1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het amerikaanse leger

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Wolfje, 21 aug 2003.

1. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    Mja, maar dan nog, dan controleren ze maar je achtergrond? Is dat zoveel werk om te doen(zelf)? Je moet gewoon een rijk braaf burger zijn geweest als je wilt emigreren!

2. ImpulzZ

ImpulzZ Katie Holmes

Leuk Bevonden:
    0
    maar waarom wil je dan per se niet bij de nederlandse landmacht? die gaan toch ook naar oorlogsgebieden om daar mensen te helpen etc. zelfs naar irak gingen ook nederlandse soldaten dus waarom je in VS wil snap ik niet helemaal

en volgens mij is de training in VS ook veel strenger/harder, althans dat lijkt altijd zo in films :p

3. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is zeker zo, in Nederland mag je niet meer opgeleid worden als enkel een moordmachine, in de VS mag het wel, wat natuurlijk best gevaarlijk is. Want wat gebeurd er als je het leger uit gaat... Veel van die mensen zijn dan zeer agressief.

4. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    in het Amerikaanse leger?

Daar kom je in als je eigenlijk de bak in moet en je kiest voor deze straf. Zou nog eerder voor het vreemdelingenlegioen gaan, ook geen mietjes :D

5. Technoob

Technoob You're depressing

Leuk Bevonden:
    4
    Aan je enthousiasme te merken wil je bij het leger om ook echt te gaan knokken. Als je dat zo graag wilt ga dan bij het Israelische leger; weet je zeker dat je mensen dood mag schieten (en is trouwens bijna het Amerikaanse leger v.w.b. hardware) en er zitten ook nog lekkere vrouwen bij het Israelische leger.

6. Wolfje

Wolfje test...

Leuk Bevonden:
    0
    LOL ja ok, nee maar hier in NL, kom we gaan naar bosnie HOE SAAI IS DA!!! :mad:

Gewoon mooi goed en hard opgeleid worden enzo.

i think: " zelfmoordcommando bij de palesteinen"

Na das ook nix :+

Nee maar w8! Bij het engelse leger is da nix? :)

Dichterbij huis en makkelijker om in te komen toch? :)

7. ImpulzZ

ImpulzZ Katie Holmes

Leuk Bevonden:
    0
    nederlandse soldaten doen ook wel mee met de grote jongens hoor, oa naar irak

www.landmacht.nl ;

en

Laatst bewerkt: 21 aug 2003
  8. Virus666

Virus666 BIER!!!

Leuk Bevonden:
    0

Waarom zou je überhaupt het leger in willen. Als je zograag mensen wilt helpen ga dan in de zorg of in het onderwijs werken. Werk zat.

9. Unhooked

Unhooked Adrenaline driven

Leuk Bevonden:
    0
    Als je in het amerikaanse leger wil dienen, dan raak je jouw Nederlandse paspoort kwijt. En trouwens, er zijn nederlandse onderdelen die ook spectaculair zijn.... Zo heeft het korps mariniers verschillende special forces. Heb jij bijvoorbeeld wel eens gehoort van het amfibisch verkennings peleton? Soort van Nederlandse Navy seals. Zij zijn ingedeelt bij het engelse SBS. Of wordt een BBE marinier. Voor de duidelijkheid, dit is een anti terorisme team. Zo zijn er nog veel meer "spannende" onderdelen binnen het korps mariniers... Al lijk jij mij niet geschikt voor het korps mariniers met je rare uitspraken (no hard feelings) orienteer je een beetje voor dat je zulke rare dingen gaat rond schreeuwen.

Hier wat sites:
    Amfibisch verkkenings peleton: http://www.kvmmariniers.nl
    BBE: http://bbe.korpsmariniers.com/
    Korps mariniers: http://www.korpsmariniers.com/

10. Wolfje

Wolfje test...

