1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Herhaling van Somalie. Moet de VS blijven in Irak.

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door da -Z-, 31 mrt 2004.

1. Heavenraiser

Heavenraiser The raiser of heaven

Leuk Bevonden:
    25
    wij hadden dat in de middeleeuwen toch ook? is toch ook vanzelf goedgekomen???
    duurt misschien nog 1000 jaar, maar laat ze dat zelf uitzoeken
    hebben wij niets meej te maken

ze gaan heus geen terroristische aanval doen op een land waar ze niets meej te maken hebben
    (alhoewel ik me afvraag wat het probleem in Spanje was)

2. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    De amerikanen moeten weg uit Irak. Ze hebben de dictator die ze zelf geinstalleerd hebben opgeruimd, laat Irak het nou maar lekker zelf oplossen.

3. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Dat werkt.

4. Tering, ik werd echt helemaal ziek bij het kijken naar die foto's. Ik ben zelf ook totaal niet pro-amerikaans, maar dit gaat me veeel te ver. Hoe kunnen die mensen daar het lef hebben dit te doen bij hun 'bevrijders'. Ik gun ze van harte Saddam en zijn hele hofhouding weer toe, dan wil ik ze nog wel eens zien.

Hier walg ik dus van.

5. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    jup, totdat er toch een land een raket afvuurt en constateerd dat de rapen gaar zijn.

6. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    Deze mensen waren dus Amerikanen die met Iraaks geld(olie) zouden moeten worden betaald. Het geld(olie) was een van de belangrijkste redenen om Irak binnen te vallen. Als je het echt voor de wereldvrede zou doen dan zou je eerder Noord Korea nemen. Dat land geeft openlijk toe dat het kernwapens heeft, alleen daar valt niks te halen en Zuid-Korea zit niet te wachten op 20 miljoen verhongerde vluchtenlingen. Amerika moet gewoon veel taken overdragen aan de VN en zich niet meer zo Pro-Israelisch opstellen. Dat zou denk ik al een stuk helpen.

7. Rush nl

Rush nl FRAUDE!

Leuk Bevonden:
    3
    je gaat ook niet zomaar ff een land aanvallen met atoomwapens, hoor

8. Aart

Aart XBW Senior

Leuk Bevonden:
    3
    over die foto's en filmpjes, het zal je vader maar zijn. Ik had de daders vogelvrij verklaard als Iraakse overheid zijnde, en daar mee de VS soldaten toestemming geeft te doen wat ze willen doen.

Geen Irakees die het dan nog openlijk durft te doen.

9. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    precies, want dan vliegen die ''nukes'' langs elkaar..
    (zie: End of world ;-)).

10. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Spanje steunde Amerika en de oorlog in Irak. Volgens mij hebben er ook Spanjaarden meegevochten, maar dat weet ik niet zeker.

11. XiroKe

Leuk Bevonden:
    26
    Brilliant. :cool:

12. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    Nee, maar een land aanvallen waarbij je beweert/denkt dat het desbetreffende land massa vernietiginswapens heeft wel?

13. Rush nl

Rush nl FRAUDE!

Leuk Bevonden:
    3
    Dat bleek niet waar, iets wat volgens mij al voor de oorlog duidelijk was, maar nee als antwoord op je vraag.

edit: dat zei ik trouwens al voor de oorlog:{ je gaat niet aanvallen als je serieus bang bent voor WMD

Laatst bewerkt: 2 apr 2004
  14. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    lol dat snapt hij zelf ook wel, of had je dat niet door?

15. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    You`ve got a point, ik weet niet echt wat ik daarop zou moeten antwoorden.. nja:

Kijk, een land als Korea geeft het toe dat ze het hebben..
    dat is in principe veel minder gevaarlijk dan Irak.
    Waarom? Irak heeft nooit echt mee gewerkt aan onderzoeken. gooide de inspecteurs in 1993 ofzo eruit en wilde in 2001 of 2002 niet mee werken aan zo`n onderzoek. na lang gezeik kwam dat dan toch maar dat geeft mij en waarschijnlijk dus de Amerikaanse overheid een gek gevoel.. eerst niks willen en dan wel.
    en de 10 minuten die de inspecteurs moesten wachten voor een gebouw, of waar Antrax of VU-gas(heet dat zo?:p ) is gebleven... nog steeds is dat niet bekend...
    Daarbij Irak heeft al eens een chemisch wapen gebruikt. een of andere gif-gas aanval tegen de koerden.

16. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    raar dat amerika toen niet ingreep? oh wacht amerika was toen beste maatje met saddam en hadden hem die chemische wapens zelf geleverd, tja dan moet je zo'n massa moord maar door de vingers zien toch??

Laatst bewerkt: 2 apr 2004
  17. Aart

Aart XBW Senior

Leuk Bevonden:
    3
    Iets wat je totaal niet weet en veels te voorbarig is om te zeggen. Op 4 maart vonden ze nog een compleet squadron Migs onder het zand die voor de oorlog ingegraven waren. Weet je hoe groot die dingen zijn? En het was er niet eentje die ze vonden en de manier waarop is al helemaal bizar. Door een goede storm stak heel toevallig een klein stukje van de staart boven het zand uit wat uiteindelijk tot de ontdekking van die vliegtuigen heeft geleid.

Nu is een schoenendoos vol met virussen al voldoende om een continent uit te moorden, en ik denk dat zo iets wel iets makkelijker te verbergen is dan tig van die straaljagers, die pas na een jaar werden ontdekt.

18. Heavenraiser

Heavenraiser The raiser of heaven

Leuk Bevonden:
    25
    en de halve wereld tegen zich krijgt

19. XiroKe

Leuk Bevonden:
    26
    Voorkomen is beter dan genezen.

20. Johannus

Johannus tom joh