1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het huiswerk draadje [deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Matrix, 8 jan 2011.

1. robbin92

robbin92 Atletico y Feyenoord

Leuk Bevonden:
    10
    De rente is toch gewoon gelijkblijvend, over de gehele looptijd namelijk 6%.
    Voor de rest hoort A echt 200 te zijn hoor, anders kan je dit niet uitrekenen.
    In ieder geval niet met de methodes die ik met M&O heb geleerd.

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Over de startpost gesproken. Ik snap eigenlijk niet waarom ik goniometrie altijd moeilijk vond, want ik vind het nu eigenlijk enorm simpel. Als je je idd een beetje goed verdiept in de eenheidscirkel kan je het meeste wel aan.

3. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Bij het productieproces in de economie, zijn de consumenten toch de vragers? Zo ja, dan ontstaat conjunctuurwerkloosheid aan de kant van de consumenten (klinkt wss vaag, mjah).

4. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Kan beter hier dan in het '' Ik zoek wat topique ''

Artikelen over Wikileaks, die ik kan gebruiken bij het maken van een bouwplan voor een betoog.

Kranten items zijn prima, maakt niet uit of het voor of tegen is want ik moet toch 2 bouwplannen maken.

Of eventueel Argumenten voor en tegen Wikileaks?

5. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Hoe is de Australische berg, Uluru, ontstaan? Ik kan het niet zo 1, 2, 3 vinden met Google :eek:.

6. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Heb jij toevallig Google zonder Wikipedia?

7. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Erosie van een groter gebergte dus :eek:...

8. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    ik moet voor morgen een stripverhaal maken over de kredietcrisis. Heeft iemand nog een liggen of kan iemand hem maken als diegene het leuk vind?

Ik ben namelijk veel te druk met website die ik vrijdag af moet hebben :mad:, en kan maar niks bedenken voor de strip.

alvast bedankt :p

9. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Cross-post met het 'Dat vraag ik me af topic', maar hoe komt het dat Zip een vorm is van lossless compressie? Ik las ergens vanwege de algoritme, maar ik vind dat nogal onduidelijk.

10. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Iemand die een goede samenvatting heeft van het boek:Hoofdlijnen Nederlands Recht?
    Morgen toets over die ik moet halen, alleen heb geen boek en kan nergens een samenvatting vinden...

11. Eldar Paul

Eldar Paul Student

Leuk Bevonden:
    1
    Iemand uit VWO6 die de luistertoets Frans van 2011 al gemaakt heeft? Heb em morgen en miss kan iemand wat vertellen erover? (wat voor vragen, onderwerp, etc.)

12. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    In het algemeen, zonder op de details in te gaan, je kunt ruimte winnen door informatie efficiënter te coderen. Alle codes die je niet nodig hebt, kun je weggooien zodat je alleen gebruikt wat je nodig hebt. Daarnaast kun je kansverdeling gebruiken om efficiëntere codes in te voeren. Dan gebruik je variabele woord-lengtes zodanig dat de meest voorkomende reeksen gecodeerd worden met een zo kort mogelijke code.
    Dit zijn slechts een paar van de mogelijkheden. Meer kun je hier lezen: http://en.wikipedia.org/wiki/Lossless_data_compression

13. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Ik ben voor Beeldende Vorming bezig, en ik moet bij 2 foto's dit doen:

''Teken de vluchtlijnen, bepaal het verdwijnpunt, en teken de horizon.''

Kan iemand dit voor doen op de onderstaande foto zodat ik een idee heb wat ik moet doen?

Ontzettend bedankt!

14. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
    Fixed.

Also, lrn2google Nerrion. Eerste hit: http://www.digitaalstuderen.com/perspectief_tekenen/de basis.htm

Tweede hit: http://www.digitaalstuderen.com/perspectief_tekenen/stap voor stap perspectief tekenen.htm

Laatst bewerkt: 3 feb 2011
  15. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
  16. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Heeft er iemand tips voor het schrijven van een goede zelfreflectie/-evaluatie? Het worden altijd van die walgelijke stukjes waar je punt na punt opnoemt en bespreekt. Ik krijg er geen mooie lijn in.
    Al dat gelul... ik krijg het moeilijk uit mijn strot, laat staan op papier.

17. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Wij reflecteren vaak via de cyclus van Korthagen. Ben er redelijk aan gewend, ik reflecteer continu op school/stage 8)

18. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Maar krijg je dan niet alsnog een vreselijk stuk tekst van 'ik dit' en 'ik dat'?

Wel een handige tip om structuur aan te brengen. Ik ga erop letten.

19. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Een reflectie is natuurlijk iets persoonlijks dus ik denk dat je toch wel vaak op zo'n manier gaat schrijven. Ik kijk ook veel reflectieverslagen na van 1ejaars studenten die een keuzevak volgen waar ik 'coach' en die schrijven het ook allemaal op zo'n manier. Alhoewel.. ze doen een poging tot, veel mensen kunnen heel slecht reflecteren. Je moet het echt leren :+

20. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Iemand die weet hoe een communicatie analyse zit? Op Google komt weinig nuttigs langs..

Deel Deze Pagina