Leuk Bevonden:
    0
    Juist! Dat lijkt me mooi, maar ja daar wordt je weer uit 1 miljoen mensen geselecteerd, dus die kans heb ik niet, das dat gaat al weer niet door : /

11. Unhooked

Leuk Bevonden:
    0
    Voor de duidelijkheid. Je kan daar alleen komen als je al marinier bent. Dus je moet eerst gekeurd worden voor het korps mariniers (Geen oog en oor afwijking enz.) Daarna kan je geselecteerd worden voor die speciale onderdelen. Als jij gewoon Fysiek en mentaal de beste uit je peleton bent, dan wordt jij bijna zeker geselecteerd. Dus als je jezelf nu al goed voorbereid (hard trainen) dan is de kans groot dat je er bij komt.

12. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    JEZUS!!! hou alsjeblieft je bek!!

denk es na over wat je zegt.... als je dat saai vindt, wat is er dan mis aan Palestijns zelfmoordcommando?? lekker spannend toch...

mn oom heeft in Bosnie gediend, en die heeft er nu nog steeds trauma's van (serieus)... kinderlijkjes opruimen, kinderen doodschieten die je bestormen met ak's...

DENK NA voordat je het leger (zeker dat kut-Amerikaanse) er is een hele wereld buiten wat jij in de schietspelletjes ziet...

(mods; sry voor mn uitspatting, maar ik kon me ff niet inhouden)
    /edit: sorry hoor wolfje, ik heb niks tegen je, maar je kunt beter eerst ff nadenken voordat je iets zegt...
    en als je zo graag 'echte' actie wilt kun je idd beter bij het vreemdelingenlegioen gaan...

13. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Waarom ga je dan niet gewoon naar het Vreemdelingenlegioen zoals iemand al eerder voorstelde in deze thread? Het is alleen wel handig als je alvast wat Frans kent, maar anders leren ze je dat daar wel... goedschiks of kwaadschiks. Die gasten zijn super hard en worden altijd in de moeilijkste situaties ingezet. En ze nemen iedereen aan ongeacht wat je nationaliteit is. Je moet natuurlijk nog wel even de loodzware training doorlopen voordat je uiteindelijk wordt toegelaten.

Ik heb echter alleen wel het idee dat je iets teveel oorlogsfilms hebt bekeken. No offence.

14. jacco

jacco Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hier ben ik het volkomen mee eens.....

15. ImpulzZ

ImpulzZ Katie Holmes

Leuk Bevonden:
    0
    wat doet het vreemdelingenlegioen eigenlijk dan? ik weet alleen dat het ergens in de woestijn is en dat ze er frans praten. maar worden ze ook ingezet net zoals soldaten in het leger dan?

16. Unhooked

Leuk Bevonden:
    0
    Onderedeel binnen het franse leger die voor iedereen toegankelijk is. Ongeacht je nationaliteit. Je moet natuurlijk wel fysiek en mentaal in orde zijn. Het zijn elite troepen die altijd als eerste naar het geflikker worden gestuurd omdat de franse regeringen minder waarde hecht aan het leven van een soldaat binnen het vreemdelingen legioen dan aan een gewoone soldaat. Het zijn immers vooral buitenlanders. Vroeger bestond het vreemdelingen legioen uit bandieten en gespuis die het als hun laatste manier zagen om bijvoorbeeld hun straf te ontlopen. Tegenwoordig niet meer. Het zijn vaak avonturiers zowel uit frankrijk als uit andere landen. Maar als je dient in een buitenlandse leger, raak je je nederlandse nationaliteit kwijt....

17. Wolfje

Wolfje test...

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm das minder,

Nee ik zeg niet dat ik wil maaien, en killen, en weet ik het allemaal, maar wat ik van vrienden hoor waarvan er vele in het leger zitten, of zaten, dat ze worden uitgezonden, en dan geen ene reet doen : /

18. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    mag ik vragen hoe oud je bent?

en wat is je definitie van 'saai' of 'geen ene flikker doen'?

19. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ik heb laatst een documentaire gezien over het Vreemdelingenlegioen en volgens mij was het zo dat wanneer je bent aangenomen als soldaat dat je de Franse nationaliteit kreeg, maar dat wanneer je je tijd erop hebt zitten je uiteindelijk kan kiezen om je oude nationaliteit terug te nemen of die Franse nationaliteit te behouden.

20. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Deze thread hoor in het actualiteiten forum. Ga hier maa rlekker verder jongens :)

Deel Deze Pagina