1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Helpt een powerball?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Colin88, 13 jun 2006.

1. Gunther

Gunther ///M Power

Leuk Bevonden:
    0
  2. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Teveel masturberen.

Oh, en teveel achter de PC zitten schijnt ook RSI op te wekken. Muisarm enzo.

3. sickness

sickness i kill like a plague

Leuk Bevonden:
    0
    Wist je dat rsi het meeste veroorzaakt word door scrollen, door die ***beweging met je wijsvinger ver**** je echt heel je pols,

ik kreeg bij mijn vorige stagebedrijf (3D visulisatie bureau) flink last van mijn pols, heb toen ook meteen een anti rsi joystick gekregen, echt cool om mee te werken, een nadeel was wel dat er geen scrol op zat, dus ik werkte met mijn rechtse hand met de joystick en met mijn linkse hand een muis om te scrollen, haha je kunt dan echt veel sneller werken geloof me, haha heb wel veel klanten raar zien kijken

bij mijn stagebedrijf waar ik nu zit (architectenbureau) heb ik geen anti rsi joystick of muis. ik werk dus weer met een gewonen muis, maar ik heb er gelukkig niet zo veel last meer van, als ik veel werk wel, ik heb nu ook wel een beetje pijn aan mijn pols maar goed ik negeer het meestal gewoon.

rsi is eigenlijk gewoon brak, zorg dat je het nooit krijgt het is echt irritant

4. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Nee man daar krijg je pas spierballen van :)

5. sickness

sickness i kill like a plague

Leuk Bevonden:
    0
    hahaha dude 8)

6. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Mijn record zit tegen de 11.000 aan, maar ik heb geen counter dus ik kan het alleen zien als ik die van mijn zus gebruik.

7. Greate Pier

Greate Pier euuhm

Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er grappig uit! En niet al te duur.. Hmm vet! Net zo'n hebbedingetje om te vragen als ik straks (ooit) nog eens slaag, hehe.

8. Colin88

Colin88 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb de 11.000-grens ook gehaald! Netjes toch :thumbs:
    Even terugkomen op mijn openingspost... heb wel wat minder snel last van mijn armen, zou het dan toch een soort rsi ofzo zijn. In ieder geval hebben mijn armen wel een betere doorbloeding. :) Nu weer snel voetbal kijken _0/

Deel Deze Pagina