1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het beste album ooit

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Freddy Xbox, 24 mrt 2005.

  1. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Ja oke je hebt wel gelijk. Ik vind G-Unit ook alleen maar beat en de teksten zijn puin. Alleen ik dacht dat Nusti bedoelde over de hele hiphop wereld.
     
  2. soolmaan

    soolmaan Lonely Together

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    2
    meest invloedrijke is, denk ik, "Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band" van the Beatles... maar het kiezen van een favoriet album blijft een kwestie van persoonlijke smaak... ik heb thuis een hall of fame staan (een rekje waar 100 ceedees in kunnen) en daar wisselen de posities nogal eens... moet wel zeggen dat de top 5 redelijk vast blijft door de jaren heen!
     
  3. 313 GT

    313 GT blablabla

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Uit welk jaar is die cd? 1967? Toen kwam ook 'The Piper at the Gates of Down' van Pink Floyd uit. Ook een zeer belangrijke plaat.
     
  4. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0

    Zeer vet album maar ik vindt het eerste album beter.

    Hmm ff kijken, ik vin play van moby, appetite for destruction van Guns n Roses, Nevermind van nirvana, De nodige hardheid van de hardheid, die eerste van NERD, The best of jimy hendrix allemaal enorm vette albums. K denk dat k dan tog voor the best of hendrix ga :D
     
  5. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Tool - Lateralus (moet wel je ding zijn)
     
  6. Bitchslap

    Bitchslap _O_Rolling Stones_O_

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind zelf Beggar's Banquet van de Rolling Stones wel een vet album.
    Staan zeker een paar klasiekers op zoals: Sympathy for the Devil en Street Fighting Man
     
  7. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    _O_

    nooit ged8 dat ik die hier zou tegenkomen :cool: ik ben zelf 16, en ben opgegroeid met Dire Straits (door me pa, thanks dad ;) ) vind et top muziek, maar ik luister er eigenlijk nooit meer naar.... :'-( maar ik heb em wel ingesteld als playlist in Burnout 3... lkkr race muziekje _O_ (dat is dus wel luisteren, maar ik versta onder luisteren door me oordoppies laten schallen als ik iets niet boeiends aan et doen ben ;) )

    wat mijn egte favorieten zijn:
    Blink 182 - take of your pants and jacket
    Eminem - Marshall Matters LP
    Guus Meeuwis - levensecht
    Marco Borsato - Zien (DVD)
    the Game - the Documentary

    nogal uiteen lopend, maar dit is mijn smaak :D
     
  8. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0

    sympathy for the devil _O_ _O_ en van mijn favo nummers vabn de zwervers
     
  9. Megramons

    Megramons Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn absoluut favoriete album is Linkin Park - Hybrid Theory

    Maar Illmatic van NAS en American Idiot van Green Day zijn ook klassiekers.
     
  10. Bitchslap

    Bitchslap _O_Rolling Stones_O_

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    Dire Straits is ook wel een goeie band.Sultans of Swing is een supergoed nummer.
     
  11. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Behalve dan dat van die kast van je avder, sluit ik me hier bij aan. Muse is goed, maar niet het beste album. Dan liever Hybird Theory - Linkin Park daarvoor in de plaats.
     
  12. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    Ik vind N.W.A Straight Outta Compton toch ook wel een erug sterk album.
    Die clip van straight outta compton.. heerlijk! _O_
     
  13. krot

    krot Hip

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    Het beste album ooit is zonder twijfel 'Life After Death' van The Notorious B.I.G.

    [​IMG]
     
  14. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm neej ik vond big niet goed, als je vette hip hop wil moet je bone thugs n harmony luistere. Btw ik vin het album van bob marley the best of ook erg vet. En wat ik ook super vindt is inseticide van nirvana.
     
  15. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    Het nummer Miss u _O_
     
  16. Robertione

    Robertione Active Member

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    The Beatles - Sgt. Peppers Lonely Heartsclub Band

    Dit album is net als een verhaal het klopt allemaal het loop vlekkeloos in elkaar over en het mystery rondom de dood van Paul McCartny. De hints op de hoes, de hints in de songs en het nummer Day in the Life wat ik helemaal geweldig vind en waarin het geen hint is maar dat het ook gewoon wordt uitgelegd hoe Paul doodgegaan is.


    Verder vind ik Tool helemaal geweldig. Aenema komt bij mij dan wel op 1 en daarna Undertow en Lateralus die ik op dezelfde plaats zet.

    Het beste nummer staat alleen wel op Lateralus en dat is Ticks & Leeches wat een enorm indrukwekkend nummer is wat vooral komt door de drum in het nummer.
     
  17. daandegekste

    daandegekste Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    The Roots-Things Fall Apart, zeker hun beste album. Super beats en goede rhymes. Echt goed een aanrader voor mensen die van conscious rap houden
     
  18. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Het beste album ooit is Thriller van Micheal Jackson. Elk nummer van het album is goed, en zowat legendarisch. Zowat elk nummer van dat album was een hit. Meesterlijke cd.
     
  19. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Thriller is een ijzersterk album maar een nummer als Pretty young Thing en The Girl Is Mine maken het album net een beetje minder. De geluidskwaliteit is overigens geweldig, alles klopt en is superstrak gespeeld. Dit is ook een van mijn favoriete albums.

    Sergeant peppers is door velen als beste album genoemd. Ik plaats altijd de volgened kanttekening bij het album, het is immers niet compleet sterk. Het is een goed geheel maar slechts nummers als Day in The Life en Lucy In The Sky vind ik echt goed. Abbey road vind ik qua composities sterker.

    Smile van Brian Wilson is het fameuze onvoltooide album, maar dat album vind ik (zij het ijzersterk) niet compleet goed. Een numemr als Surf's Up is echter zo sterk dat ik het alleen daarom al het beste album ooit zou willen noemen.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 jun 2005
  20. harXcore

    harXcore Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Natuurlijk niet het beste album ooit, maar het is mijn favo.

    Rise Against - Siren Song of the Counter Culture.
     

Deel Deze Pagina