1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het grote Harry Potter 5 topic

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Xmaster, 21 jun 2003.

1. shumi

shumi Guest

heb hem zojuist gekocht, zeer mooi boek. ben nu in hoofdstuk 6. wel moet ik zeggen dat dit deel met het verhaal enzo meer op in de ban van de ring lijkt, maar dat is natuurlijk helemaal niet slecht!

2. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Veel mensen zullen dit boek minder vinden dan de vorige delen, het is niet meer leuk, lief, toveren, zwerkballen, schattige beestjes.

Het is nou meer een stel pubers met de bijkomende problemen en andere mensen die elkaar het leven zuur maken.
    Zelf vind ik dat het verhaal nou pas interessant begint te worden, dingen die je in de vorige boeken las beginnen nu duidelijke vormen te krijgen en er is gebeurt genoeg om de speculaties over de volgende delen te laten toenemen.

3. Alien

Alien FreAkeD

Leuk Bevonden:
    1
    Egt leuk boek :D Gister begonnen, nu uit :D

4. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Ik wil misschien ook dit boek gaan halen maar heb nog nooit een vorig deel van Harry Potter gelezen, is dit wel een vereiste voordat je aan het boek begint?

5. Alien

Alien FreAkeD

Leuk Bevonden:
    1
    Jah, er is zoveel gebeurt in de vorige delen dat je anders om de zoveel tijd zult denken: Waar ghaat dit over?!

Duurt wel ff voor je ze alle 4 uit hebt ;)

6. Rinus

Leuk Bevonden:
    4
    Voordeel aan de boeken is wel, dat als je eenmaal begint je het boek heel moeilijk kan wegleggen.

Zelf had ik de eerste vier delen binnen 2 weken uit.

7. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Sterker, er is geen enkele reden om meteen met 5 te beginnen (of je moet hem nu voor je hebben liggen).

8. jayroon

jayroon A Dutch Ghost

Leuk Bevonden:
    0
    lijkt me ook

9. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Bedankt y'all :D
    Ga wel op chronologische volgorde de boeken lezen :9

10. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    wie houdt de tijd bij:D

11. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    kun je hem ook ergens downloade of zo

12. sneaky

sneaky Guest

shit hey wat doen ze er lang over om hem te vertalen.Heb hem al lang in het engels gelezen...

13. Amphion

Amphion Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het boek nu ook een paar dagen, maar ben helaas nog niet zo ver. Het begint iig goed :)

Het is alleen wel een beetje irri dat ik niet meer precies weet wie wie is (uit de vorige boeken), moet ik dat eerst weer gaan opzoeken|:-

14. Sokkebokje

Sokkebokje Guest

ja dat had ik ook steeds.MAar ik was op vakantie dus ik had de oude boeken niet bij me... Vraag me trouwens af hoe ze "Prof. Umbridge" in het nederlands vertaald hebben...

15. Rinus

Leuk Bevonden:
    4
    Volgens mij was dat "professor Omber"

Ik had hem ook al in het engels gelezen, dan is het best weer omschakelen naar nederlands.

Deel Deze Pagina