1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het amerikaanse leger

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Wolfje, 21 aug 2003.

1. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    het ergste is niet dat hij het Amerikaanse Leger in wil, het ergste is dat hij er gewoon NIET over heeft nagedacht... gewoon een ingeving... meer niet...

2. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Dan zijn wij het met elkaar eens.

Als hij echt in het leger wil moet ie echt gaan beginnen er serieus over na te denken.

3. Wolfje

Wolfje test...

Leuk Bevonden:
    0
    Jogens nu weet ik et zeker! vreemdelegioeien gaat het worden!! :D lijkt me bst spannend. :)

4. Aart

Aart XBW Senior

Leuk Bevonden:
    3
    Als je Groen Links, SP of PvdA stemt niet nee, maar ik kan mij wel rekenen tot de bevolkingsgroep ouder dan 14 jaar die pro-Amerikaans is.

En om het Amerikaanse Leger in te gaan is niet zo moeilijk. Er is namelijk een regeling dat als je Amerikaans Staatburger wilt worden je eerst een x aantal jaar het leger in moet en het land moet dienen. Wil je dus het leger in daar, lijkt mij een aanvraag tot Amerikaans burger het gemakkelijkst.

5. (T)r@cer

(T)r@cer X-box owner

Leuk Bevonden:
    0
    lol.... tja zelf weten... 10% kans dat je sneuvelt in die 5 jaar.... en je verliest je identiteit. ( kun je terugkrijgen na die 5 jaar, tenzij je bijtekent ) Verder zie je die 5 jaar geen familie, vrienden etc... je hebt alleen het Legioen.

6. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Doe ze de groeten van me!!

7. Blox

Blox 老外

Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt me vrij doelloos om het leger van een ander land te gaan dienen, maar goed, het leger (ook het Nederlandse) is bij uitstek een organisatie voor mensen met gebrek aan doelen.

8. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    100 punten bij een schot door het hoofd van een pop toch...? :D

9. Wolfje

Wolfje test...

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik was gehacked dus was dat niet, i kga niet het vreemde legioen in, niet eens het leger :p

Klote hackers!! :confused:

10. ImpulzZ

ImpulzZ Katie Holmes

Leuk Bevonden:
    0
    dus helemaal niet het leger meer in :) ? Ook niet naar het Nederlandse leger? Heb je je van de wijs laten brengen door ons of door mensen IRL uit je eigen omgeving?

11. (T)r@cer

(T)r@cer X-box owner

Leuk Bevonden:
    0
    Yea sure.... ;)

Deel Deze Pagina