Opgenomen met m'n Elgato: [yt]4GLckwd0rhw[/yt] [yt]Qo45Z4NFw18[/yt] [yt]pO7vjlL_JVU[/yt] [yt]isOjsS-dAcE[/yt]
Skylanders dacht eerst instantie dat het voor jonger gamers is gemaakt, maar het ziet er toch leuk uit de gameplay. Moet je alles aanschaffen van 80 euro om dit spel te kunnen spelen?
Je hebt de set van 80,- nodig om het spel te kunnen spelen, daarmee kun je het spel gewoon uitspelen. Echter zul je om zekere zone's (enzovoort) specifieke elementen/type's nodig hebben. Maar als je wilt heb je dan helemaal niet nodig. Daarnaast kun je hem op de bank co-op spelen, wat een geweldige ervaring is. Nog even een paar Skylanders filmpjes: [yt]rFWQRGCwXqA[/yt] [yt]lO-dvlH_SDQ[/yt] [yt]hdHTyYoo0lw[/yt] [yt]8LCC1I9ijzQ[/yt] [yt]STZEAHSd23g[/yt]
Die ben ik nog aan het uploaden duurt nog een kleine minuut. Als mensen nog specifieke Skylander filmpjes willen, ik kan wel wat regelen. (mits ik die Skylander heb)
Check het Skylander topic maar eens voor mijn collectie ik ben redelijk verslaafd aan Skylanders en vind het iets tofs hebben. Daarnaast is de nightmare modus een fijne uitdaging. Nog een leveltje: (hij is nog aan het uploaden) [yt]UGsBHYE39R8&[/yt]
gister upload studio gedownload en geprobeerd. Echter geeft de X1 een error aan dat de video niet geupload kan worden. Zal het vandaag nog eens proberen
weet niet hoe ik het in youtube moet doen, dus hier maar even een losse link. Het eerste potje KI. (wel eerst wat geoefend in practice) https://skydrive.live.com/?cid=26d209c855591386#cid=26D209C855591386&id=26D209C855591386!154&v=3
Ik heb net wat gameplay opgenomen, daarna wat ingekort en toen geupload. Ik heb alleen niet voor de optie Upload & Save to Skydrive gedaan. Kan ik mijn filmpje nog ergens anders terug vinden, of moet ik 'm opnieuw renderen en uploaden?
Ja ik heb hem gevonden! Omdat ik er geen 'skin' overheen had gedaan dacht ik dat ik naar het originele filmpje zat te kijken . Opnieuw gedaan en geupload naar SkyDrive met een skin, en nu is het wel gelukt. Ik neem aan dat jullie de video's in dit topic handmatig hebben geupload bij YouTube?