1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het huiswerk draadje

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door being-xboxed, 25 sep 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mr. E

mr. E Giraffe XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    mijn fout, ik zag iets over het hoofd.. ik ben even niet in een wiskundige bui..:confused:

2. Da Ni-LXL

Da Ni-LXL -xbw *****istrator-

Leuk Bevonden:
    0
    ik zoek een spreekbeurt over albert speer, het hulpje van hitler, voor geschiedenis

3. Ecnelis

Ecnelis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hum, ik moet de juiste motivatie van Imre Nagy vinden...iemand die meer weet? wat dreef deze man om als oudcommunist zelf een opstand tegen de sovjet op handen te nemen?

4. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Hallo allemaal, ik moet een best wel heel erg uitgebreid werkstuk maken voor bio over de Ara (vogel) in het wild. Ik kan echt bijna geen info vinden, het gaat allemaal over het huisdier.. Wie passt mij een paar goede links *)

Ennum, wat is zintuig in het Engels??

5. Murlock

Murlock Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik schop dit forum maar eens omhoog. Ik heb binnenkort mijn spreekbeurt, ik zit nu in 5V en mijn spreekbeurt telt nu mee als schoolexamen. Nou vraag ik me af weten jullie nog leuke/orginele onderwerpen voor een spreekbeurt?

6. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Welk vak?

7. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    spreekbeurten zijn volgens mij meestal voor nederlands
    ik zou iets kiezen waar je niet veel van weet
    en de rest ook niet
    steek je er nog wat van op
    ik moet dit jaar(4vmbo) ook spreekbeurt houden
    k ben benieuwd

8. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Spreekbeurt 8) :+ Dat moest ik altijd op de basisschool doen :D :+ Ik zit ook in 5vwo maar ik heb nog niks over een spreekbeurt gehoord :) Misschien komt dat omdat ik nog geen Nederlands heb gehad :+

9. Game Error

Game Error Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand hier enig idee welke 3 nederlands boeken leuk om te lezen zijn, en het zelfde thema hebben? moet namelijk een literatuuronderzoek doen:mad:

10. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moest er vorig jaar 2 met hetzelfde thema lezen.
    Dat waren 'De Aanslag' van Harry Mulisch en 'Het Bittere Kruid' (kweenie meer wie die heeft geschreven). Ze hebben allebei het thema oorlog.
    Het waren niet hele leuke boeken vond ik maar het ging wl, was wl door te komen

11. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    De Ruimte van Sokolov vond ik een goed boek. Niet zo spannend als De Da Vinci Code (en dat is dan weer geen Nederlands boek), maar ik vond hem er zeker niet veel voor onder doen.
    Ik zou alleen niet zo snel 2 boeken weten met hetzelfde thema als De Ruimte van Sokolov.

In het rijtje van Corosi zou ik nog De Donkere Kamer van Damokles zetten. Die is ook erg spannend en speelt zich af in de tweede wereldoorlog.

Je zit op 5 vwo en je hebt nog geen Nederlands gehad??? Leg dat eens uit.

Laatst bewerkt: 13 sep 2005
  12. Tha Thomas

Tha Thomas ...............

Leuk Bevonden:
    0
    Dit jaar zal hij nog geen Nederlands hebben gehad denk ik

13. Game Error

Game Error Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, De aanslag heb ik al gelezen (en gebruikt al boekverslag dus die mag niet meer), verder is het bittere kruit lekker dun, dus die neem ik, dan moet ik dan nog 2 boeken vinden met het thema oorlog

/edit, ik neem dan De Donkere Kamer van Damokles erbij, Is die dun O-) ? dan moet ik er nog maar een:)

Laatst bewerkt: 13 sep 2005
  14. mr. E

mr. E Giraffe XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    donkere kamer bevat wel veel dingen eromheen, je moet m helemaal analyseren..
    verder is er zoveel geschreven over het thema oorlog, dat je een zeer grote keus hebt

15. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bittere Kruid is idd lekker dun en telde bij mij toch als een 2 punten boek. Volgens mij moet ik 8 boeken lezen met totaal 15 punten meer ofzo.
    Ik moet nog ff kijken welke boeken ik dit jaar ga lezen. Zal ff in het PTA kijken wanneer het af moet

16. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    als je dunne boekjes wilt lezen zou ik je aanraden:

Tessa de Loo - Het rookoffer
    W.F Hermans - Het behouden huis

Ik denk dat ze allebei wel in een uurtje uit te lezen zijn, misschien 2.
    Maar het wordt toch gezien als literatuur, dus je mag het gewoon voor je lijst gebruiken ;) nou vind ik lezen wel leuk, maar aangezien ik nooit zin had als het moest, kwam ik erachter dat ik aan eind van het jaar een keer nog 3 boeken moest lezen :eek: . Toen ook maar die gekozen, was ik zo klaar mee :cool:

17. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Voeg deze der ook maar bij: Tim Krabbé -- Het Gouden Ei :) Of moet je een bepaald thema hebben?

18. Ruben III

Ruben III Rando

Leuk Bevonden:
    23
    Het Gouden Ei was verboden op mijn school.

Boek dat ik zeer indrukwekkend vond was Ontdekking van de Hemel. Het heeft een 900 pagina's (telt als twee boeken), maar is de moeite meer dan waard.

19. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    ik hoef geen boekjes meer te lezen gelukkig.

maar het gouden ei van tim krabbe is lang niet zo dun als die andere twee :)
    wel leuk boek om te lezen trouwens, zit best vaag in elkaar en het einde is helemaal wazig. zijn wel mensen die echt fan van het boek zijn en er steeds meer dingen in ontdekken. anyway, wel leuk om te lezen, maar ben je toch wel eventjes zoet mee nog. de aanslag van harry mulish is ook wel mooi voor verslag.

20. fllix313

fllix313 Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    ik moet boeken lezen voor engels duits nederlands en frans :'-( echt schandalig

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina