1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het huiswerk draadje

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door being-xboxed, 25 sep 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LittleFaiiry

LittleFaiiry Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ The Matrix: Naar aanleiding van wat je zei: "Ik denk dat je het bij de tweede pulsenteller anders aan moet pakken. Ik zou ergens een memory-cel plaatsen als die tweede teller 8 haalt en ervoor zorgen dat die memorycel de teller uitzet. Dan zou ik die 3e pulsenteller verbinden met de reset van de memory. Hoe en wat, moet je even zelf bekijken. Ik heb de vraag maar vluchtig gelezen."

Maar wat moet ik dan van die 3e pulsenteller verbinden met de reset van de memory? De 9?

2. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben op zoek naar bekende paragnosten..
    Ik heb nu Char en Robert van den broeke en ik heb ook Astro tv. Maar ik ben ook op zoek naar een aantal internationale paragnosten.! Iemand enig idee?

3. Dominick

Dominick Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die kuilengravert, eh, meneer Uri Geller ?

4. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nog nooit van gehoord! Zal ff wat informatie over hem gaan opzoeken:b: Thxn:thumbs:

5. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Uri Gellar nooit van gehoord =( . :+ . Volgens mij is het niet echt een paragnost.

6. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik zoek een onderwerp voor mijn presentatie Engels. Ik moet ongeveer 7 tot 10 minuten bezig zijn, dus een onderwerp wat iets meer om het lijf heeft is wel handig! Ik hoef niet persé een betoog te houden, maar dat is ook goed. 7 tot 10 minuten lijkt weinig, maar ik praat redelijk snel, ook in 't Engels. Een actueel onderwerp graag, óf iets dat gewoon zó'n enorm verhaal heeft dat het nu nog interresant is.

Laatst bewerkt: 27 mrt 2007
  7. Jorden Ajax

Jorden Ajax Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vandaag mijn articel terug gekregen ( vwo :cool: en kreeg er een 8 voor ;)

8. mr. E

mr. E Giraffe XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    wtf :eek:
    (bij ons werden die artikelen hard afgemaakt :/ )

9. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Ik zoek redenen om vrijstelling van het profielwerkstuk te krijgen=(

10. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Nog niet af :{ .

11. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelf laatst voor m'n studie een stuk gedaan over Litvinenko, echt heel interessant! Veel over te vertellen, je kunt ook een beetje uitwijken naar regeringen die dit soort dingen (ook 9/11) wel of niet betrokken zijn. Echt heel leuk.. Ik kan je m'n verslagen wel sturen als je wilt, zitten ook bronnen bij en dergelijke.

12. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    nog vrijwel beginnen.. snap heel de geschiedenis, heb in mijn hoofd alles op een rijtje, maar ik heb totaal geen talent voor het maken van een werkstuk lijkt wel =( krijg gewoon geen letter op papier. Stress hem nu best wel, volgende week laatste tentamens en over 6 weken al examens.. Moest eigenlijk vorige week af zijn. Doe het over de Ierse Kwestie, the troubles etc. En dan vooral vanaf begin 20e eeuw, dus vanaf de paasopstand zo'n beetje. Iemand tips over deelvragen, indeling etc?:'-(

13. mr. E

mr. E Giraffe XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Wat was de Ierse kwestie?
    Wie waren erbij betrokken?
    Wat is de oorzaak geweest? (en wat ging eraan vooraf? -stukje geschiedenis over het geloof in Ierland etc, neem ik aan)
    Hoe verliep de Ierse kwestie? (tijdlijn?)
    Zijn de gevolgen nu nog zichtbaar? Zoja, waar? (nieuwsberichten, foto's, reportages erbij halen)

zoiets?

14. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Nice, kan ik wel wat mee! Dankje :) Meer suggesties zijn welkom. Ik ga komende weken fulltime pws'en =(

Het 'wie waren erbij betrokken' wilde ik idd zelf ook al doen. Ik wilde beginnen met een beknopte inleiding van de periode 1500-1900 ong, al is dat wel heel erg gecompliceerd (andere landsgrenzen, gasten die zichzelf zomaar koning verklaren, verschillende hertogdommen, graafschappen etc) dus ik denk nu dat ik dat maar achterwege laat. Een deel over gevolgen etc wilde ik idd ook al doen, het is inmiddels weer actueel. Ik dnek dat ik in een kader ook nog een linkje maak naar de muziekwereld, U2 lyrics bijv. al is het maar om het stuk dikker te maken ;)

Laatst bewerkt: 2 apr 2007
  15. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Kun je doen, maar bedenk wel dat het je deelvragen en hoofdvragen moet ondersteunen. Het is trouwens toch erg belangrijk om veel te lezen er over (zorg voor boeken, kijk evt. op marktplaats voor goedkope boeken) want die informatie is gedetailleerder dan op internet en vaak ook beter. Als je er meer vanaf weer zijn verbanden makkelijker te leggen en typt het ook een stuk sneller. Probeer ook films te vinden, leveren je tijd op en kunnen vaak handig zijn.

16. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Ja bedankt :) Heb idd pas een film gevonden die ik kan kijken, stond toevallig deze week in de Veronica gids. Ook besteed ik tijd aan het luisteren en ontleden van een aantal U2 lyrics. Boeken heb ik idd, van de Bieb Rotterdam, heb een stuk of 8 boeken. Ik moet er maar gewoon eens puur en alleen mijn aandacht op richten.

17. mr. E

mr. E Giraffe XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    met een weekje werken is je pws af :/

18. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    I hopeO-) Heb er toch wel alle vertrouwen in, alleen vanmiddag even niet, had even een dip;)

19. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
  20. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Waaa bedankt! _O_ Zit nu ook VWO, dus niveau is best (als het geen onderbouw werkstuk is dan:+) Ben al lekker bezig, goed bezig met het vertalen en dan letterlijk overnemen uit een engels boek dat ik niet op mijn bronnenlijst zet, zijn toch zat andere bronnen om voetnoten te plaatsen :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina