1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het DJ topic

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door MYSTERY X, 27 mei 2006.

1. E-lite Victoria

E-lite Victoria Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kweet nie wie op mijn site gereageerd heeft maar zal ff antwoorden:p wij draaien op feestjes zeg maar... dus wij draaien en mixen niet... iederen die t nog niet weet : Viva Diba Diba drive in show www.dibadiba.tk

2. Gamersea

Gamersea Going, Going, Gone

Leuk Bevonden:
    22
    Dat ben ik toch al dus dat maakt niet uit:+

3. Bosbeest

Bosbeest Beast in the dark

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb al heeeeeeeeel vaak geprobeert te mixen met software (VirtualDj en andere schijt) maar de progjes waren kut en ik kon het duidelijk ook niet.
    Ik heb echter een nieuw progje gevonden: MixMeister Pro 6. Hiermee heb ik de volgende mix gemaakt genaamd Living on Techno (eerste deel komt van Living on Radio).

Hij is niet super goed gemixed, al heb ik er 2 uur aan gezeten, oja sorry datie zo groot is...
    Commentaar/tips zijn welkom.

http://www.megaupload.com/nl/?d=JDR15QG7

4. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Ik ga hem nu downloaden, en laat vnavond wel even weten wat ik ervan vond...
    Dus een MIx met Mix Meister gemaakt? Dit programma gebruikte ik ook voor mijn mixen, voordat ik met échte Dj gear aan de slag ging :).

Best leuk, maar kan totaal niet op, tegen het echte draaien van muziek.

Edit:/
    Hij is idd erg groot van één nummer.
    Hoe heb je hem ge exporteerd?!
    Wanneer je dit doet met Mix Meister, moet je hem kleiner maken met dat menuutje dat je voor je krijgt! :)

Nog een Edit:/
    De eerste 10 minuten geluisterd! En klinkt wel goed hoor :). Ook niet super lastig met de Computer, maar toch...

Het is wel mijn Muziekstijl, dus ik vind het wel een leuke Mix!
    (althans, de eerste 10 minuten...Later gaat het meer richting Techno ofso op)

Moet nu naar school, dus luister hem vanaaf wel verder, en geef ik verder reactie erop...

Laatst bewerkt: 2 jun 2006
  5. Gamersea

Leuk Bevonden:
    22
    Vandaar ook de naam: Living on Techno :+
    Dan is dat best logisch:b:

6. Bosbeest

Bosbeest Beast in the dark

Leuk Bevonden:
    0
    huh ik heb geen menuutje gezien... toen ik m opsloeg ging mixmeister het nr. gwoon afspelen zonder geluid, en na 1 minuut wasie klaar... toen had ik een .wav bestand van 230 MB, die heb ik geconvert naar 30 MB mp3 dus vind ik best netjes... hij duur ook wel 20 min.

En inderdaad de naam Living on Techno heb ik gekozen omdat het meer die kant op gaat... Living on Radio vind ik een vet nr. maar voorbij de helft word het meer Trance en dat vond ik maar nix dus vandaar dat ik wilde mixen.
    Ik heb ook zoveel mogelijk erin proberen te stoppen dat je zeg maar opbouwd naar een climax, en dan komt er ineens een totaal andere beat in... hebik er ong. 6x inzitten.

7. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben al wel een paar interessante dingen tegen gekomen, gewoon om te lezen, op DJ Resource. Ook DJ Gear te kopen, alleen nog geen setjes die met CD spelers zijn (met vinyl gaat mij veel te duur worden, hoewel mij dat helemaal mooi lijkt)

Beetje jammer, die vriend van mij draait vanavond op de after-party van de eindexamens. Het leek mij sowieso wel leuk om daar naar toe te gaan.
    Toch leuk omdat het een van de laatste keren zal zijn dat je met al de eindexamenkandidaten bij elkaar bent, maar ik moet morgen helaas werken.
    Gelukkig draait hij nog vaak zat de komende tijd op examenfeestjes, ik zal eens vragen of ik een keer mee mag gaan.

8. Jeroensky

Jeroensky Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk eens op Marktplaats... Staat soms ook interessant spul op. Daar valt over de prijs meestal nog wel te praten.

9. Gamersea

Leuk Bevonden:
    22
    of Speurders.nl, Of was dat al gezegd?

10. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Wanneer je op dit soort tweedehands site's aan het rond neuzen bent, zorg dat wel dat je WEET wat je zoekt :).
    Er staat namelijk ook veel CRAP tussen...

Dus kijk wat op site's als Dj Resource rond, en zoek daar een beetje uit wat je ongeveer wilt hebben en uitgeven.

*
    Je kan natuurlijk ook hier om advies vragen!

11. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Weer een beetje stil...
    Geen mensen met een leuke nieuwe Mix ofso? :)

In elk geval gaat het bij mij steeds beter. Ik mixte voorheen met het maken van een Loop.
    Echter Mix ik sinds kort (nog een beetje aan experimenteren) met een Cue point.
    En ik moet zeggen dat dat op dit moment echt lekker mixt :). Prettiger dan je dat met een Loop zou doen...

Hoe mixt de rest hier eigenlijk?

12. Jeroensky

Jeroensky Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben druk bezig om een mix online te zetten, maar telkens als ik hem terug luister ben ik toch niet helemaal tevreden... Ben nogal kritisch over mezelf.

Maar goed... Voor de mensen die interesse hebben is hier binnenkort een demo te downloaden.

13. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Gunstig! :cool:
    Hij hoeft niet perfect joh. ALthans, als het een LIve set is, dan kan je dat niet altijd van jezelf verwachten toch?

Maar we wachten rustig af...

14. TumTumTum

TumTumTum LoW Wattuppaaa

Leuk Bevonden:
    0
    voor alle techno fans http://members.lycos.nl/thomasmartojo/
    Nieuwe Dj in het land!
    bezoek de site voor info, sets, upcoming gigs en meer!

Edit: Onder Links vind je eerder opgenomen setjes, voor de house liefhebber raad ik de zomer mix 2006 aan!!!
    edit2: Het is een nieuwe, wat rommelige site, hij zal elke dag worden geupdate, en worden verbeterd totdat een domeinnaam wordt geregistreerd. tot die tijd moet het hier even bij blijven!

Laatst bewerkt: 17 jun 2006
  15. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    een 15 jarig knulletje uit Den Haag? :X

ben jij dat niet gewoon? 8)

16. TumTumTum

TumTumTum LoW Wattuppaaa

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ten eerste ben ik 18....
    en het gaat juist over mijn broer, in een vogelvlucht is ie aan gaan slaan, en binnen de kortste keren had ie allemaal gigs.
    Dus ik dacht toen, laat ik even snel een site maken.
    damn.

Maar ik ben wel erg benieuwd naar reacties van jullie over de muziek (op)bouwende kritiek jongens kom op!

Laatst bewerkt: 17 jun 2006
  17. SupahMaster

SupahMaster Guest

Wie weet waar ik gratis hardcore/trance loopjes kan vinden?

18. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    De site mag nog flink verbeterd worden. Vreemde laadtijden. Aangezien je pas na een tijdje een LInk kan openen.
    Verder ziet het er allemaal niet overzichtelijk uit en een beetje grauw :).

Prettig als dit aangepast zou kunnen worden.
    Verder....

HoeSo is hij nu in eens een aanstormend talent?

*
    Download nu trouwens de Zomer Mix

19. TumTumTum

TumTumTum LoW Wattuppaaa

Leuk Bevonden:
    0
    Jo ik weet het, ben er nu mee bezig, ga de kleuren makkelijk op wit achter en zwart voor zetten.
    lange laadtijden komen jammer genoeg door de free-hosting...
    Als alles beetje meezit is er binnen een half jaar een eigen webdomein!

En het is een aanstormend talent, omdat deze jongen pas 1,5 jaar draait, de skills binnen no time heeft aangeleerd (luister maar naar de mixes, hier en daar een foutje maar ja, het is nou eenmaal live opgenomen), En nu , terwijl hij nooit wilde draaien, binnen 2 maanden 5 gigs moet doen, en waarschijnlijk zijn eigen residence (Beachclub whoosah te scheveningen) krijgt, morgen (red. vandaag) moet hij proefdraaien en dan krijgt hij het te horen!
    thumbs up! :thumbs:
    P.s. Wat vond je van de mix?

Laatst bewerkt: 19 jun 2006
  20. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Hmm, doet hij wel netjes. Maar ben benieuwd...
    Je bent natuurlijk zwaar enthousiast omdat het je (broertje?) is. Echter zijn er zat andere mannetjes die zelfs al op grote evenementen draaien.

Check: Dj Resource maar even :). Prettige site, met veel informatie en Demo's van andere Dj's.

Over de Mix...
    Klinkt goed. Maar niet helemaal mijn muziekstijl. Vind het allemaal net wat te rustig ofso.
    Maar dat is dus een mening. Hij zit verder goed in mekaar :).

Waar draait hij mee? Toch niet met de PC?!

*foto zou prettig zijn van zijn setje...

Deel Deze Pagina