1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het Grote Voetbalshirt Topic [deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Ferron, 12 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Je weet die smileys al te vinden zie ik. Nu nog de edit knop en je mag blijven.
     
  2. Aaaaaahw wat lief joh!:):
     
  3. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Waarom snap je niet dat ik misschien geinteresseerd was om een beschadigd shirt voor een lage prijs wilde overnemen? Dacht je echt dat ik er de winkelprijs voor wilde nieerleggen? En waarom niet reageren? Ondat ik (en andere met mij) gelijk hebben over het echt/fake zijn van een shirt. Beter reageer JIJ niet als je iets niet snapt want he hebt blijkbaar het IQ van een blik erwten :F:
     
  4. Hahaha.. gozer zag je bericht net pas:thumbs:..

    beetje aangevallen dat je eerst afkraakt en dan nog goedkoop willen overnemen! Toppertjeeeeee.. _0/
     
  5. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Je snapt het echt niet he? Moet ik het voor je uitleggen alsof je een kind bent?

    1. Ik zag een foto van een beschadigd shirt dat je aanbood, dus ik vroeg me af wat je er voor wilde hebben. Ik weet dat het uit China komt dus was nooit van plan om er +15 voor te gaan neerleggen.
    2. Je zegt dat het een echt shirt is
    3. Andere mensen zeggen dat je oplicht omdat het een fake is en je zegt dat het een echte is.
    4. Het dringt niet door tot het zaagsel in je hoofd
    5. Je begint allemaal shit te lullen

    Ben je een retard ofzo?
     
  6. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Hey droeftoeter, waarom steek je dat shirt niet in je authentieke holletje?

    Vertrek weer terug naar het Fok! forum en neem je leugens mee? Verschil tussen jou en andere is behoorlijk groot. Jij probeerd een nep shirt voor een echte te slijten.

    Kansloos.
     
  7. Volgens mij moet je even alle berichten nogmaals doorlezen waar het woordje 'echt' door mij genoemd is..

    Beetje kansloos om eerst te vragen hoeveel ik er voor wil geven en dan op je teentjes getrapt zijn hahahahaha:'-(:emo:
     
  8. Heb het al in je moeders holletje gestoken.. :eek:
     
  9. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.417
    Leuk Bevonden:
    17.516
    Gezeik om zo'n shirt :lol:
     
  10. The Redman FTW

    The Redman FTW ^_^

    Berichten:
    596
    Leuk Bevonden:
    0
    http://vandale.nl/opzoeken?pattern=authentiek&lang=nn
     
  11. Dusdat..

    Voor de mensen die mij iets in mijn mond leggen.. zou eerst even alles goed doorlezen vanaf 65 en kijken waar het woordje 'echt' blijkbaar door mij genoemd zou zijn! :)
     
  12. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Ah, there you go. Boven je foto die je hebt gepost sjonnie. Ik snap niet dat jij niet snapt dat je een oplichter wordt genoemd, ben je nou echt zo dom?:lol:
     
  13. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Authentiek = echt.

    Bedankt voor het shirt. Zal eerst aan mijn moeder vragen of ze hem wast dan.

    Knuppel.
     
  14. Nog steeds op je teentjes getrapt Alexis?:emo:

    Sorry, als ik je vraag zo openlijk bloot heb gesteld en je daardoor extra vernederd voelt.. om eerst een redelijk bod te doen? _O_
     
  15. Moeilijk te verkroppen he.. dat ik je bericht bloot heb gesteld? Excuses hiervoor jongeman!

    Ik zou zeggen reageer nog op meer berichten en zoek een leven dan kansloos achter dit forumpje te blijven net als alle anderen.

    Liever het Fok-forum dan mensen die hier nooit iets bestellen en alleen op anderen kunnen kwijlen..:emo:

    Peace!:thumbs:
     
  16. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    He! Er zijn twee dennisbrabanten!
     
  17. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.417
    Leuk Bevonden:
    17.516
    Thefuck hij reageert opzichzelf?
    Kga stuk :lol:
     
  18. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Oh ja ik voel me zoooooooo vernederd. Ik schaam me diep en wil me eigenlijk van een brug af gooien omdat een of andere kut brabo de e-hero op XBW loopt uit te hangen. Ik ga nu wel stilletjes in de hoek van m'n kamer in de foetus houding zitten met de duim in m'n mond en huilen :emo:
     
  19. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Kijk maar uit hoor Alex, ik minacht je nu en zal vast niet de enige zijn
     
  20. TripMode

    TripMode Novabetting

    Berichten:
    349
    Leuk Bevonden:
    4
    Inception :lol:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina