1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het grote "Ik word/ben vader" topic

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Magical Elvis, 5 apr 2011.

1. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Denk Keeeeelin?

2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    Nice Anubis, leuke naam. Gefeliciteerd. _O_

3. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Caelin is een oud-iers meisjes naam (Gaelic) Het betekent in het Gaelic: Pure

4. Magical Elvis

Magical Elvis Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Caelin is "hip" ,mijn vrouw werkt op een kinderdagverblijf en zitten er inmiddels 4 op 8)

Anyway, gefeliciteerd met je dochter! Geniet ervan!

5. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Dacht al dat het iers was, vet! Gefeliciteerd!

Mn vriendin vind tegenwoordig ook elke baby en elk klein kind schattig... Maar laten we eerst maar afstuderen en wat van de wereld zien haha.

6. Magical Elvis

Magical Elvis Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Haha, ja pas maar op, ze voert je op een avond dronken en ongeveer een maand later komen jullie er achter dat ze zwanger is 8)

Nee gekheid, hoewel een kind geweldig is, is het heerlijk om de eerste tijd lekker met z'n 2en te zijn.

Een kind kunnen jullie beter nemen wanneer jullie allebei er klaar voor zijn.

7. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Haha ja zeker, wachten sowieso nog jaren. Eerst nog wat continenten zien, hopelijk in combinatie werk werk.

8. titan1980

titan1980 Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    33
    Gefeliciteerd jongen! Te gek man, verliep alles goed? Ik ben ook elk moment aan de beurt \o/

9. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    gefeliciteerd anubis! Ik ga er vanuit dat alles goed is gegaan....en dat je wakker bent, adrenaline is ook zoiets hè :)

10. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Caelin Alaina

Gisteren omstreeks 16:00 uur s'middags is een deel van de familie al gearriveerd. Lekker eten beneden wordt rustig uitgepakt en geconsumeerd. Mijn vader komt eventjes later met de taxi vanuit de verzorgingshuis (heeft een klap verwerkt met een amputatie van een been tot boven zijn knie) en eindelijk zijn we compleet.

Mijn vriendin is al beneden en Caelin en ik zijn klaar om onze opwachting te doen. Ik loop rustig de trap af met in de gedachten dat ik vol in tranen schiet zodra ik beneden ben, maar uiteindelijk gebeurt dit niet. Vol trots loop ik onze woonkamer binnen naar de familieleden die al uren vol spanning zitten voor dit moment.

Ik loop als eerst naar mijn vader en overhandig Caelin. Zachtjes hoor ik over de woonkamer ''aaaahhh'' ''oh my!!!" . Ook hier denk ik dat ik mijn tranen niet kan bedwingen, maar ik hou vol. Caelin rust nu heerlijk in mijn vaders armen en moeders zit ernaast, ik hoor de woorden: Goed gedaan kerel! Wat een prachtig kind! Ik hou me tranen in bedwang.

Nadat Caelin door iedereen is aangestaard en een paar hapjes zijn gegeten, pak ik Caelin weer in me armen en zeg de overige familieleden even gedag. Ik loop de trap op richting haar kamer en leg haar in dr Stokke Mini bedje (_O_). Nadat ik de kruik opnieuw heb afgevuld en in haar bedje heb gestopt, kijkt ze mij continu aan. Ik praat tegen haar terug in het engels en lees een simpele verhaaltje voor. Ik merk nu pas dat haar ogen een blauwe gloed hebben en kijk vol verbazing ernaar. In de wetenschap dat ik weer naar beneden ga, gaat mijn lichaam op slot. Het enige wat door me heen raast is: Ik kan haar gewoon niet alleen laten! Ik verstijf en kan me niet bewegen, mijn hele lichaam is gefocust op haar terwijl ze mij blijft aankijken en op dat moment ''breek'' ik. Mijn tranen laat ik eindelijk lopen, tranen van geluk, deze moment lijkt stil te staan en mag voor mijn gevoel eeuwig duren. Het gevoel dat je verantwoordelijkheid heb over een andermans leven, haar kan opvoeden naar jou eigen normen en waarden waarin iedereen gelijk staat, de onvoorwaardelijke, pure liefde die je terug krijgt. Dat is een energie wat ik nu pas besef, liefde (hoe cheesy) het ook klinkt, is de sterkste emotie en overwint alles. In de verte hoor ik iemand de trap oplopen en ik ben binnen een seconde weer ''op aarde''.

Het is mijn moeder die binnen komt en zij komt naast me staan. Samen kijken we naar Caelin en glimlachen we beide naar elkaar. Wat is dit toch mooi! Mijn moeder zegt: Kom, we gaan naar beneden en laten haar even slapen. Ik zeg ''ok'' en tijdens het lopen naar beneden raast ''het moment'' nog door mijn hoofd en stiekem heb ik een brede glimlach op mijn gezicht wat niet verdwijnt.​

Laatst bewerkt: 31 mrt 2014
  11. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    wat een haar!

12. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Wou net zeggen. Meer dan ik heb8)

Maar gefeliciteerd kerel!

13. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Prachtige foto's en een prachtig verhaal. Gefeliciteerd en geniet ervan!

14. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    Gefeliciteerd man!

15. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Gefeliciteerd ;)

16. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gefeliciteerd en mooi om te lezen dat het zo goed gaat!

17. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Gefeliciteerd!

18. Lircky

Lircky who's your daddy

Leuk Bevonden:
    1
    YEAHHHH............GEFELICITEERD!!!!!
    Echt een hele mooie naam, zul je wel weer veel mensen mee moeten corrigeren mbt de uitspraak!

19. Scarlett

Scarlett Active Member

Leuk Bevonden:
    3.592
    Ahw, superschattig~ Gefeliciteerd :3

20. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    GEFELICITEERD met een prachtige dochter man!
    Dit moet een van de meest geweldige dingen zijn die je mee kunt maken.
    Ik moest even wennen aan de naam, maar hoe vaker ik het lees hoe mooier ik het ga vinden ook.

Is ze overigens thuis bevallen? Aangezien ze 2 uur na bevalling al lekker in haar eigen bedje ligt te slapen.

Deel Deze Pagina