1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het huiswerk draadje

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door being-xboxed, 25 sep 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Zoek een song dat bij je boek past en kopier de songtekst, leg uit waarom.

Werkt altijd.

2. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    mja dat is wel een goede, heb ook wel nummer dat goed past bij dat boek
    (James Blunt - Billy.........boek gaat over een persoon met Alzheimer die aan het einde van het boek amper nog kan praten)

dank je man :cool:

3. mars15

mars15 Guest

dulle kan je ff helpen

1- andere vakkenis moet ik geven voor gebruikersondersteuning, wat voor ? 5-
    6- voorbeelden geven Formulier beschrijving werkwijze en feedback Ondersteunen van systeemgebruikers

4. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Laatst had ik die verwerking voor 3 engelse boeken gebruikt, lol.

5. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Weet iemand hoe je dit kan ontbinden in factoren:

p^2 - q^2 + p - q

Alvast bedankt

6. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    In factoren? (p-q)^2 was het waarschijnlijk en nu is het wat je hebt... Lang geleden dit hoor, maar kan het nog kleiner? :)

Ik heb een behoorlijk belangrijke vraag. Weet iemand een site die goed Latijn kan vertalen of vertalingen van Livius Ab Urbe Condita 23.10? Beetje specifieke vraag ik weet het, maar het is wel erg belangrijk :) Als je gewoon onwijs goed bent in Latijn vertalen en het leuke vindt om er een half uurtje mee bezig te zijn, zeg het dan ook ;):) Ik hoor het wel...

7. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt kijken op www.latijnengrieks.com Voor goede vertalingen. Ik wil je best helpen, maar ik heb dat boek niet.

8. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Daar staat ie helaas niet op. Het gaat om het volgende stukje:

Qui cum manente ferocia animi negaret lege foederis id cogi posse, tum iniectae catenae ducique ante lictorem in castra est iussus. Quoad capite aperto est ductus, contionabundus incessit, ad circumfusam undique multitudinem uociferans: "habetis libertatem, Campani, quam petistis. Foro medio, luce clara, uidentibus uobis nulli Campanorum secundus uinctus ad mortem rapior. Quid uiolentius capta Capua fieret? Ite obuiam Hannibali, exornate urbem diemque aduentus eius consecrate, ut hunc triumphum de ciue uestro spectetis." Haec uociferanti, cum moueri uolgus uideretur, obuolutum caput est ociusque rapi extra portam iussus. Ita in castra perducitur extemploque impositus in nauem et Carthaginem missus.

Bedankt voor je reactie in ieder geval, als je me zou willen helpen; heel graag :)
    Ik ben er nog niet aan begonnen...

9. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Welk jaar zit je nou, want het is niet zo makkelijk als ik heb op de 4e. (Maar ik staa wel een negen nu;) ) En is het gewoon huiswerk of ergens anders voor?

10. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Zesde jaar :) En het is de waarschijnlijke proefvertaling die we op de toets krijgen, 'gelekt' :) Maar het is inderdaad wel een verdomd lastige tekst...

11. Laatst bewerkt door een moderator: 20 apr 2006
  12. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb trouwens de vertaling inmiddels in het Engels gevonden... Echt superrelax als het de tekst van de toets is, nog eventjes een 8 binnen halen net voor het examen! :) Tha)Sven bedankt voor je reacties...

13. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Dan kom je op dezelfde site uit ... maar als je wil kan ik je wel helpen hoor, maar wanneer moet het dan af zijn? Np man, Latijn is tenminste iets wat ik begrijp, wel lollig dat hij nou al is gelekt:9

Laatst bewerkt: 20 apr 2006
  14. Kombat

Kombat Nico Swinkels

Leuk Bevonden:
    0
    Ik word getergt door een wiskunde PO
    ik moet lineaire regressie uitleggen!!
    Wie kan me lineaire regressie uitleggem in scholieren nederlands!!
    Please! I'm desperate

15. Ruben III

Ruben III Rando

Leuk Bevonden:
    23
    Je hebt een verzameling data. Stel; leeftijd en lengte van mensen van onder de 50.

Regressie is het zoeken naar een verband tussen die twee verschillende variabelen.
    Lineair staat voor een rechte lijn die dat verband moet aangeven.

Een standaardregressie functie is Y (afhankelijke variabele) = Alpha (startgetal) + ß1X (Onafhankelijke variabele X * helling van de lijn) + E (de afwijkingen).

Duidelijk genoeg?

16. Kombat

Kombat Nico Swinkels

Leuk Bevonden:
    0
    Oké thanx ik zal het nog even aanpassen in mijn definitie

17. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet een Griekse of Romeinse sage of mythe hebben. Daar moet ik over dat onderwerp dingen vinden die in latere tijd verwerkt zijn in bijvoorbeeld schilderijen of gedichten. Oftewel vormen van receptie... Kan iemand misschien helpen?O-)

18. sickness

sickness i kill like a plague

Leuk Bevonden:
    0
    wat mij altijd heeft gered bij boekverslagen werkstukken en huiswerk is

www.scholieren.com

echt meesterlijke site, let wel op ze kunnen de text checken, zorg altijd dat je 2 of meer werkstukken van die site door elkaar gooit,

als je namelijk een zin van dat werkstuk in google typt zoals het daar staat kun je het makkelijk vinden

19. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, ja helaas hebben wij een nieuwe lerares, die alles gaat controleren en als je *plagiaat* pleegt, krijg je een 1. Terwijl je gewoon een stukje tekst niet geciteerd hebt en alleen de bronnen achteraan het werkstuk gezet hebt ..

20. Arie_Bombarie

Arie_Bombarie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik, heb er een profielwerkstuk dit jaar over gemaakt en had er een 8 voor :):.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina