1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het Grote Race Topic

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Hybrid, 23 sep 2009.

  1. Corona

    Corona Active Member

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    82
    Heeft vooral te maken dat het echt een frontale botsing is. Hierdoor komt de klap veel harder aan dan wanneer het vanuit een andere hoek is.
     
  2. JeePee

    JeePee Guest

    Om hier nog een keer op te terug te komen:

    yay! ben over de Nordschleife geweest \o/ Niet echt hard alleen. Reed in de x-type estate van pa en ma met banden die lang mee horen te gaan. Geen grip dus en ik mocht hem met geen mogelijkheid kapot rijden. Resultaat: nóg harder om de oren gereden worden door een 430 Scuderia een Stirling Moss en talloze Porsches. Was echt een hele vette ervaring en ik hoop binnenkort maar eens in de eigen bolide eens voor een tijd te gaan, ipv 'hij mag niet kapot, hij mag niet kapot, hij mag niet kapot' :+

    Wat een baan zeg. De tering.
     
  3. coen the stig

    coen the stig Active Member

    Berichten:
    164
    Leuk Bevonden:
    0
    vandaag even naar de kwalificatie geweest van de dtm. blijft altijd leuk en mooi om dat geweld te horen. Gaat toch vaak harder dan mensen verwachten. niet qua snelheid maar qua geluid. Dom dat de bavaria city race en de dtm in 1 weekend vallen. Vind dtm leuker om te zien. Ben al 2x in rotterdam geweest. Het is leuk als je op een goede plek staat (hofplein) of op een tribune zit met een scherm voor je neus. Maar je word gek van het wachten, dan zie je ze 2 seconden en weer een kwartier wachten.

    nog wel even een le mans shirtje gekocht voor volgend jaar. dan ga ik daar voor de 2de keer naar toe. En nog een shirtje van schumacher gekocht. nog uit de ferrari tijd, dat is zo lekker goedkoop die overjarige handel:+
     
    Laatst bewerkt: 21 aug 2010
  4. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Kga liever naar de dtm dan naar Rotterdam.

    Die dtm's klinken zo facking vet , en die pitstops zijn ook cool om te zien..
     
  5. coen the stig

    coen the stig Active Member

    Berichten:
    164
    Leuk Bevonden:
    0
    als je die pitstops zo gaaf vind moet je volgend jaar een keer naar de training op vrijdag gaan kijken. Dan doen ze heel veel van die proef pitstops. en dan trekken ze m ff over dwars in de pitstraat. ook heel veel proefstarts doen ze dan. en je mag dan ook gewoon over het paddock lopen
     
  6. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Laatst bewerkt: 22 aug 2010
  7. JeePee

    JeePee Guest

    Wat doe je als je even geen opwarmronde tot je beschikking hebt?

    [yt]ADO5n8LqePU[/yt]
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nog meer mensen Zaterdag naar Hellendoorn?
     
  9. JeePee

    JeePee Guest

    Denk 't wel. Erg vet deelnemersveld weer dit jaar weer. Er staan 13 WRC's aan de start :)
     
  10. coen the stig

    coen the stig Active Member

    Berichten:
    164
    Leuk Bevonden:
    0
  11. JeePee

    JeePee Guest

    Raikkonen heeft net z'n eerste rally gewonnen :)

    Ter oefening voor de aankomende WRC in Frankrijk deed hij mee in een korte Franse rallysprint. Bij de finish had 'ie 3 minuten en 20 seconde voorsprong op de nummer 2 na 6 proefjes :+
     
  12. Corona

    Corona Active Member

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    82
    Net nu de geruchten steeds sterker worden dat hij volgend jaar voor Renault gaat rijden, zie hem veel liever in de F1 dan de WRC.
     
  13. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Maarja dan was dit een verloren jaar!!
     
  14. JeePee

    JeePee Guest

    Klopt. Ik zie hem daarom ook niet naar Renault verhuizen.

    Al kan er wel een reden zijn om te stoppen met rally... Ik had er nog niet over nagedacht, maar ik las het laatst in een column: z'n navi is al redelijk op leeftijd en heeft er wellicht geen zin meer in. Die rijdt al een aardige tijd rally en vindt nu misschien dat het genoeg is geweest. Voor Kimi een lastige taak om een nieuwe navi te vinden, zeker één met zoveel ervaring als Kai.

    En wellicht was het gewoon een onschuldig gesprek tussen het management en Renault. Gewoon ff peilen wat de situatie is van Kimi's kant, which might come in handy. En Renault kan dat natuurlijk goed gebruiken als publiciteit.

    Hij is in elk geval gewild door meerdere teams, dus dat 'ie rijdt is zeker. Als ik m'n geld moet inzetten zou ik het toch op Citroën gokken.
     
  15. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja je weet het niet , je zou ook kunnen zeggen dat hij een jaartje 'voor niks' rally heeft gereden , wat misschien altijd al een droom was en volgend jaar weer gaat doen waar hij echt goed in is.

    Zelf zie ik hem liever in de f1 , rally is leuk maar ik denk dat hij in de f1 meer kans maakt op de prijzen/overwinningen.
     
  16. JeePee

    JeePee Guest

    Omdat al die nieuwe F1 bakken elk jaar gepost worden, vind ik dat dit ook wel mag :+ :

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    De nieuwe rallykanonnen van Ford en Citroën. Erg, érg dikke wagens. De Mini WRC is ook uit, maar die is te lelijk om te posten :+

    Van 2.0 liter naar 1.6, maar wel sneller \o/
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Maar toch posten we hem even. ;)

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 1 okt 2010
  18. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de ford toch wel de mooiste.

    Die mini is als rallywagen nog wel te doen maar de straat versie is echt te lelijk voor woorden.
    Uitmelkerij daar bij mini helaas.

    Toch goed om te zien dat er een nieuw merk bij is want de wrc zit toch al een tijdje bij lager wal , nu nog zien of het ook een beetje dicht bij elkaar zit :)

    Is het trouwens al bekent wie de rijders worden bij mini?
    Lijkt me wel wat voor Petter Solberg namelijk.
     
  19. JeePee

    JeePee Guest

    Momenteel alleen Kris Meeke. Ik weet niet of Solberg wel zin heeft. Mini gaat niet het hele seizoen rijden dacht ik. Als ik Citroën was gooide ik Sordo eruit en Solberg erin. Al zullen ze dat ivm de Spaanse afzetmarkt nooit doen denk ik.

    Ik vind de DS3 het vetste. Voorkant van de Fiesta vind ik niet zo... En die Mini is gewoon een gedrocht. Het komt niet vaak voor dat een WRC er slecht uit ziet, maar ik bedoel:

    [​IMG]
     
  20. JeePee

    JeePee Guest

    *kick.
    Loeb voor de 7de achtereenvolgende keer wereldkampioen WRC. Schumacher, eat your heart out!
     

Deel Deze Pagina