: die "sommige personen" die jij noemt zijn mods en admins, zij zorgen ervoor dat het forum netjes blijft, en dat loze threads (waaronder de jouwe), gesloten worden, zodat het niet één grote onoverzichtelijke puinhoop wordt hier.
    punt 3: voor commentaar op modereer-acties moet je niet in dit forum zijn, maar in het speciaal daarvoor bedoelde Suggesties, problemen en opmerkingen-forum.
    punt 4: Ik zou als ik jou was maar uitkijken met het openen van threads als deze. Het uitschelden van mede-forummers, en al helemaal crewleden, moderators of admins, wordt hier absoluut niet op prijs gesteld en zal worden beloond met een waarschuwing of ban.
    punt 5: lees de FAQ. Als je die gelezen hebt, zie ik je graag weer met je commentaar.

Closed.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina