1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het grote: 'Alles over series' draadje

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Robbertos, 14 okt 2003.

1. Veggie

Veggie Guest

Ahh bedankt, je hebt me gered :p

2. Fruxxxano

Fruxxxano Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het ook kut dat south park en the simpsons niet meer komen, die waren zow fucking funny.

3. Veggie

Veggie Guest

Scrubs is ook wel lachen ... die kwam toch in de plaats van South Park ?

4. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    scrubs? nog nooit gezien wanneer komt dat?

5. Veggie

Veggie Guest

Weet ook niet precies, maar et komt rond 23:00 uur ofzo op Veronica ...

6. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Oz.

Over het leven in de gevangenis.
    Leven, dood, vriendschap, verraad.

Super serie. Iedere woensdag avond, tegen half 11 op RTL 5.

7. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    das toch met Guarnere van Band of brothers?

8. Joeri71

Joeri71 Keep an open mind...

Leuk Bevonden:
    1
    Oz is idd een gave serie!

En friends blijft altijd goed natuurlijk, heb nu serie 1 t/m 7 op dvd/video

9. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Third Watch, volg het al sinds het begin en ben blij dat Yorin het bij houd hoewel ik verder niemand ken die het kijkt :)

10. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Kijk ik ook, als ik tijd heb.
    Ga d'r niet speciaal voor zitten ofzo.
    Maar wel een über goeie serie.

11. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Wat dachten jullie van schone schijn op nederland 2 ofzo. Met die engelse kakmadam. Verder volg ik geen series, niet echt veel tijd voor.

12. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Na 4x heb je dat ook wel gezien eigenlijk. Althans, als ik het zie kijk ik het eigenlijk altijd nog wel, maar de grappen zijn eigenlijk al té voorspelbaar.

13. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb trouw Buffy the Vampire Slayer gevolgd en ook ben ik een Friends verslaafde. Series die ik tussendoor wel eens keek waren Mad about You en Suddenly Susan. Maar beide series zijn helaas van de buis op het moment.

14. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Mad about You is net afgelopen. :cool:

Ze herhalen het alweer een tijdje op Yorin. Iedere werkdag vanaf 17.55 uur.

15. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Ja en dan krijg je over een half jaar weer herhalingen ofzo. Dat is ook wat mij irriteert aan goede Amerikaanse series op tv (third watch of oz bijvoorbeeld, maar ook westwing en andere). Ze worden geprogrammeerd op onzinnige tijden. Waarna de kijkers wegblijven en de serie niet wordt vervolgd, of wordt herhaald wegens te weinig belangstelling :confused:.

Vind het altijd maar lastig een serie te volgen op de Nederlandse buis van Amerikaanse makelij (en nee kijk geen Bold of andere soap)

16. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Sad but true Cole Trickle.

Het komt natuurlijk ook doordat er nu veel meer zenders zijn. Vroeger werden series als Tour of Duty en North & South gewoon om half negen uitgezonden en trokken gewoon 1,5 miljoen kijkers of zelfs meer. Nu dat er meer zenders zijn zouden zulke series tegenover de zoveelste crappy dertien in een dozijn spelprogramma, emotie show of wat dan ook komen te staan. Programma's die om de een of andere reden blijkbaar leuk en gezellig worden gevonden door de massa. De enigste serie die hier nog tegenop kon was Band of Brothers, maar daar hadden ze dan ook een hele reclame campagne tegenaan gegooid.

Zelf vond ik het altijd al belachelijk hoe ze met The Sopranos zijn omgegaan. Dan weer op de ene zender en vervolgens weer op de ander. Hadden ze eindelijk een goede plek gevonden op Nederland 3 werd er beslist dat ze een laatste kans kregen om goede kijkcijfers te halen.... om elf uur 's avonds. |:- Met als gevolg dat de serie nu dus van de buis is. Gek genoeg wordt Six Feet Under die de The Sopranos vervangt weer wel om half negen uitgezonden. :{

Gelukkig hebben we nu dvd en internet dus ik koop ik mijn favoriete series nu maar zoals bijv. The Shield.

Laatst bewerkt: 15 okt 2003
  17. THRM

THRM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    spongebob squarepants is lache

18. Veggie

Veggie Guest

Die aflevering van 11 september was goed !

Verder kijk ik et niet zo vaak, meestal als k er gewoon langszap ff checken .. :)

Kent iemand nog The Shield?

19. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Third Watch was weer goed. Helaas niet de coole onbezonne actie's van Bosco, maar die komt volgende week weer in actie zag ik.

20. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    De b este series komen van HBO Oz, 6 feet under, Sopranos, Band of brothers allemaal top series van zeer hoge kwaliteit. De shield is ook een van mijn favo series zeer geweldadig maar ook realisties, de laatste aflevering was echt ziek.

Ik heb het niet zo op van die melige pulp als friends, leuke voor af en toe maar echt niet om vast te kijken of op dvd kopen nee. Ik vind ook dat veel van die series veel te lang lopen.

Southpark zou ook gewoon aangekocht moeten worden (alle seizoenen), simpsons is ook leuk maar laat aub eens wat nieuwe uitzending zien.

Kan iemand zich de tekenfilm serie exo-squad nog herinderen, erg cool omdat het 1 heel lang verhaal was over het verloop van een oorlog ging. Zaten echt hele coole (filmachtige) afleveringen in. En de makers waren ook niet bangen om mensen te laten sterven.

Deel Deze Pagina