1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het huiswerk draadje

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door being-xboxed, 25 sep 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Heey,

    Ik doe mijn sectorwerk stuk over de politie. En op die site staat van dat die dienstwapen semi-automatisch is! Dat is toch dat, dat wapen maar een kogel te gelijk kan afschieten? En wat betekent: double action systeem (Dit is een semi-automatisch vuurwapen voorzien van een 'double action systeem'.)
     
    Laatst bewerkt: 27 nov 2006
  2. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vandaag de Wiskunde Olympiade. Hij gaat over klokken en nu zoek ik een site waar een analoge klok hebt en je de wijzers kunt veranderen. Ik kan hier helaas niets downloaden.
     
  3. maXiman

    maXiman Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat zou de vraag dan zijn? Zaten leuke doordenkers tussen by the way :cool:
     
  4. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    ??
     
  5. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Sorry hoor mensen :9
    Maar ik heb echt antwoord nodig. Mijn sector moet volgende week al af zijn!
     
  6. Dionskateboarder

    Dionskateboarder Half past Dead

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    hey heeft iemand het boek De voorzitter van Ronald Giphart en kan iemand vertellen hoe het verhaal begint en hoe het afloopt en of he een gesloten of een open einde is ? alvast bedankt !!
     
  7. maXiman

    maXiman Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja heb ik gelezen. Einde is hartstikke gesloten gezien het feit hij zelfmoord pleegt. :p
     
  8. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31


    Semi automatich is dat die meestal 3 kogels te gelijk schiet in het engels .. Single shot, Burst fire, Automatic Fire. En dat double action moet je maar ff googlen!
     
  9. Dionskateboarder

    Dionskateboarder Half past Dead

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    ooh oke weet je ook het begin ?
     
  10. maXiman

    maXiman Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Pff kan je niet op scholieren.com kijken voor wat uittreksels?
     
  11. Starw16

    Starw16 Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Is wel een redelijk stukje dacht ik: http://world.guns.ru/handguns/hg00-e.htm
     
  12. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Dat is geen Semi-automaat hoor !

    semi-automatisch is dat je maar 1 kogel tegelijk kan afvuren, maar dat hij wel automatisch doorlaadt, zodat je gelijk de trekker weer kan overhalen voor een 2e, 3e enz. kogel :)

    Wat jij zei is burst.
     
  13. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een kickje, met een vraag voor m'n studie. Eerstejaars IBA, oftewel bedrijfskunde in het Engels.

    Ik ben op zoek naar een bedrijf dat mee zou willen werken met ons groepje studenten om een businessplan te maken van het bedrijf. Daar staat gewoon alles in, strategieën, informatie over de markt.. Het moet aan de volgende eisen voldoen en ik vroeg me af of jullie misschien suggesties hebben voor een bedrijf.

    - 20-1000 werknemers
    - Opgericht voor 2003
    - Hoofdkantoor in Nederland
    - Onafhankelijk
    - Commerciele doeleinden
    - Geen horeca, behalve franchises

    Alvast bedankt voor de (serieuze :)) reacties!
     
  14. Ruben III

    Ruben III Rando

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    23
    Hmm, ik heb soortgelijke opdrachten moeten doen (3e jaars van +/- zelfde studie). Op het moment ben ik in Canada en daar heb je van die (vaak betaalde) websites waarop je analyst reports kan vinden met al dat soort informatie erin.

    Wij hebben Gildan Activewear genomen, helaas een Canadees bedrijf. Best interessante opdrachten. Ik weet niet hoe 'diep' je erop ingaat.

    Succes ermee.
     
  15. KevskiVD

    KevskiVD Active Member

    Berichten:
    949
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet een presentatie houden die te maken heeft met mijn opleiding (Digitale Communicatie)
    Ik dacht wel een "interessant" onderwerp te hebben, namelijk 'Virtuele rechten' (de rechten die er in verschillende landen zijn mbt bv auteursrechten op internet en de problemen die hierbij komen door de verschillende rechten/wetten/regels die er in verschillende landen zijn).

    Ik heb een beetje rondgezocht op internet, ik heb al wel interessante informatie gevonden, ik ben eigenlijk ook op zoek naar informatie over het downloaden van muziek/films/software (wat daar nu de regels op internet over zijn en ook weer de problemen die er zijn door de verschillende regels in landen).

    Weet iemand misschien sites waar ik daar goede informatie kan vinden??
    Alvast bedankt
     
  16. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Het verschilt toch per land wat er in de wet staat over het downloaden van media?
     
  17. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Ik moet een lijngrafiek maken en ik snap er geen zak van!
    Wie kan mij helpen?

    Ik moet namelijk deze 2 in een lijngrafiek stoppen:
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2007
  18. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu moet ik enkele gebeurtenissen van me geboortedatum in historisch perspectief schrijven maar hoe moet ik dat dan doenO-) ??
     
  19. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    gewoon de datum dat je geboren bent intypen op google, en op geschiedenis sites kijken
     
  20. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet de jaren over de horizontale as uitzetten.
    en je moet de tijd in seconden over de verticale as uitzetten (met bijv stapjes van 2). Dan zoek je het betreffende jaar op de x-as. en de betreffende tijd op de ijs. als je die met elkaar kruist, dan krijg je een punt. als je meerdere punten hebt gevonden, dan trek je lijnen tussen deze punten
    et voila een lijn grafiek
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina