1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het Grote Voetbalshirt Topic

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Boertje_PSV, 6 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Wat is de email van Bestway4you ( Jomzajung ). Als ik op Contact Us druk zie ik niks. :+
     
  2. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
  3. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Nou, de bestellingen bij TheFootBallShirt duren langer omdat hij minimaal 2 weken uitrekt om jou bestelde shirtjes klaar te maken met eventuele bedrukking. Tevens krijgt TFS veel meer bestellingen binnen dan JomzaJung. Omdat Jomza een stuk kleiner is worden ze meestal na 2 dagen al via DHL Airmail ( ook dezelfde leverancier als TFS ) naar je opgestuurd. Altijd makkelijk om te weten natuurlijk :)

    Is overigens dat 3e shirt van Chelsea al bekend? Kwam er vandaag achter dat ik i.p.v een ouder Liverpool shirt een Chelsea shirt ( THUIS ) heb besteld :emo:
     
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    [​IMG]

    En 3e shirt van City:

    [​IMG]

    Hebben toch wel mooie shirts dit seizoen.
     
    Laatst bewerkt: 8 sep 2009
  5. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Dat Chelsea shirt is zo gek nog niet. Lijkt een beetje op het UIT-SHIRT van Liverpool ... afgezien van de strepen op de voorkant.
     
  6. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Lijkt heel veel op het thuis shirt van Real Madrid.
     
  7. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    ... afgezien van de strepen? :lol:

    Maar zijn wel nette shirtjes voor het komende seizoen. Liverpool spant toch de kroon. Rode shirt houden, zwart-goud voor het UIT shirt en een mooi WIT shirt voor de Europese wedstrijden.
     
  8. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Afgezien van die strepen ja, en dat zwarte stuk bij de hals is dan wit. En een gele streep dan.

    [​IMG]
    Mja zelfde sponsors he. ;)
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Damn, zit te twijfelen welke ik nu moet bestellen. Wil er nu alleen maar een bestelen. Arsenal thuis/Barça Thuis of Uit of eventueel Inter thuis. Denk dat ik toch eerst voor Arsenal ga. Ik weet het niet! :mad:

    Nouja, ik bestel nu maar Arsenal thuis via Jomzajung zonder iets achterop. Bij Barça en Inter wil ik Xavi en Eto'o hebben, die koop ik later nog wel eens denk ik. Aaaaah :+
     
    Laatst bewerkt: 8 sep 2009
  10. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Mwah, ik denk dat je amper risico loopt als je 5+ shirtjes besteld. Ikzelf heb er 17 besteld in totaal ... dus lekker belangrijk. Zeg nou zelf, hoeveel duizenden mensen bestellen complete dozen? Hoevaak komt er drugs door de douane? Juist ...

    Jij wilt nu dus 3 shirtjes bestellen, ik kan je met 99,99% garanderen dat die gewoon binnen komen. Mijn éénerlaatste bestelling ( TFS ) bestond uit 7 shirtjes.
     
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Het gaat me niet om de douane, gaat me meer om dat ik geen zin heb om er nu 3 te kopen. Doe die dingen toch bijna nooit aan, maar wil ze alle 3 ( Nouja, eigenlijk 4 want kan niet kiezen tussen Barça thuis en uit ) toch graag hebben. :+
     
  12. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    4 x €70 of 4 x €20? Ik zou het wel weten in ieder geval 8)
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    En nu denk ik weer dat ik alleen het Barça thuisshirt ga bestellen. Puur omdat ik het uitshirt die ik vorig jaar bij TFS heb gekocht nooit aandoe omdat ik die echt te fake vind. Stof voelt gewoon anders, ik heb hier nog wat oude fake shirts leggen waarvan je zo kan zien dat ze fake zijn ( Een vogel inplaats van een Nike teken :+ ) en die hebben hetzelfde stof als het uitshirt, echte shirts voelen anders aan. Embleem ziet er goedkoop uit en het LFP embleem is ook lelijk vastgenaaid. Maar goed, zo'n discussie is al 1000x geweest, maar ik ben nu niet van plan om 3 shirts te bestellen.

    Misschien verandert mijn mening over 5 minuten weer. :+
     
  14. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ga dan gewoon voor die van Inter. :+
     
  15. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    WaTheFoks?

    Post eens wat foto's van die neppe shit dan :+
     
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Jóh, die zitten nu niet meer in m'n kledingkast. Volgens mij liggen die ergens op zolder. Was in ieder geval een van Barça met Kluivert, Arsenal High Bury Home Shirt met Bergkamp en een met lange mouwen AC Milan shirt. Wil ze opzich wel zoeken op zolder, even kijken. :lol: Kwamen uit Egypte, inplaats van een Nike teken was er dan een teken van een arend. :+ En kan me herinneren dat ik daar ook een Italië shirtje van had.
     
    Laatst bewerkt: 8 sep 2009
  17. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Hahahaha ... dikke shit 8)

    In Malgrat ( Spanje ) hadden ze in 2005 nog de "officiële" shirts hangen die je voor een prikkie kon kopen. Jammer genoeg is dat nu allemaal verdwenen en vervangen met echte-neppe shit. Nike logo is nu omgedraaid of verneukt ...
     
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Mwah, ik was in Malgrat dit jaar en viel wel mee eigenlijk. Je zag die shirtjes wel echt overal. Ze leken allemaal wel gewoon real voor €35/€40, maar goed ik vertrouw al die 'Lookielookieandbuy' Indische gozers niet. :+ En zal uiteindelijk toch fake zijn.
     
  19. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Yeah! 1 September zijn de shirtjes met DHL Airmail verstuurd ... dus deze week zou het moeten gebeuren ... man wat fok ik m'n eigen hier over op.
     
  20. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    En dat moeten wij allemaal mee maken. :eek:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina