Sad but true Cole Trickle.
Het komt natuurlijk ook doordat er nu veel meer zenders zijn. Vroeger werden series als Tour of Duty en North & South gewoon om half negen uitgezonden en trokken gewoon 1,5 miljoen kijkers of zelfs meer. Nu dat er meer zenders zijn zouden zulke series tegenover de zoveelste crappy dertien in een dozijn spelprogramma, emotie show of wat dan ook komen te staan. Programma's die om de een of andere reden blijkbaar leuk en gezellig worden gevonden door de massa. De enigste serie die hier nog tegenop kon was Band of Brothers, maar daar hadden ze dan ook een hele reclame campagne tegenaan gegooid.
Zelf vond ik het altijd al belachelijk hoe ze met The Sopranos zijn omgegaan. Dan weer op de ene zender en vervolgens weer op de ander. Hadden ze eindelijk een goede plek gevonden op Nederland 3 werd er beslist dat ze een laatste kans kregen om goede kijkcijfers te halen.... om elf uur 's avonds. Met als gevolg dat de serie nu dus van de buis is. Gek genoeg wordt Six Feet Under die de The Sopranos vervangt weer wel om half negen uitgezonden. :{
Gelukkig hebben we nu dvd en internet dus ik koop ik mijn favoriete series nu maar zoals bijv. The Shield.
Laatst bewerkt: 15 okt 2003