1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het amerikaanse leger

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Wolfje, 21 aug 2003.

1. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Waarom zou je wel, voor artsen zonder grenzen mogen werken omdat je dan msischien iets goed doet voor de mensen, maar niet in het (amerikaanse) leger mag gaan?
    je mag het wel denk ik, maar het word hier (op xbw.nl) toch als een soort probleem gezien..

ik heb zelf er ook weleens overna gedacht (ben nog vrij jong hoor:p) maar het is ook misschien de manier om in Amerika te komen (wat voor mij -persoonlijk- gewoon een soort droom is..)

2. Wolfje

Wolfje test...

Leuk Bevonden:
    0
    Joow man

Ik wil niet zomaar het amerikaanse leger, maar dat is wel een leger doe veel actie doet, ik hou van actie, en niet de actie van films, ik ben 17 jaar dus kan heel wat van me leven maken, en zo ook in het leger, ik zeg niet dat ik het leger persee in wil, ik studeer nu fotonica en dat is niet iets met foto's maar ik wil meer doen, veel avontuurlijker, ik kan ook wel een wereldreis gaan maken, maar ik wil zelf alles beleven, ik ben een mens van beleving, en niet iemand doe in z'n stoel spelletjes gaat spelen, zelf speel ik amper games, op motorrace games na. Dus trek het je niet dat ik iets meer wil dan andere dit is mijn mening, en zo laat ik die ook. Het leger lijkt me gewoon leuk, meschien dat ik erin ga meschien niet. Hier in NL kan het leuk zijn, maar dan moet je eerst vet geblablat hebben, om ergens te komen. Daarom was deze threath ook geopend. +++

3. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    heb je wel iets van onze reacties gelezen??

maargoed, als jij lekker stoere actie wil, ga je gang, ga maar naar het Amerikaanse leger :{ :{ :{ :{

denk er eerst eens over na, het klinkt nu gewoon alsofje daarstrax ff d8; 'damn wat een saaie dag, ik wil echt gaan schieten op stoute terroristen'... probeer eens echt na te denken of het nou wel is wat je wilt... het is geen tussendoortje ofzo hoor :{

of ben je misschien dronken, je zinsopbouw slaat compleet nergens op;

dit is een zin? :{ volgens mij zit je serieus onder de alcohol :{

4. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    oh als je werkelijk denkt dat je de mensheid helpt door het Amerikaanse leger in te gaan, ga je gang, ik hou je niet tegen hoor...

mijn punt is dat deze jongen het Amerikaanse leger in wil omdat hij:
    1) teveel America's Army heeft gespeeld
    2) hij graag wil weten hoe een echt wapen aanvoelt
    :cool: hij graag wil schieten met een pistooltje

een ander motief heeft hij (voorzover ik kan zien) absoluut niet :{

5. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Informeer me beter.

6. X-cube

X-cube 1 X to Rule Them All

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het met je eens op het punt van veel doen in je leven en veel van de wereld zien enzo, dat wil ik ook.
    Maar het amerikaanse leger|:- |:- |:-
    [sarcastmode]Cool ik wil actie, dan pak ik gewoon m'n "amerikaanse" M16 en knal wat irakezen overhoop[/sarcastmode]|:- |:- |:-

Ik bedoel vind je het cool om mensen neer te knallen?
    En je zegt dat je mensen wil helpen (naar de eeuwige jachtvelden zeker)
    Er zijn genoeg jobs waar je mensen kan helpen maar het leger van amerika:confused:

Laatst bewerkt: 22 aug 2003
  7. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Oke, Waarom ga je dan in de eerste plaats in het Leger?
    ik bedoel, waarom zou je in Nederland in het leger gaan, als je ook in het Amerikaanse leger kan!?

Ik zou het wel weten.. zeker weten!!

8. Wolfje

Wolfje test...

Leuk Bevonden:
    0
    Een een heb ik het ik word OORLOGSFOTOGRAAF

Met een erwteschieter :+

Eej jongens thx voor de reacties.

9. styliciouz

styliciouz grasshoppert

Leuk Bevonden:
    0
    als je 17 bent kun je zoiets gewoon nog niet beslissen.

10. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    waar is je gevoel van trots voor je eigen land??

is het nobel om het Amerikaanse leger in te gaan als Nederlander?

zitten ze daar op jouw te wachten?

steun je hun oorlogen uit principieel oogpunt?

en bedenk ook maar eens dat je dan meteen een heel nieuw leven begint, je laat hier al je vrienden/familie achter, je krijgt de Ameikaanse nationaliteit.. En als de VS ooit in oorlog komt met Nederland (zoals ik al eerder zei) zul je toch ook moeten vechten... en je originele landgenoten verraden (zoals ik het zie)..

die vraag kun je dus beter andersom stellen:

waarom zou je in Amerika in het leger gaan, als je ook in het Nederlandse leger kan?

