1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het Grote Voetbalshirt Topic [deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Boertje_PSV, 9 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pApzAkkii

pApzAkkii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zie al dat er erg vaak vragen gesteld zijn over de maat, en toch wil ik het ook nog ff vragen..
    Ik wil een shirt bestellen op 9footballshirts.com ( Borussia Dortmund of Atletico Madrid )..
    Nou neig ikzelf naar een maatje M, omdat ik lees dat ze groot vallen, klopt dat?

Ik heb diverse echte shirts liggen, van Ajax en Barcelona bijvoorbeeld, en daarmee heb ik altijd een maatje L, en die zitten precies goed, maar ik moet niet dikker of langer worden bijvoorbeeld..:p

Maar een maatje M hiermee moet wel lukken dan denk ik?

2. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Misschien toch dit jaar maar weer eens een nieuw Barça shirt kopen?

Vind de kleur dit keer wel beter passen. Paars / blauw i.p.v paars / blauw / knalgeel.

3. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Dit is pas een gerucht hè? Sowieso vreemd dat de Qatar Foundation er niet op staat en wel gewoon Unicef. Desondanks is 'ie wel vet ja. Hoop wel dat die kraag beter is dan die van dit jaar. Ding is veel te wijd.

4. pApzAkkii

pApzAkkii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    iemand?

5. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    ja komt wel goed ;)
    volgens mij bestelt iedereen hier een M

6. pApzAkkii

pApzAkkii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jaa sorry, wil hem ff snel bestellen namelijk..
    Maar dan ga ik voor een M, bedankt;)

Is het trouwens mogelijk om te betalen zonder een creditcard, die heb ik namelijk niet..

Laatst bewerkt: 22 jan 2011
  7. harrie

harrie Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je even een mailtje stuurt, kun je vast wel regelen via bijv. Paypal te betalen.

8. matthijsg

matthijsg Member

Leuk Bevonden:
    0
    ey gasten, k zie dat mensen wel is bij henkfc bestellen? en ook shirts als arsenal en barça enz. bestellen (toeballig allemaal nike sponsoers) op de site kan ik helaas geen arsenaal of barça of man utd vinden, mag henk ze niet op de site zetten ofzow? ik hoor het graag!

9. harrie

harrie Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat mag hij niet, stuur een mail op de site als je daar een shirt van wilt.

10. Azureux NL

Azureux NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hij verkoopt wel nike shirts, moet je aan hem vragen ;)

11. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
  12. Hanstinus

Hanstinus Member

Leuk Bevonden:
    0
    He jongens,

Ik lees nu beetje deze thread door en zie allemaal verschillende reacties op die www.9footballshirts.com kan iemand mij zeggen of dit nou echt of nep is en hoe dat nou zit. Wat ik er tot nu toe van heb begrepen is dat het spul nep is, alleen bijna niet van echt te onderscheiden. Raden jullie mij aan om bij www.sportsdirect.com te bestellen waar een shirt ongeveer 35 euro kost? Of bij die 9footballshirts.com voor de helft van de prijs?!

13. harrie

harrie Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hangt er een beetje van af of je per se een echt shirt wilt hebben. Zoals je op verschillende foto's ziet kun je echt niet zien dat het neppe shirts zijn, maar als je toch met een echt shirt wilt rondlopen, ook voor je eigen gevoel, dan moet je maar wat meer betalen en bijv. op sportsdirect.com bestellen, alleen reken je dan nog buiten verzendkosten die daar evenals de kosten voor het shirt in verhouding met bijv. 9footballshirt erg duur zijn. Kijk maar wat je doet, het gaat eigenlijk om wat jij eigenlijk wil, ik zou er eentje van de thaise markt halen. Hoop dat je er wat aan hebt.

14. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Ik heb ook 2 shirts besteld omdat iedereen zei dat het niet van echt te onderscheiden was. En toen vielen ze toch erg tegen. Weet niet meer welke site het was maar het was er 1 die hier door vele werd gebruikt een jaar geleden. Stof van het shirt was heel raar!

Weet niet hoe het met 9footballshirts.com is maar ik bestel niet meer bij zulke sites!

15. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
  16. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Slechts een gerucht, maar ik vind hem wel mooi. Ik houd sowieso wel van die kleur blauw bij PSV, beetje old-school. Heb twee blauwe PSV-uit shirts hier thuis liggen! :cool:

Maar iets meer design zou niet erg zijn, nou zijn het gewoon allemaal blokjes. Doe dan nog iets van een ontwerp er in :+.

17. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Waren ze echt zó slecht? :{

Wilde bestellen bij 9footballshirts, maarja.. Ik wil een PSV shirt thuis 2010/2011 en long sleeve Barça/Chelsea.

18. GillesD12

GillesD12 Active Member

Leuk Bevonden:
    50
    Vind mijn AC Milan shirt geweldig, maarja dit is mijn eerste shirt dus kan het niet vergelijken met andere sites/echte shirts.

19. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Heb jij hem besteld bij 9footballshirts?

20. fifaforthewin

fifaforthewin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb nu ongeveer zo n 5-6 shirts van 9footballshirt. Allemaal niet van echt te onderscheiden en ben zeer tevreden.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina