1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het Grote Voetbalshirt Topic

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Boertje_PSV, 6 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Raar ik kom er wel gewoon op? Misschien een x cookies wissen of andere PC?
     
  2. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kom er ook gewoon op.
     
  3. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Die gast heeft mij waarschijnlijk gewoon geblocked want heb m'n geld van het kapotte shirtje nog steeds niet terug.

    Jammer, dan maar een andere site.
     
  4. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    WTF!? Ik heb alle cookies, offline bestanden .... alles verwijderd maar kan nog STEEDS niet op TFS?

    Heb m'n salaris binnen en wil nieuwe shirtjes gaan halen ... maar met een PayPal account op TFS ( waar ik nu niks aan heb ) kom ik niet ver :mad:

    HELLLUUUP!
     
  5. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Bij 'n maat net 17 shirtjes besteld bij TFS voor mezelf en maten van me ... was wel een smak geld kwijt en het is een groot aantal.

    Ach, is via PayPal betaald dus er kan VRIJ weinig fout gaan :)
     
  6. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    17 in één keer is wel risicovol m.b.t. de douane.
     
  7. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Dat zal best maar da's niet mijn probleem. Als die vent van de site mij naait bel ik gelijk PayPal op ...
     
  8. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zou die vent jou naaien? Het is gewoon niet slim om zoveel tegelijk te bestellen omdat het dan veel sneller opvalt bij de douane. Gewoon eigen schuld als de douane het onderschept.
     
  9. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Inderdaad. Om die reden gaat Paypal ook echt je geld niet terug storten, dat is gewoon je eigen verantwoordelijkheid.
     
  10. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Het staat nergens op TFS vermeld en ik vermoed dat de beste man zo slim is om niet 17 shirtjes in 1 pakket te stoppen ;)

    Ik heb eerder 5 shirtjes besteld en deze zaten wel in 1 pakketje. Nogmaals, dit is de laatste keer dat ik via TFS bestel. 17 shirtjes zullen ONGETWIJFELD wel in 3 pakketjes arriveren. Het staat NERGENS op zijn site dat de douane het kan onderscheppen want het is gewoon air-mail. Ik kan dus gewoon bij PayPal aankloppen als er iets fout gaat omdat het niet op z'n site staat vermeld :+
     
  11. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Hij hoeft dat ook helemaal nergens te vermelden en hij hoeft het al helemaal niet in meerdere pakketjes te stoppen. Eventuele douanekosten zijn gewoon voor jou, en daar kun je verder helemaal niks van terugclaimen. Bij niemand.
     
  12. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Ah, maar geloof mij maar ... als ik geen 17 shirtjes ontvang binnen nu en 3 weken dan heeft TFS een groter probleem :)

    Laten we het zo zeggen ... voor een totaal van €300,- wil ik graag m'n kans wagen bij PayPal om m'n geld terug te krijgen ...

    Ja, het is veel in één keer ... Ik betaalde godver 130 euro aan verzendkosten ... dan mag het toch wel met een strik geleverd worden neem ik aan ...
     
  13. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Je hebt nog veel te leren wat dit soort bestellingen betreft...
     
  14. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Denk dat hij het straks heel snel leert.:9
     
  15. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Ehhh, kom op jongens.

    €300 euro aan shirts ( incl. verzendkosten ) besteed. Je gaat mij niet vertellen dat de kans groter is dat het NIET aankomt ... dan wel? :eek:
     
  16. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Het komt wel aan. Alleen met een extraatje van de douane.
     
  17. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhm, boven de €22 moet je invoerkosten betalen, en de douane gaat denken dat je een handelaar bent die de spullen hier wilt doorverkopen met winst.
     
  18. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Ja oké, natuurlijk snap ik dat het een grote bestelling is maar nergens staat aangegeven;

    - Blijf onder de 5
    - Boven de 10 is extra
    - Bla!

    Ach, schijt ...
     
  19. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Is ook moeilijk aan te geven omdat het voor elk land verschillend is.
     
  20. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zouden ze dat er bij moeten zetten dan? Dat is toch iets wat je zelf moet bedenken. Hun maakt het echt niks uit of ze 20 of 1 shirt verzenden. Dat is iets wat je zelf moet verzinnen. Het is ook geen zekerheid dat het wordt onderschept door de douane, maar hoe groter de bestelling hoe groter de kans. En als het onderschept wordt bereid je dan maar voor op een flinke rekening.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina