Help de Master Chief!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Hordo, 14 jul 2003.

1. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    De game is goed, maar hoofdzakelijk omdat er niks beters is. Daar komt nog bij dat Aeris niet eens de hoofdpersoon is. Ook vind ik het niet de mooiste scene maarja.

Kijk het gaat om hoofdpersonen. Final Faantasy staat 50 keer in die poll met Vincent, Cloud, Sepiroth, Aeris en dan ook nog chracters uit andere FF's...

Cortana staat er toch ook niet tussen? Ik vind het loos, het moet om hoofdpersonen gaan en dus moet de Chief winnen :)

2. Vivi Ornitier

Vivi Ornitier Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb p aeris gestemd. iedereen die FFVII heeft gespeeld weet dat dit de juiste keuze is :+ kan de Chief nooit van winnen

3. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Nee de game is goed omdat het hier om een meesterwerkje gaat. Niet alleen mijn mening, maar ook die van een heleboel andere mensen. Ik heb trouwens ook niet gezegt dat het de beste scene was, maar een van de beste.

En dat is meer dan terecht. :) De karakters hebben allemaal een behoorlijke diepgang. Iets wat heel belangrijk is voor een goed gamekarakter.

Misschien offtopic allemaal, maar als FF fanatic moest ik dit toch echt even kwijt.

Laatst bewerkt: 8 aug 2003
  4. jed

jed :P

Leuk Bevonden:
    0
    Aeris heerst boven die gay Master Chief

5. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Bepaal jij dat het om de hoofdpersoon moet gaan?? :confused:

Tweederde van de stemmers verkiest nu de 'bij'rol van Aeris boven de hoofdrol van MC. Aeris was btw wel mijn favo karakter om mee te spelen.

Daarnaast, wat is Cortana nou helemaal voor flut-karakter? Niet speelbaar, geen diepgang, alleen een beetje loos geblaat en soap-achtig acteer'talent'. ("Oh no, you gotta go NOOOOW and stop captain keyes!! I have no time to explain, gooo, and don't look back!!") Nogal logisch dat zij het niet heeft gehaald door de voorrondes.

6. Dead Angel

Dead Angel DOOM III

Leuk Bevonden:
    0
    terwijl masterchief over jou heerst, hoe noem jij jezelf dan?

Deel Deze Pagina