1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het amerikaanse leger

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Wolfje, 21 aug 2003.

1. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Toevallig, zit al een tijdje plannen te maken om een trip naar België te maken om een Airsoft M16A3, M4 of MP40 op te halen.

Ja, ik weet dat je het tegen Wolfje had.

2. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    En ik snap het probleem nog niet over het Amerikaans leger(om er dus in te gaan) na het topic nogmaals te lezen..
    ten eerste het is niet jouw maar ZIJN keuze..
    ten tweede als hij dat wil hoeft dat niet te zijn dat ie graag mensen neerknalt of graag Halo Combat Evoled speelt.
    Ten 3de, kan het zijn dat hij het doet om iets ''terug'' te doen voor de mensen in de states, of de wereld te beschermen tegen Terrorisme (en ga nu niet zeiken over Bush himself want dat is altijd de grootste bull die ik altijd tegen me kop geslingerd krijg..)

3. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    ja, dat zou kunnen als je van iemand gehoord hebt die het Amerikaanse Leger in wil waarvan je niks afweet...

maar bij Wolfje krijg ik de indruk dat hij gewoon graag heel stoer wil zijn en alle stoute terroristjes neerschieten en de wereld redden... maar daarover maakt hij zich dus zware illusies, ze zitten ECHT niet te springen om een of andere boer uit een achtergesteld land als Nederland...

en hoe oud ben jij eigenlijk QwX, want ik ken weinig tot geen Nederlander ouder dan 14 die pro-Amerikaans is...

en volgens mij verdedig jij Wolfje ook alleen maar omdat hij net als jou een van de weinige pro-Amerikanen is, niet omdat je vind dat het een verstandige keus is voor later...

daar gaat het mij ook om, want ik denk dat hij denkt dat hij de wereld zal redden als hij bij de US Army gaat, en dat zal hem ZWAAAAAAAAAAARRRR tegenvallen dan... ik probeer hem gewoon te behoeden voor de fout van zn leven...

(dus nogmaals, hoe oud ben jij QwX?)

4. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    inderdaad, ik ben 14, en volgend week kijk ik er nog het zelfde over als nu (dan word ik 15 :p) maar de week daarop nog, en het jaar daarop nog, en daarop nog (mits amerika gekken dingen gaat doen, ik doel niet op Irak oorlog bv.)

Je red niet de wereld als je in het leger gaat, maar je kunt wel iets laten zien. en als je voor Artsen Zonder Grenzen werkt kan dat INDERDAAD ook, maar dan krijg je weinig of NIET betaalt.
    als soldaat krijg je een redelijk salaris, en veelal enkele bonussen,..

ik kan gewoon beter opschieten met Amerika als met Nederland..
    ik kan dat niet helemaal uitleggen... maar goed.. iedereen z`n droom.. (ik de American Dream, jij de balbalab droom..)

5. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    maar als je het echt meent dat je iets voor de mensheid wil betekenen, gaat het je niet om het geld, lijkt mij dan...
    en bij Artsen zonder Grenzen of Unicef of weetikveel wat voor organisatie weet je dat je mensen echt HELPT, ipv vechten voor iets waar je het mogelijk niet mee eens bent...

6. Wolfje

Wolfje test...

Leuk Bevonden:
    0
    ik gaat wel het vreemdelingelegioen in

7. Technoob

Technoob You're depressing

Leuk Bevonden:
    4
    Niet lullig bedoeld Wolfje maar volgens mij wordt jij iedereen z'n Bitch bij het vreemdelingenlegioen. Kun je anders niet eerst een paar jaar lid worden van een paintball vereniging en in het weekend vrijwilligerswerk doen?

8. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    schijnbaar is hij het er wel mee eens, anders begon ie er niet over..
    maarja, nu is het vreemdelingenlegioen aanbod...:)

9. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    tja... laatmaar zitten hoor...

niet willen luisteren is ook een probleem natuurlijk...

ga maar lekker Wolfje, ik ben het beu om je proberen om te praten....

het enige wat ik er nog aan wil toevoegen: denk eens een keertje na Wolfje, en niet alleen maar van: cool, gaaf en ik ben echt de man als ik het Vreemdelingenlegioen in gaat...

Je bent meteen je hele identiteit kwijt zolang je het Legioen ingaat, en je zult dus ook geen 'normaal' leven hebben...

achja, nou ben ik weer bezig... lamaar hange hoor.. :mad:

10. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Wolfje gaat voor de Fransen werken! Mag dat wel van QwX?

11. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    allereerst is het maar de vraag of je uberhaupt erin zou komen en daarna ook de training zou volbrengen (lees overleven)
    Maar ff zonder gein, heb je enig idee wat het vreemdelingen legioen is, en waarvoor je jezelf zou inschrijven?

12. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Dat zitten we ons dus ook al 9 (bijna 10) pagina's af te vragen. En ik denk dat hij te veel HALO heeft gespeeld. Waarschijnlijk denkt Wolfje dat 'ie respawned als 'ie neergeschoten wordt...:D

13. Wolfje

Wolfje test...

Leuk Bevonden:
    0
    ik wil gewoo spannign. daarom gaat ik het vreemdelingelegoein in. en jullei kunnen wel zeggen dat ik het niet kan, maar ik wil gewoon de mensen helpe enzo.
    misschien dat ik dan sadam ook een kogel door zun donder kan schiten. }:] :+

14. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Als je geen Frans kan krijg je het SUPERzwaar!

Anders krijg je het gewoon SUPERZWAAR!

De eerste 6 weken zijn van belang. Heb je die overleeft (en dus zon beetje echt overleven ja) dan kom je ergens. Maar aan die eerste zes weken kan en mag iedereen beginnen (de selectie volgt dan wel)

Ook raak je in het vreemdelingenlegioen je nationaliteit niet kwijt. Maar je kan op een gegeven moment wel Fransman worden.

Het enige nadeel aan het vreemdelingenlegioen is dat deze niet een defensief doel hebben, maar dienen als kanonnenvoer...

'tis maar wat je wil

15. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Gisteravond was er trouwens nog een documentaire over het Vreemdelingenlegioen op National Geographic.

Drie leuke feitjes:

1: De kans dat je wordt aangenomen is 1 op 12.

2: Als je wordt aangenomen zit je er gelijk voor 5 jaar aan vast.

3: De kans dat je vijfjarige contract niet overleefd is 1 op 10.

16. styliciouz

styliciouz grasshoppert

Leuk Bevonden:
    0
    Doe je Bush er dan eentje van mij?

O-)

17. Unhooked

Unhooked Adrenaline driven

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand die in het vreemdelingenlegioen zit, dient niet Frankrijk
    maar het legioen.

Ene..wat is er verkeert aan om pro-amerikaans te zijn.

Laatst bewerkt: 29 aug 2003
  18. Wolfje

Wolfje test...

Leuk Bevonden:
    0
    LOL dat van dat legioen was een grapje :+

19. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    haha... :{

20. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Ik geef toe dat z'n plan niet helemaal doordacht lijkt, maar als hij zo ong. dezelfde tekst had geschreven en Amerika had vervangen door Nederland.. :{

Trouwens zijn er wel meer mensen pro-Amerikaans. Zelfs ouder dan 14 jaar!

Deel Deze Pagina