(of bedoelde je dat ook, maar zei je het verkeerd? :+

11. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    ik hoef denk ik maar 1 voorbeeld te noemen; mijn neef van 19 zit bij de landmacht als vrachtwagenchauffeur, heeft mavo als opleiding gehad, en heeft nu al 3 (!!!) auto's versleten, en niet de minste hoor: Mazda Rx-8, Daihatsu Applause, Audi A3....

moet ik vertellen hoe hij aan dat geld komt?? ik wil het je best vertellen hoor :+ en allemaal via de landmacht...

12. styliciouz

styliciouz grasshoppert

Leuk Bevonden:
    0
    Laatste ding, ga full metal jacket kijken, denk dan niet o kewl & zóóó stoer. Maar verplaats jezelf in zo'n private.

Veel plezier!

EN NU INGERUKT!!!! :+

13. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik denk dat ze wel op Buitenlandse soldaten aan het wachten zijn, misschien niet in die zin maar ze staan er toch wel voor open. en als je tegen Nederland moet vechten dan zou dat eventueel wel gebeuren. Want voor de wet ben je gewoon geen Nederlander mee(hoewel je 2 pasporten mag hebben van de Nederlandse overheid).

idd, maar als je in Amerika in het leger gaat heb je mee aanzien wat toch een hele eer is als je voor het hele volk als held word aangezien toch? in Nederland scheld iedereen de politie nog uit, moet je in Amerika niet doen :p

En als je in het Amerikaanse leger gaat krijg je na een jaar (vaak hoeft niet..) een Amerikaans paspoort, wat voor mij eventueel de doorslag zou geven.

edit: En wat ook al gezegt is dit is een veer groter avontuur als dat je bij de Landmacht in Nederland gaat. misschien zou dat de doorslag zijn voor sommige

14. Unhooked

Unhooked Adrenaline driven

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom wordt hier eigenlijk zo negatief gedaan over onze defensie..... Het leger zit echt niet vol met mensen die te veel rambo hebben gekeken. Het Nederlandse leger helpt juist mensen. Al die vredes missies zijn er om die mensen te helpen. Ik zelf hoop na mijn vwo naar het KIM te gaan om daarna officier bij het korps mariniers te worden. Begrijp ook eens mensen die net als ik deze keuze willen maken of hebben gemaakt. Sommige mensen willen iets van hun leven maken en meer zien van de wereld dan alleen de achtertuin en het kantoor. Zij willen zich fysiek en mentaal helemaal geven en hun grenzen verlegen. Maarja, sommige mensen zullen zoiets niet begrijpen..... Je moet diepe respect hebben voor een soldaat. Hij geeft zijn leven voor een ander en misschien ook wel een keer voor jullie....

15. Wolfje

Wolfje test...

Leuk Bevonden:
    0
    Nee jongens jullie kunnen me verrot schelden of me voor gek verklaren, maar als ik dingen van oorlog enzo, aanslagen op mensen zie, wil ik iets terug doen, niet om stoer te doen hoor. Maar ik voel me kut als ik nix kan doen...

daarom.. snappie

Ik snap jullie meningen ook wel hoor....

16. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    idd, en daarom snap ik die meningen ook niet..
    oke een mening is een mening en iedereen heeft recht op zijn eigen mening maar dan nog..
    Want, als iedereen naar de nadelen van het vak(of dat het rambostyle is ofzow) dan zou toch niemand in het leger gaan of wel!?

deze jongen wil niet in Nederland , maar in Amerika. Als wolfje in Nederland in het leger wilde was er niks aan de hand. nu wil ie naar het land dat toevallig De Verenigde Staten van Amerika heet is het ineenkeer een probleem van hier tot New York:p(/tokyo)

17. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    geloof me, dat begrijp ik best, ik vind de machteloosheid ook zeker niet prettig als ik hongerende kinderen in Afrika op tv zie. maar waarom moet je daar nou perse voor het Amerikaanse leger in...

jij zal er echt niet voor zorgen dat een oorlog gewonnen of verloren wordt hoor, geloof me nou maar...

en The Bomb; goed om te zien dat er mensen zijn die nadenken over hun keuze ;)

18. Wolfje

Wolfje test...

Leuk Bevonden:
    0
    Leuke reactie!

Maar waarom ik voor het amerikaanse leger kies, is omdat hun er echt wat tegen doen, maar jullie weten allemaal al wat ik daarmee bedoel :9

19. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Hoe denken je ouders hier eigenlijk over?
    Want mijn ouders zouden het denk ik liever niet willen (lees: verbieden), hoe zit dat bij jou?

20. Wolfje

Wolfje test...

Leuk Bevonden:
    0
    Ze vinden het een goeie keuze, alleen een nadeel, dat ik mn eigen land niet wil verdedigen.

Naja ze hebben er weinig op te zeggen, want het laatste wat ze willen is dat we met ruzie uit elkaar gaan.

Deel Deze Pagina