1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het Grote Voetbalshirt Topic [deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Boertje_PSV, 9 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Ben je ook breed, een XL. Ben je gewoon normaal postuur, zeker M pakken.
     
  2. jajatoure

    jajatoure Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    duurt 10 dagen, dus nog niet...
     
  3. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik wil op deze site een shirt van Arsenal bestellen met van Persie op de achterkant, '09-11 England' dan de juiste bedrukking?
     
  4. Rocaa

    Rocaa Tazzzz

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 18 augustus een shirt besteld maar nog niks binnen, het duurt ook 7 tot 10 dagen duren. Dus ik wacht rustig af, als ik het binnen heb laat ik het hier wel weten.
     
  5. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Nee dat is van het nationale elftal, je moet England Premie(r League) hebben. Wat tussen haakjes staat bij mij valt weg op hun site. Maar volgens mij gooien ze er vanzelf wel juiste bedrukking op.
     
  6. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.009
    Leuk Bevonden:
    9.574
    Zegt de optimist die een Van Der Vaat shirt kreeg 8).
     
  7. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Bedankt voor de tip!
     
  8. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    tja.. Type bedrukking is meestal wel goed geloof ik, letters heeft die kerel nog wel eens moeite mee, ook als je hem mailt:cool:
     
  9. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Waarde Topicstarter, kan je het Feyenoordshirtje uit de startpost halen? Die is niet nep namelijk ;)
     
  10. Kwakmannie

    Kwakmannie Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    0
  11. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Ben aan het twijfelen om wat shirts te kopen, maar vraag me door reacties hier af of het me wel past. Als ik lees dat mensen van 1.90 een M pakken ben ik bang dat ik er in verzuip met m'n 1.79. :'-( Iemand van ongeveer die lengte die mij kan zeggen dat het wel meevalt?
     
  12. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Lol, koop een S.
     
  13. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook 18 augustus besteld bij Henk, verwacht hem binnen nu en 3 dagen.
    Zal ook wel wat foto's maken als ik hem binnen heb.
     
  14. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    word een beetje moe van deze berichten, wat zegt 1m90 of 1m79 over de maat van je shirt?? Volgens mij is dat de lengte van je hele lichaam namelijk.
    de afmeting van het shirt staat gewoon op de site, dus pak een liniaal en meet je eigen shirt op.
    Ik ben 1m70 en maat M past prima
     
  15. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Oh, dacht dat er alleen M en XL was, maar dan heb ik er dus overheen gekeken. :emo: Excuses en bedankt. :cool:

    Edit: @ hierboven: Nja, er wordt kennelijk moeilijk gedaan over maten omdat ze groot uitvallen. Heb zat pagina's doorgenomen en als ik het antwoord was tegengekomen had ik het niet gevraagd. Wil gewoon zeker zijn dat ik niet 40 euro weggooi. :):
     
    Laatst bewerkt: 25 aug 2010
  16. harm_ltc

    harm_ltc Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb een tijdje geleden 2 shirts besteld op www.goodsoccershop.com, een site die leek alsof het weer een van de vele reincarnaties was van het oude jomzajung (terwijl bornprosper het ook nog doet..)

    Duitsland Nationale shirt + WK badge
    Manchester City uitshirt (09-10)

    Beide in XL

    De vorige keer had ik een Spanje en Man United shirt gekocht van 9footballshirt, beide M, maar die zaten mij net iets te krap (vooral Man U), daarom wilde ik graag XL proberen. Jammer genoeg is dit veel te groot. Daarbij komt ook nog eens dat de kwaliteit van goodsoccershop veel minder lijkt dan van 9footballshirt, kan iemand dit bevestigen?

    Heb nu een virtuele creditcard aangemaakt dus kan weer bij 9footballshirt bestellen, maar ik wil eigenlijk het liefst een L shirt. Dit kan volgens mij niet bij 1 van deze sites, wel bij henkfcvoetbal, maar die is duurder. Of heeft iemand daarvoor nog tips?
     
  17. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Net het shirt ontvangen. Weet niet precies meer wanneer gekocht, maar volgens mij toch na zo'n 2 weken ontvangen. Dus best netjes. Zometeen wel even een foto van het hele tenue.
     
  18. runthegun

    runthegun Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    welke site?
     
  19. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    9footballshirt.com
     
  20. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    waar blijft je foto dan :9
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina