1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het Grote Voetbalshirt Topic

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Boertje_PSV, 6 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Precies. Dan zou je voor bijna elke site wel je geld terug kunnen vragen. Je moet gewoon pauzes houden tussen je bestellingen. Als ik meerdere producten bestel dan stuur ik van te voren een mail om te vragen of ze het apart verzenden of ik laat er 2-3 dagen tussenzitten. De sites zijn niet verantwoordelijk voor eventuele kosten door de douane en van Paypal hoef je dus ook niets te verwachten.

2. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Prima. Ik neem aan dat ik TFS wel kan mailen over deze situatie ... dan vraag ik hem gewoon om in meerdere pakketen te sturen. Hij maakt zowiezo al dikke winst met die verzend kosten :+

Althans, als bovenstaande kan tenminste .... lol

3. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Je had ze apart moeten laten verzenden denk ik :p

EDIT:

Oh daar was je hierboven ook al achter gekomen :+

4. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Nou, heb hem toch maar een mail gestuurd met daarin de vraag of hij ze in 3~4 pakketjes kan verzenden. Vriend van me zegt dat het geen probleem zou moeten zijn. Als het nou echt iets waar de douane op MOET letten ( zoals Hardware, Drugs, sieraden o.i.d ) dan kan het onderschept worden MAAR komt het gewoon aan ... nouja, duurder aan :+

EDIT
    Ik lees nu dat ik helemaal niks extra's hoef te betalen omdat :
    You don't need to worry about paying customs because they declare the package as a gift.

Laatst bewerkt: 22 aug 2009
  5. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ook gifts willen ze nog weleens checken. Heel veel online winkels markeren hun zendingen als gifts maar je bent dan niet (meer) gevrijwaard van douanekosten. Zeker niet als je 17 shirts in een keer bestelt. Ik hoop dus voor je dat het in meerdere pakjes komt of dat je gewoon mazzel hebt.

6. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, wat het ergste zou zijn is dat alles tegelijk is verzonden, onderschept, en dat ze er achter zijn gekomen dat de shirtjes nep zijn, dan gaan de shirtjes door de vermaler/oven whatever en krijg jij de rekening van de kosten die hiervoor gemaakt zijn. En ik lul niet uit mijn nek, een kameraad van mij haalde nog wel eens replica schoenen,broeken en shirts en een groot pakket van hem is ook onderschept, hij had het geluk dat hij goed contact had met de handelaren dus hij heeft zijn geld terug gekregen. Je kan natuurlijk altijd een moneyback procedure starten op paypal..

7. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Mwah, we zien het vanzelf wel.

M'n vriendin heeft geurtjes ( 6 stuks ) uit Amerika besteld. Natuurlijk allemaal 99,99% echt-nep maar toch. Deze zijn ook gewoon binnen gekomen. Over vloeistof doen ze nogal moeilijk maar hier dus niet mee.

Lijkt me ook stug dat TFS alle 17 shirts in 1 grote envelope propt. Bovendien denk ik dat hij de inkomsten ook niet mis wil lopen en z'n site redelijk clean wil houden.

8. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Das waar, ik verwacht ook wel dat je in ieder geval je geld terug krijgt, de service is in ieder geval zeer goed. Bij mij was een shirtje een keer niet aangekomen na 5 weken (waarom weet ik nog steeds niet?) een mailtje en een dag later had ik het geld teruggestort gekregen op mijn rekening.:thumbs:

9. | QuickneZ |

| QuickneZ | Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Lazio Roma Fail:lol:

10. Scorp2111

Scorp2111 Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    Jeuh, m'n Barcelona thuis met Ibra bedrukking is binnen. Ziet er best goed uit, vond alleen de mouwen nogal kort lijken toen ik m paste vannacht. Zal zo nog wel s even checken en misschien even foto's plaatsen hier.

11. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ook via TFS? Netjes hoor, vind zowiezo dat heel veel sites volgens mij OF samenwerken of dezelfde eigenaar hebben.

Kijk eens naar TFS en PremiumSoccerShirts ;)

Oh, heb ook ( één van de 17 ) het Barça thuis shirt ( 09/10 ) besteld. Met bedrukking, ben zwaar benieuwd!

Jongens, bedankt voor de headsup m.b.t de shirtjes. Ik ga er gewoon vanuit dat ze binnenkomen MET of ZONDER douane prijs er aan vast. Hoe dan ook ... als ik ze orgineel gekocht had zat ik boven de 1400 euro.

12. robbin92

robbin92 Atletico y Feyenoord

Leuk Bevonden:
    10
    Is het al bekend welk rugnummer Xabi Alonso krijgt bij Real Madrid?, want op de site van Real Madrid staat hij er helemaal niet bij.

13. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    22

14. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tjah niet iedereen is een successupporter he.

15. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    AC Milan tenue gekocht in Barcelona, kon hem niet laten liggen. Barcelona broekje en kousen ook gehaald.

Denk dat ik voorlopig alleen een Barcelona shirt haal, want in April ga ik naar Emirates Stadium dus misschien haal ik dan nog een Arsenal tenue!

16. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Heb AC ook besteld als één van de zoveel shirtjes hahaha ... dat nieuwe thuis-shirt van Barça ziet er best strak uit. Hopelijk klopt de bedrukking ( eigen nickname + geboortejaar ) prima :)

Heb overigens een forum gevonden met 90+ pagina's geweid aan TheFootballShirt en iedereen is er gewoon zeer over te spreken. De beste man is nooit te beroerd om geld terug te storten ... EN ... last but not least, grote orders komen gewoon zonder problemen binnen :D

Ik ben helemaal in m'n nopjes GODVERDOMME :+

17. | QuickneZ |

| QuickneZ | Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    A. Ik krijg mijn shirtjes binnen :lol: B. Voor wat ben ik dan successupporter als ik vragen mag? :b:

18. robbin92

robbin92 Atletico y Feyenoord

Leuk Bevonden:
    10
    Waar heb je dat vandaan, en weet je ook wat zijn naam op zijn rug word? Xabi Alonso of Alonso?

19. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Bij Liverpool had hij nummer 14.

Bij Real Madrid is dit volgens mij nog niet eens bekend? Kan in ieder geval nog niks vinden.

20. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Wiki en via Fok. Gozer die de plaatjes heeft gemaakt is een grote Real fan, dus die zal het vast niet fout hebben. Wat voor naam hij op zijn rug heeft weet ik niet. Je zou eventueel kijken of je zijn debuut bij Real kan vinden en dan kijken welke nummer hij heeft, namen stonden er nog niet op dacht ik.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina