@Fardo: Congrats man, wat een gevoel he vader zijn van je eigen kleine ukkepuk haha
@ Anubis
Hey man, ja het gaat top hiero. Je weet ongetwijfeld wat ik voel op dit moment Gisteren naar gemeente huis geweest om hem aan te geven, en daarna ook nog naar de rechtbank om gezamenlijk gezag aan te vragen. Jasper heeft al kennis gemaakt met een groot deel van de familie en iedereen vind hem een prachtig ventje.
Ik kan urenlang hem op mijn schoot of armen hebben ook al ligt ie te slapen, wat een geweldig gevoel. Het wordt dit weekend mooi weer, dus Anubis... mss moet jij met je vriendin en kleine ook maar even een ommetje maken buiten want wij mogen als het zo doorgaat zondag even een blokje om. Wij trotse ouders met de kinderwagen en vriendin lekker buiten zijn
De tweede dag nadat Jasper geboren was, hebben we hem in de kinderwagen in de woonkamer een slaapje laten doen met op de achtergrond een mooi rustig nummer van Bruce Springsteen (jaja je kunt er niet vroeg genoeg bij zijn )
Hier 2 schattige foto's de eerste Jasper Rene met zijn grote vriend Koopa en Jasper in zijn eigen kamertje.
En tot slot nog maar een vraag alvast, en Fardo kan hem wellicht het beste beantwoorden haha...
Hoe doe je dat als trotse vader, je bent op pad met je kleine en op eens heeft ie een vieze luier, je hebt een schone bij je in de tas.. je bent of in de stad maar waar het op neerkomt waar kan je hem dan het beste verschonen, kan me voorstellen dat je als stoere vent zijne dat wel even spannend vind... ik zou graag willen weten hoe jij of andere vaders dat op zouden lossen..
Laatst bewerkt: 13 okt 2011