1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het Grote Voetbalshirt Topic

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Boertje_PSV, 6 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Ik vind het allemaal wel meevallen hoor.. Heb lelijkere shirts gezien voor 09/10.

2. Meowth

Meowth Guest

Oh, en ligt het aan mij of zijn de momenten in de letters van ''MAN UTD'' allemaal al gebeurd? Want de N, was tegen Arsenal, geloof ik.

3. Scorp2111

Scorp2111 Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    Volgens mij wel ja, zo moeilijk te shoppen is het niet want het shirt is gewoon hetzelfde, alleen de witte streep achterop is weg en er is een zwarte V voor in de plaats gekomen op de voorkant. Ik weet niet of ik deze haal ik was van plan er weer een te gaan halen maar hij lijkt wel erg veel op die van vorige 2 seizoenen en die heb ik al..

4. Meowth

Meowth Guest

Wil echt graag de uitshirt van Liverpool, goude letters. _O_

5. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Porto Uit heeft die sponsor ook! :)

6. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Klopt, dat is namelijk de standaard van de Premier League. Elk team van de Premier League heeft de zelfde soort rugnummers en letters op de rug. Ongeacht welke kledingsponsor ze hebben (Nike, Adidas, Puma etc.). Dit geldt echter niet voor Europese wedstrijden.

7. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb net nog het blauwe shirt weten te bestellen:)

8. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Wtf is dit voor 'n gedrocht?!

9. Scorp2111

Scorp2111 Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    Het valt echt wel mee hoor

10. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Als ze het aanhebben ziet het er best gaaf uit. Maar omdat hier 90% anti-ManU is, is het al snel lelijk.

11. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben 100% pro Man United...

12. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ik vind shirts echt niet lelijk omdat ik de club haat :emo: Dit shirt is gewoon lelijk op papier omdat die V nergens op slaat. Als ze het aanhebben is het misschien wel aardig maar tot nu toe is dat ook allemaal gesoept. Zelfde geldt voor het shirt van Chelsea.

13. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    Maar shirts zien er heel vaak niet uit als het gewoon plat om de grond ligt. En er zijn wel degelijk mensen hier die zeggen: Oh, het is lelijk (want ik ben tegen ManU, natuurlijk geen reden maargoed gewoon, omdat het kan). Ben zelf ook geen topfan van ManU maar vind het wel wat hebben, en als ze het in een wedstrijd aanhebben ziet het er vast wel gaaf uit en loopt die streep ook niet zo als dat hij zo op de grond ligt maar die V loopt iets meer naar boven richting de schouder.

14. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Aston Villa uit

Vond het uitshirt van dit seizoen mooier.

Juventus Thuis

Laatst bewerkt: 24 mei 2009
  15. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    Die lichte streepjes zijn wel gaaf! Maar nummer 62, dat is echt lelijk:cool:..

16. Scorp2111

Scorp2111 Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    Ik ben fan van United dus ik vind het al snel mooi :p Van Juve is weer wel mooi, al ben ik geen New Holland fan, en Villa gaat wel

17. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt wel alsof Juve een andere stof heeft dan dit jaar. Beetje glimmend, i dunno...

2009/2010 gaat echt lelijk worden. Ben zeer benieuwd naar het Ajax thuis-shirt. Als het maar niet hetzelfde als die van Chelsea wordt. Verschrikkelijk.

18. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    als je niet Pro-iets bent ben je niet meteen anti, maar dit even tussendoor. Veel voetbalsupporters begrijpen dit niet schijnt. Vind het shirt niet veel soeps, maar ben niet anti-manU.

Nieuwe Juve shirt word van mij :D (nep dan :+)

19. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    Gaat het ook niet om maar al snel kraken anti United fans alles van die club af, niet andersom dus;). Maargoed doelloze discussie natuurlijk:9.

EDIT: wat is er btw anders aan dat juve shirt:eek:?!

20. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Uitshirt van AC Milan lijkt erg op die van Ajax :eek:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina