1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het huiswerk draadje [deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Matrix, 8 jan 2011.

1. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Misschien dat jullie me kunnen helpen hier.

Ik heb voor school een pand tot mijn beschikking gekregen om te gaan herbestemmen. Het panf is een groot monumentaal pand, 2 verdiepingen en een kelder, aardige tuin. Het pand staat in een rijke buurt, veel grote auto's buiten, veel advocaten kantoren, haven met veel grote jachten in de buurt. In de buurt zitte. Voldoende hotels en restaurants.

Voor dit pand moet ik dus een bestemming zoeken welke goed past bij de doelgroep. Natuurlijk gaan we er nog analyses tegenaan gooien, maar een eerste inzicht is nooit verkeerd. Ideeen zijn altijd welkom!

2. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Atelier / Sjieke lunch tent / Luxe mannenclub met speciale kelder:+

3. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Iemand die mij kan helpen met de volgende Duitse woorden waar Die/Der of Das voor moet. (Nog nooit Duits gehad :+)
    4. Geld
    5. Land
    6. Verkauf
    7. Betriebe
    8. Zeit
    9. Hotel
    10. Haus
    11. Jahr
    13. Glas
    14. Bruder
    15. Wahrheit
    16. Herr
    17. Wagen
    18. Stelle
    19. Frage
    20. Bank

4. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Aub.

5. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
  6. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Hier mensen die Vrijheid en Rede van Dick van Lente en Bert Altena hebben gelezen? Ik moet erachter komen wat de centrale vraag in hoofdstuk 4 is, maar volgens mij worden er geen vragen gesteld...:/

7. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

Een vraag hoeft ook geen vraag te zijn heh.

Heb het boek trouwens niet gelezen.

8. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    O'rly? hoezo dan?

9. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Houd dan gewoon je mond en doe dat bij al mijn posts over huiswerk, ik ga er niet vanuit dat jij ook maar iets zal begrijpen van wat ik studeer.

10. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Lol de centrale vraag van hoofdstuk 4 hoeft echt niet een daadwerkelijke vraag in dat hoofdstuk te zijn hoor..

Je kan het ook vanuit de ogen van de schrijver zien, dus wat was zijn centrale vraag in dit hoofdstuk. M.a.w. wat wil hij de lezer laten weten of wat wil hij overbrengen.

11. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Oh dude, alsof dat is waarom ik zo uitval tegen Daan. Het is juist omdat ik ook echt wel door heb dat het niet een daadwerkelijke vraag hoeft te zijn.

Poeperts.

12. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Prima, succes nog verder.

13. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Ik doe de opleiding vrijetijdsmanagement en moet de vrijetijds domeinen analyseren en ook de trends en ontwikkelingen daarvan.

En bij het domein attracties bij een van de trends heb ik:
    Nu liet ik de leraar dit zien en hij zei dat voor het bovenstaande een term voor was. Nu kan ik deze term niet vinden, weten jullie die misschien :+

14. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Ik moet een betoog schrijven waarvan ik zelf de betoogvraag moet bedenken. Mijn betoog moet wel twee bronnen vergelijken.
    Eentje bestaat uit drie korte gedichtjes voor kinderen, waarvan twee gaan over hoe goed god wel niet is, geschreven door de Piëet Van Alphen in 1778.
    De ander zijn drie hoofdstukken van een boek over hoe geweldig god is dat hij een perfecte wereld heeft geschapen en dat je hem daarom moet aanbidden en je continu moet proberen je te blijven verwonderen van Gods werken, geschreven in 1779 door de Zuthpense predikant Martinet.
    Iemand ideeën voor een passende vraag?

15. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.966
    Is het : die dit met zich meebracht, die het met zich meebracht, of die dat met zich meebracht? Er staat een cirkel om het woordje het in een zin in m'n nagekeken verslag over een planologisch onderwerp.
    ''De stadsuitbreidingen, de vernietiging van het stedenschoon en de ronduit lelijke speculatiebouw en de schrijdende woonomstandigheden die het met zich meebracht, voedden allen het streven naar schoonheid.''

Wat is er mis met het woordje het dan?

16. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    die = dat?

Of idd is het niet duidelijk waar je naar verwijst in die context.

17. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Waar verwijs je naar? Wat bracht het met zich mee?

18. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.966
    Ow wacht..lame dit, ik zie het nu. :+ Het moet zijn: ''de stadsuitbreidingen, de vernietiging van het stedenschoon en de ronduit lelijke speculatiebouw, die de schrijnende woonomstandigheden met zich meebracht,''

- dit kan wel, right? Het is al laat.. :+

19. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Niet 'de' weghalen tussen 'die' en 'woonomstandigheden'? Klinkt wat beter, al weet ik de context niet.

20. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.966
    Nah, misschien verander ik de wel in deze, ik vertel namelijk al eerder in de tekst over deze ontwikkeling. Thanks iig, de zin is toch nu kloppend?

Deel Deze Pagina