1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het Grote Voetbalshirt Topic

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Boertje_PSV, 6 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Ja, die bedoel ik. Was even een typefoutje;). Iemand anders die er wel ervaringen meeheeft?, want PSS is wel iets goedkoper kwa verzendkosten dan TFS.
     
  2. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Ze hebben nu ook Man Utd uit bij TFS voor de mensen die het een mooi shirt vinden.. Vind er zelf bar weinig aan
     
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    Ik vind het een mooi shirt hoor. Alleen geen mooie club :+
     
  4. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Beetje laat antwoord van mij. Maar bedankt. Heb barca en juventus uitshirt besteld. Ben benieuwd!
     
  5. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
  6. | QuickneZ |

    | QuickneZ | Ik ben sexy

    Berichten:
    544
    Leuk Bevonden:
    0
    Binnenkort binnen

    Arsenal thuis met Fabregas achterop #4

    Nog te bestellen

    PSG Away
    Celtic International Away

    En dan nog waarschijnlijke het broekje van Celtic en nog Arsenal broekje \o/
     
  7. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    [​IMG]
    [​IMG]
    Mijn Barcelona shirt van TFS.. kwaliteit van de foto's is weer lekker kut, wat je er niet op ziet is het Barcelona logo'tje in de 9 onderaan.
     
  8. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Maatje M? Ik zie het logootje overigens wel. Wanneer heb jij deze besteld? Strak shirt trouwens. Hoe groot / zwaar ben jij?

    Vriend van me heeft het Van Persie shirt besteld, M. Ik zelf ook een leeg shirt ... M ... mijn M is echt VEEL groter. Ik baal daar echt ontzettend van.
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Is het TV3 embleem goed en netjes vast gemaakt bij je shirt Scorp? Ga binnenkort het uitshirt met Xavi achter op bestellen en dan wil ik het TV3 embleem er ook bij nemen. :)
     
  10. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Vandaag m'n Juventus Away 09/10 binnengekregen. Maatje M en toch te groot. Had het al verwacht, maar ze hadden geen S en wilde het shirt toch hebben. Achja..

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  11. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Hoe groot / breed / zwaar ben jij dan? Want bij mij vallen die M'etjes altijd als XL?
     
  12. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ben 1.80m en 75 kilo ofzo. Adidas M zit bij mij als gegoten.. Bij Nike heb ik echt een S nodig.
     
  13. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Zegt volgens mij geen sodemieter. De M van een vriend van me ( Nike, Oranje ) zit ook perfect. Mijn Liverpool THUIS ( M ) is ook wat wijder dan normaal en het uit-shirt ( M ) zit perfect....
     
  14. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Waar blijven die Sneijdershirts jongens :mad: ;)
     
  15. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik heb dit shirt begin augustus besteld, heb em tijdens mijn vakantie binnen gekregen dus weet niet precies wanneer dat was, ik was 13-23 augustus in Spanje. Ben zelf 1,82 en weeg 72 kilo.

    TV3 embleem zit prima vast, nergens een hoekje of stukje wat los zit. Dat was vorig jaar wel anders met mijn Serie A logo op Inter shirt van bestway4you, die heb ik er na een tijdje maar afgerukt omdat die zo los zat.


    Maar over dit shirt ben ik erg tevreden :)
     
  16. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    Welk nummer krijgt hij dan?;)
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    10 lijkt mij.
     
  18. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Zou goed kunnen ja, dat was vorig seizoen van Adriano. In de voorbereiding van dit seizoen speelde Zlatan er mee maar die is nu ook pleite dus zal wel voor Sneijder zijn nu
     
  19. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik heb het officiele uitshirt van vorig jaar in een M. Dus deze ook in een M besteld. Hopelijk valt ie niet als een XL want daar ga ik echt niet mee lopen dan. Kan dan beter een orgineel shirt kopen!
     
  20. vagegast_112

    vagegast_112 Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag AC Milan thuis Huntelaar 11 binnen gehad en Barcelona thuis met Maxwell 19
    zien er allebei goed uit dope site zeg hehe
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina